Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
641/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kuinka tuttu kuvio. 

Ap on lakannut rakastamasta miestään, jos koskaan onkaan lempeä ollut, ja nyt selittelee miehen syyksi.

Tilannehan on, että jokainen miehen ehdotus seksiin, tekipä hän sen miten hyvänsä, on ap:sta ahdistava ja vastenmielinen.

Eroa ja elä yksin, se on sinulle parasta.

Itseasiassa ollessani entisen mieheni kanssa itselleni tuli nuo AP:n kaltaiset tunteet kun yksi kerta huomasin, ettei mies välitä siitä nautinko minä seksistä vai haluanko sitä ylipäätänsä. Tärkeämpää hänelle oli se, että hän sai ja pääsi laukeamaan, muulla ei ollut väliä. Häntä ei esim kiinnostanut, jos myönnyin seksiin mutta en ollut lainkaan siinä mukana.

Se alkoi ahdistamaan, koska tajusin, ettei mies välittänytkään minusta ihmisenä vaan siitä mitä sai minulta.

Lopultahan se päätyi eroon.

Vierailija
642/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina valittaa kun mies vain kourii ja sillä koittaa saada naisen innostumaan. Ap:n mies järkkää kahdenkeskeistä aikaa ja varaa hotellit jne. Mutta ei. Ei auta. Ei kiinnosta mies seksimielessä.

Ap:n kanttaisi linkata tämä ketju miehelleen. Ymmärtäisi hänkin etsiä halukkaan naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tänne sun miehen puh numeto niin minä voin lähtä hänen kanssaan lomamökkiviikonlopulle. Mua saa juustää eikä yhtään ahdistas vaikka menis samalla kaavalla useammankin kerran. 

Vierailija
644/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kuinka tuttu kuvio. 

Ap on lakannut rakastamasta miestään, jos koskaan onkaan lempeä ollut, ja nyt selittelee miehen syyksi.

Tilannehan on, että jokainen miehen ehdotus seksiin, tekipä hän sen miten hyvänsä, on ap:sta ahdistava ja vastenmielinen.

Itseasiassa ollessani entisen mieheni kanssa itselleni tuli nuo AP:n kaltaiset tunteet kun yksi kerta huomasin, ettei mies välitä siitä nautinko minä seksistä vai haluanko sitä ylipäätänsä. Tärkeämpää hänelle oli se, että hän sai ja pääsi laukeamaan, muulla ei ollut väliä. Häntä ei esim kiinnostanut, jos myönnyin seksiin mutta en ollut lainkaan siinä mukana. Se alkoi ahdistamaan, koska tajusin, ettei mies välittänytkään minusta ihmisenä vaan siitä mitä sai minulta. Lopultahan se päätyi eroon.

Itseasiassa ollessani entisen naiseni kanssa itselleni tuli nuo AP:n miehen kaltaiset tunteet kun yksi kerta huomasin, ettei nainen välitä siitä nautinko minä yhteisestä ajasta vai haluanko sitä ylipäätänsä. Tärkeämpää hänelle oli se, että hän sai haluamansa kynttiläillallisen ja pääsi somettamaan siitä kavereilleen, muulla ei ollut väliä. Häntä ei esim kiinnostanut, jos myönnyin lomareissuihin mutta en ollut lainkaan niissä henkisesti mukana.

Se alkoi ahdistamaan, koska tajusin, ettei nainen välittänytkään minusta ihmisenä vaan siitä mitä sai minulta.

Vierailija
645/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti keskustellut haluttomuudestasi miehesi kanssa?

Osaako mies ottaa sen asian oikealla lailla? Tässä ketjussakin on paljon hyökkäyksiä.

Tottakai on hyökkäyksiä kun ap on tuollanen

Miehen kanssa on vaikeaa tai mahdotonta keskustella haluttomuudesta, jos reaktio on raivostuminen.

Vierailija
646/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tänne sun miehen puh numeto niin minä voin lähtä hänen kanssaan lomamökkiviikonlopulle. Mua saa juustää eikä yhtään ahdistas vaikka menis samalla kaavalla useammankin kerran. 

Mä voin tulla hoitaa ton. Asutko missäpäin?

Vierailija
647/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta opiksi kaikille muille jos on yhtään samantyylisiä haasteita.

Te jotka ette halua seksiä eteenkään silloin kun miehenne sitä haluaa, oletteko ajatelleet että jos mies suutyuu tai ärsyyntyy siitä, niin miksi hän suuttuu/ärsyyntyy? 

Hän haluaa sinua, hän haluaa olla lähekkäin sinun kanssasi (muuten hän hoitelisi itse itsensä jossain salaa suihkussa käydessään) ja hän loukkaantuu kun torjut hänet, se tuntuu miehestä todennköisesti yhtä pahalta kuin meistä naisista. Hän on todennäköisesti tullut jo torjutuksi aika monta kertaa, tajuaa tilanteen (halujen epätasapainon) ja on todella turhautunut tilanteeseen. 

Vierailija
648/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin aika paljon rahaa siitä että pääsisin sun tilanteeseen, ap. Meillä ei ole ollut seksiä enää vuosiin, mies ei yksinkertaisesti enää halua minua seksuaalisesti.

Vierailija
649/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ollessani entisen naiseni kanssa itselleni tuli nuo AP:n miehen kaltaiset tunteet kun yksi kerta huomasin, ettei nainen välitä siitä nautinko minä yhteisestä ajasta vai haluanko sitä ylipäätänsä. Tärkeämpää hänelle oli se, että hän sai haluamansa kynttiläillallisen ja pääsi somettamaan siitä kavereilleen, muulla ei ollut väliä. Häntä ei esim kiinnostanut, jos myönnyin lomareissuihin mutta en ollut lainkaan niissä henkisesti mukana.

Se alkoi ahdistamaan, koska tajusin, ettei nainen välittänytkään minusta ihmisenä vaan siitä mitä sai minulta.

Hyvä tietää, että tykkäät valehdella.

Vierailija
650/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä sylvi, antakaa tämän olla provokaatio. 98% naisista olisi tyytyväinen jos mies edes joskus järjestäisi jotain kumppania hemmotellakseen ja ylipäätään haluaa joskus seksiä oman rouvan kanssa.

Tiedätkö että se seksi ja sen kaltaiset tarpeet ovat luonnollisia, et voi kritisoida sitä että miehesi haluaa sinua. Oletko ajatellut että hän voi haluta kohta jotain muuta naista jos sinä et suostu fyysiseen kontaktiin hänen kanssaan. 

Ja toisekseen jos olet sitä mieltä että mies pilaa lomaviikonlopun tähdäten seksiin niin anna sille torstailtana semmoset kyydit että se ei kykene mihinkään pe-su aikavälillä siellä mökillä :-)

Emmäääkestä, ongelmansa kenelläkin. 

Tuo mies järjestää nuo hemmotellakseen lähinnä itseään. 

-ohis

? Missä niin sanottiin? Tu

Ap:n teksteissä noin sanottiin.

Vierailija
651/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti keskustellut haluttomuudestasi miehesi kanssa?

Osaako mies ottaa sen asian oikealla lailla? Tässä ketjussakin on paljon hyökkäyksiä.

Tottakai on hyökkäyksiä kun ap on tuollanen

Miehen kanssa on vaikeaa tai mahdotonta keskustella haluttomuudesta, jos reaktio on raivostuminen.

Naisen kanssa on vaikeaa tai mahdotonta keskustella hänen haluttomuudestaan, kun reaktio on aina raivostuminen ja erolla uhkailu.

Vierailija
652/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen vapaaehtoinen. 

Vierailija
653/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut kuvittelevat, että kiukuttelevan ihmisen kanssa pystyy keskustelemaan aikuisten asioista. 

Lisäksi, jos mies on rikkaampi, hän voi suhtautua ap:hen alentuvasti ja odottaa tämän täyttävän paikkansa.

Jep, aloittajan kanssa on varmasti mahdotonta keskustella jos hän on vielä aikuisenakin seksin suhteen noin lukossa ja kiukkuinen siitä kun asiat eivät mene kuten hän tahtoo

Vierailija
654/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksikää loogisempia ja todentuntuisempia tarinoita. Jännä et muija suostuu spontaaniin seksiin arkena kotona tyyliin tiskikonetta täyttäessä mutta ei rentouttavan hemmotteluviikonlopun aikana. 

Koten tähän feikkiongelmaan ratkaisu on hurjat uuvuttavat seksisessiot esim torstai-iltana pyykkien kuivumaanlaittamisen ja imuroinnin välissä, niin ap saa olla rauhassa takkatulen loumussa Tahkolla viikonlopun eikä sitten enää tarvitse sen vk lopun päätteeksi antaa mitään "palkintoseksiä". 

Ohisten sen verran tässä, että itse olen nainen, joka rakastaa seksiä ekstempore, ja pikapanoja. Liiallinen suunnitelmallisuus on melko puuduttavaa. Hemmottelut erikseen ja seksi erikseen. Kiitos.

N55

Vierailija
655/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta opiksi kaikille muille jos on yhtään samantyylisiä haasteita.

Te jotka ette halua seksiä eteenkään silloin kun miehenne sitä haluaa, oletteko ajatelleet että jos mies suutyuu tai ärsyyntyy siitä, niin miksi hän suuttuu/ärsyyntyy? 

Hän haluaa sinua, hän haluaa olla lähekkäin sinun kanssasi (muuten hän hoitelisi itse itsensä jossain salaa suihkussa käydessään) ja hän loukkaantuu kun torjut hänet, se tuntuu miehestä todennköisesti yhtä pahalta kuin meistä naisista. Hän on todennäköisesti tullut jo torjutuksi aika monta kertaa, tajuaa tilanteen (halujen epätasapainon) ja on todella turhautunut tilanteeseen. 

Pitäisikö seksiin siis suostua, vaikka sitä ei halua?

Tajuatko tai ymmärrätkö, että kun pakotat itsesi seksiin haluat sitä yhä vähemmän? Ja kun huomaat, että puolisosi on tyytyväinen seksiin vaikka sinä et sinä halua, et myöskään näe kumppaniasi samalla tavalla ja ne halut kumppania kohtaan kuolevat?

Sitäpaitsi se, että SUUTTUU tai ÄRSYYNTYY siitä, että toinen ei halua seksiä on teinitasoista käyttäytymistä. Ei tuollaisesta käyttäytymisestä kukaan syty.

Vierailija
656/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö seksiin siis suostua, vaikka sitä ei halua? Tajuatko tai ymmärrätkö, että kun pakotat itsesi seksiin haluat sitä yhä vähemmän? Ja kun huomaat, että puolisosi on tyytyväinen seksiin vaikka

Minä ainakin suostun aina seksiin kun joku nainen sitä haluaa. Miksi en suostuisi?

Vierailija
657/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö seksiin siis suostua, vaikka sitä ei halua? Tajuatko tai ymmärrätkö, että kun pakotat itsesi seksiin haluat sitä yhä vähemmän? Ja kun huomaat, että puolisosi on tyytyväinen seksiin vaikka

No heillä ei seksiä juuri ole, ja aloittaja ilmoitti että voisi olla ilmankin. Hävittävää ei siis juuri ole. -eri

Vierailija
658/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin suostun aina seksiin kun joku nainen sitä haluaa. Miksi en suostuisi?

Juu me nähdään kyllä, ettet ymmärrä lukemaasi. Tuossa luki selkeästi, että silloin kun ei halua.

Vierailija
659/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tää suuttuminen tuli, aloituksessa sitä ei käsittääkseni lue? Ja ärsyyntyminen on ihan normaalia, en ymmärrä miksi ihmiset täällä olettavat kumppaninsa peittävän kaikki tunteensa. 

Vierailija
660/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kuinka tuttu kuvio. 

Itseasiassa ollessani entisen mieheni kanssa itselleni tuli nuo AP:n kaltaiset tunteet kun yksi kerta huomasin, ettei mies välitä siitä nautinko minä seksistä vai haluanko sitä ylipäätänsä. Tärkeämpää hänelle oli se, että hän sai ja pääsi laukeamaan, muulla ei ollut väliä. Häntä ei esim kiinnostanut, jos myönnyin seksiin mutta en ollut lainkaan siinä mukana. Se alkoi ahdistamaan, koska tajusin, ettei mies välittänytkään minusta ihmisenä vaan siitä mitä sai minulta. Lopultahan se päätyi eroon.

Todella tyypillistä, mulla ollu lähes kaikki kumppani tällasia hiton itsekeskeisiä ja tunnevammaisia ja sitä vielä ihan pokkana. Mutta uskon että ainakin osa noista kumppaneistani oli myös täysin osaamattomia, luulivat että nainen ehtii nauttimaan sen puolen minuutin rynkytyksen aikana ja muutama voihkaisu tarkoittaa orgasmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä