Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on asia joka ei toimi. Molempien seksuaalisuus pitäisi olla samaa tasoa.
Joo molemmat haluaa panna 24 7
Tosin toiselle se tarkoittaa joka päivän joka tuntina kun toiselle se tarkoittaa 24. päivä heinäkuuta.
Miten on edes aikaa moiselle kun töissäkin pitää käydä
No minä ainaki panin töissä enemmän kuin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton mitä täällä on tapahtunut, kun en ole puoleen vuorokauteen ollut vauvapalstalla! Minä olen siis ap ja en voi kuin ihmetellä millainen hyökkäy minua kohtaan on järjestetty.
En pihtaa, en ole aseksuaali, en nalkuttaja, osaan myös hemmotella miestäni jne. Tämä on karannut täysin käsistä ja 99% vastaajista ei tunnu löytävän pointtia ollenkaan.
Kyllä, meillä on avioseksisä 2-4 kertaa kuussa, joka on ihan normaali määrä tämän ikäisillä pariskunnilla. Ongelma ei ole itse seksi, vaan pngelma on se että miehen kaikki hemmottelu tähtää vain ja ainoastaan seksiin. Haluan että minua hemmotellaan aviopuolisona ja naisena, ei omien halujen tyydyttämisalustana.
En taatusti lähde väittelemään teidän kanssanne millainen minä tai minun avioliittoni on, se ei teille kuulu. Huvittaa myös tuo provon huutelu vaikka en taatusti ole ainoa nainen vastaavassa tilanteessa. Jopa täällä on useita samanlaisia kokemuksia.
Tuo seksin määrä on ihan onneton, jos mies on halukas. Ei ihmekään, että odottaa seksiä, kun on yhteistä aikaa. Koittaa oikein hemmottelemalla vähän saada ap:n hormooneja hyrrään, mutta ei niin ei.
Sääliksi käy miestä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton mitä täällä on tapahtunut, kun en ole puoleen vuorokauteen ollut vauvapalstalla! Minä olen siis ap ja en voi kuin ihmetellä millainen hyökkäy minua kohtaan on järjestetty.
En pihtaa, en ole aseksuaali, en nalkuttaja, osaan myös hemmotella miestäni jne. Tämä on karannut täysin käsistä ja 99% vastaajista ei tunnu löytävän pointtia ollenkaan.
Kyllä, meillä on avioseksisä 2-4 kertaa kuussa, joka on ihan normaali määrä tämän ikäisillä pariskunnilla. Ongelma ei ole itse seksi, vaan pngelma on se että miehen kaikki hemmottelu tähtää vain ja ainoastaan seksiin. Haluan että minua hemmotellaan aviopuolisona ja naisena, ei omien halujen tyydyttämisalustana.
En taatusti lähde väittelemään teidän kanssanne millainen minä tai minun avioliittoni on, se ei teille kuulu. Huvittaa myös tuo provon huutelu vaikka en taatusti ole ainoa nainen vastaavassa tilanteessa. Jopa täällä on useita samanlaisia kokemuksia.
Ehit palstalle kun ei tartte miehelle antaa seksiä.
Joko oot jutellu miehes kanssa asiasta vai jatkatko valitsemallasi pihtauslinjalla?
Ja 2 - 4 kertaa kuussa ei ole normaalia vaan kertoo tulevasta erosta.
Tutkimusten mukaan eturauhassyöpä uhkaa miehiä.
Se tyhjennys pari kertaa viikossa suojaa syövältä. Tyhjennys kuuluu naisten tehtäväksi
.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen suurin osa on ymmärtänyt kirjoittamasi ihan koko ajan. Ja on silti eri mieltä kanssasi.
Tästä syntyi ihan hyvä keskustelu.
Jos siirrät hetkeksi katseen omasta napanöyhdästäsi, huomaat aiheen olevan tuttu monelle. Täällä on kommentteja monelta kantilta.
"Eli mies tekee kaikkea että nainen olisi halukas mutta nainen päättää olla haluton koska mies tekee hänen vuoksensa asioita.
Ei stana te naiset ootte raskaita. Onneksi ei tartte elää naisen kanssa suhteessa."
Mies tekee tosiaan kaikkensa, että hän saa seksiä. Nainen saa olla halukas tai haluton, kunhan on seksiä. Mies ei tee hemmottelua naisensa vuoksi vaan seksin vuoksi. Aika iso ero. Ja huom! Läheskään kaikki miehet ei ole tällaisia ja siksi voi olla vaikea ymmärtää kokonaisuutta.
Mies on vajaaälyinen jos ei osaa muuttaa toimintaansa niin että sinullekin avioelämä olisi nautinnollista.
Täällä nyt miehet vastustaa ajatusta, että pitäisi tarkastella kriittisesti toimintaansa palautteen avulla ja uhriutuvat. Kun he on nnnnniiiiiiin mukavia (vaikka kohteen mielestä eivät ole) että pitääääääää saada pimppaa (vaikka kohde ei halua). On se rankkaa olla aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olet paskiainen
Vierailija kirjoitti:
No minkäikäisiä sitten olette? Missä vaiheessa 2-4 kertaa kuussa on normaalia?
Seksi ei ole pelkkää yhdyntää. Siihen kuuluu paljon muutakin mitä ei viitsi tähän kirjoittaa kun kuuluu seksi-palstalle. Jotkin miehet luulevat että se että kettu käy kolossa on riittävä tapa tyydyttää nainen.
Herkullinen ajatus!
Ap antoi hyvät tuntomerkit aloituksessa.
Toivon todella, että joku vinkkaa Apn miehelle (ja toki myös appivanhemmille ja muulle suvulle) tämän ketjun.
Jospa mies ymmärtäisi, että hänellä olisi vielä ottajia,eikä hänen tarvitse enää paapoa kaktusta.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole pelkkää yhdyntää. Siihen kuuluu paljon muutakin mitä ei viitsi tähän kirjoittaa kun kuuluu seksi-palstalle. Jotkin miehet luulevat että se että kettu käy kolossa on riittävä tapa tyydyttää nainen.
Ja nainen ei voi missään tapauksessa neuvoa miestä? Ei voi sanoa, mistä pitää tai ei pidä. Ehei! Mielummin vaan kärvistellään ja uhriudutaan.
N63v
Vierailija kirjoitti:
Mies on vajaaälyinen jos ei osaa muuttaa toimintaansa niin että sinullekin avioelämä olisi nautinnollista.
Täällä nyt miehet vastustaa ajatusta, että pitäisi tarkastella kriittisesti toimintaansa palautteen avulla ja uhriutuvat. Kun he on nnnnniiiiiiin mukavia (vaikka kohteen mielestä eivät ole) että pitääääääää saada pimppaa (vaikka kohde ei halua). On se rankkaa olla aikuinen ihminen.
Nainen on vajaaälyinen jos ei osaa muuttaa toimintaansa niin että miehellekin avioelämä olisi nautinnollista.
Täällä nyt naiset vastustaa ajatusta, että pitäisi tarkastella kriittisesti toimintaansa palautteen avulla ja uhriutuvat. Kun he on nnnnniiiiiiin mukavia (vaikka kohteen mielestä eivät ole) että pitääääääää saada romantiikkaa ilman seksiä (vaikka puoliso ei halua). On se rankkaa olla aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Niin kuuluu. Meillä on parikymmenvuotisessa liitossa ollut vakaumuksellinen ajatus siitä, että toisen tarpeet pyritään täyttämään, ja näillä muilla keinoilla on löytynyt aina jokin sopiva ratkaisu, molemmille. Mielelläänhän sitä rakasta jeesaa, ja seksi kuuluu avioliittoon. Mulla tosin mies on samalla ajatuksella, joten ikinä ei tarvitse olla ilman, ei mököttää, ei kipristellä puutteessa eikä loukkaantua torjunnasta. Ehkä meillä sitten on yksi aivan hiton iso ongelma vähemmän.
Kaikilla on vaikeutensa ja hankaluutensa. Sinulla se on tuo. Elämäsihän kunnossa. Ota uusi ote asiaan ja kestä kuin nainen. Kyllähän se mieskin tulee muuttumaan. Elämä on.
Onko apsanonut jossain vaiheessa ikänsä? Seksiä 2-4 kertaa kuussa on todella vähän.
N49
Vierailija kirjoitti:
Onko apsanonut jossain vaiheessa ikänsä? Seksiä 2-4 kertaa kuussa on todella vähän.
N49
Aika jännä... Kaikilla ei ole sama. Itselläni 1-kerta kuussa on riittävästi eikä mieskään valita. N38
Vierailija kirjoitti:
N49
No meillä oli avovaimon kanssa 2 - 4 kertaa vuodessa kun oltiin vähän päälle 20 vuotiaita.
Arvaappa vaan kuinka se söi miestä kun hottiakin hotimpi avokki iltaisin rasvasi suihkun jälkeen jalkojaan olohuoneen sohvalla ilkialasti ja tiesi että seksistä puhuminenki aiheutti huutoa ja raivoa sekä usein väkivaltaa minua kohtaan.
Vieläkin kärsin tuosta ajasta vaikka olen melkein 50 vuotias ja eronnut avokista yli 20 vuotta sitten.
Mitä jos antaisit seksiä oma-alotteisesti heti viikonlopun aluksi? 3 minuuttia, ja sitten voisit nautyia muusta yhteisestä ajasta, jota ilmeisesti kuitenkin arvostat.
En tiedä mistä te olette meidän raha-asioitakin keksineet. Olemme ihan normaaleja keskituloisia ihmisiä ja oikeastaan palkkaeroakaa minulla ja miehelläni ei juuri ole. Joten se siitä.
Ap