Tappaja emu karannut Mäntyharjulla.
Lapset on syytä pitää sisällä, kunnes peto on saatu kiinni tai tapettu.
Lainaus Wikipediasta. "Emuilla on suussaan sisään kääntyneet raateluhampaat, jotka kääntyvät uhka tai taistelutilanteissa ulos. Emut ovat raadelleet kokonaisia kenguru laumoja kuoliaaksi. Aborginaalit kertovat tarinoissaan, että emut ovat ryöstäneet ja raadelleet pieniä lapsia."
Kommentit (13)
Varmaan joltain persulta karannut.
Emu löytynyt kuolleena raadeltujen lastenvaunujen luota. Oli tukehtunut tuttiin. Lapsi vaunuista on yhä kadoksissa.
Taasko ? Vastahan eilen karkasi 1 Montahan emua vielä karkaakaan , tämä alkaa olla jo melko huolestuttavaa
Eipä löytyny mitään, ku tuon muka wikipedialainauksen laittoi verkkohakuun 😂
Emu karkasi puolustusvoimien salaisesta koulutuskeskuksesta, jossa koulutetaan tappajaemuja maanpuolustuksillisiin taistelutehtäviin. Emujen tehtävä on raadella rajan taakse lähetettynä venäläisiä sotilaita.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eipä löytyny mitään, ku tuon muka wikipedialainauksen laittoi verkkohakuun 😂
No ei kai ! Tämä ap on se saakelin huumehörhö joka tekee näitä itsekeksittyjä valepaskoja palstalle harhoissaan
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joltain persulta karannut.
Ei, ap ei muistanut sulkea veräjää, ja niinpä tuo milikuvituslintu pääsi karkaamaan.
Puolustusvoimat vaatii korvauksia kuolleesta emusta lastenvaunujen omistajalta. On vahva epäilys, että vaunut ja emun tappanut tutti on jätetty ansoitusmielessä tuhoamaan Suomen puolustuskykyä. Perheessä ei edes ollut vaunuihin soveltuvaa lasta ja tätä voitaneen pitää venäjän hybridisodankäynnin iskuna.
Mä löysin sen emun ja otin sitä jaloista kiinni Heivasin otuksen pää edellä puuta päin ja se kuoli Enään siitä ei ole haittaa ja voitte lopettaa emukeskustelun T Jakke 17v
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin sen emun ja otin sitä jaloista kiinni Heivasin otuksen pää edellä puuta päin ja se kuoli Enään siitä ei ole haittaa ja voitte lopettaa emukeskustelun T Jakke 17v
Laitatko sen raateluhampaat seinälle koristeeksi?
Mä tein niistä kaulaketjun Emun vein naapurin koiralle pöyhittäväksi
Vakavasti ottaen. Pitbulterrierit ovat leirinuotiolla vaahtokarkkeja paistelevia pehmoleluja näiden tappajakoneiden rinnalla. Lapset pidettävä sisällä, kunnes viimeinenkin emu on kaadettu Suomen kamaralta.
Aivan hirveää. Miten tuollaisia saa pitää Suomessa.