Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailen 50 v miestä jolla ei mitään omaisuutta

Vierailija
08.01.2025 |

Elänyt pienipalkkaisena vuokralla ja lapsiinsa uhrannut aikansa ja rahansa. Hieno mies, hyvä luonne. Rahasta ei saisi välittää. Silti, olen itsekin 50v ja sentään mulla on asunto-osake ja hieman sijootuksia. Tuntuu ettei mitään yhteistä elämää voi suunnitella koska toisella ei ole varaa toteuttaa mitään unelmia. Kamala tunne, että tämmöinen vaikuttaa. Miten toimia? Pääseekö tästä yli?

Kommentit (196)

Vierailija
81/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla ihmeellinen vaatimus, että miehellä olisi varaa matkustella tai että olisi edes jotain omaisuutta. 

sivusta

Siksi on erityisen outoa, että ap on päätynyt suhteeseen miehen kanssa, jonka kohdalla tämä ei toteudu. Miksi ei vaan vaihda miestä, jos nykyinen ei ole sitä, mitä hän haluaa?

Ehkä se mies komea ja ap haluaa pitää miehestä kiinni? Yleensä rahamiehet ovat rumia ja lihavia.

Ei ole mikään rahamies jos on esim. omistusasunto ja talous kunnossa. Silloin on perusjärkevä ihminen.

Vierailija
82/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä juttu, että tässä tasa-arvoisessa maailmassa jossa usean tutkimuksen mukaan naiset ei ole pinnallisia, eikä materialistisia parisuhteen ollessa kyseessä, miten yksikään mies ei uikuttaisi samassa tilanteessa vaan automaattisesti tietäisi, että hän maksaa jos kerran hänellä on rahaa ja ihan kaikki miehet ja naiset olisi samaa mieltä 🤔

Nythän tälle tulee varmasti vastaväitteitä sillä toin asian esiin, mutta kukaan naisista ei olisi puuttunut asiaan jos en olisi muistuttanut tästä, eikä ne vastaväitteet oikeasti pidä edes paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla ihmeellinen vaatimus, että miehellä olisi varaa matkustella tai että olisi edes jotain omaisuutta. 

sivusta

Siksi on erityisen outoa, että ap on päätynyt suhteeseen miehen kanssa, jonka kohdalla tämä ei toteudu. Miksi ei vaan vaihda miestä, jos nykyinen ei ole sitä, mitä hän haluaa?

Ehkä se mies komea ja ap haluaa pitää miehestä kiinni? Yleensä rahamiehet ovat rumia ja lihavia.

Ei ole mikään rahamies jos on esim. omistusasunto ja talous kunnossa. Silloin on perusjärkevä ihminen.

Tämä.

Vierailija
84/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Jos hän on olettanut, että miehellä on järkeä päässään ja suunnitellut elämänsä normaalisti. Voi tuntua aika kylmältä jättää toinen tämmöisen asian takia. Mielestäni tämä saattaa merkitä, että heillä on erilaisia arvoja elämässä.

Kuka aikuinen olettaa, että kaikkien elämä on samanlaista kuin oma? Olettaminen on muutenkin lapsellista. kannattaa keskustella ja tutustua toiseen sen sijaan, että pohjaa suhteen oletuksille.

Vierailija
85/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Ap sanoi miehen panostaneen kaikki rahansa lapsiinsa.

Vierailija
86/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Usein unohtuu kuinka 400t euron ok-talo ei kokonaan ole oma. Pankki voi viedä koko höskän ja silti jää velkaa"

Talon pitää olla tosi uusi hankinta ja sen arvon laskea nopeasti jotta velkaa olisi enemmän kuin talon arvo.

Aika harvinainen tapaus siis.

Vierailija
87/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat siis, että jollain 50+v mummolla on aivan valinnanvaraa miesten suhteen?

no on todellakin valinnanvaraa,ainakin mulla

Ai minkävärisen kissan otat? Sitä ei kysytty.

Vierailija
88/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinun unelmia vai hänen? Voisiko olla, että miehelle on riittänyt, että saa lapsensa kasvatettua omin varoin aikuisiksi. Jos parilla on kovin erilaiset unelmat, niin yhteiselosta voi tulla aika vaikeaa. Jos rahatilanne on erilainen ja toinen ei ole valmis maksamaan toisen kuluja, niin suossa ollaan.

Voi olla vain minun unelmia. Mutta jos kumppanilla on erilaiset että kökitään vuokrayksiössä katsomassa tv:tä ja käydään lenkillä, niin sitten hän tarvitsee erilaisen kumppanin. Mä haluan vielä tehdä ja mennä, jos mahdollista, kun lapset aikuistuu. Olen satsannut heihin todella paljon ja ajattelen että mun aika on sitten kun he omillaan.

Miksi olet sitten aloittanut suhteen ihmisen kanssa, jonka elämäntyyli on liian erilainen? Ja voihan sen suhteen edelleenkin lopettaa. Jos tuo mies ei ole sitä, mitä haluat

Kannattaa ap punnita niitä etuja ja hyötyjä. Onko elämäsi mukavampaa tämän miehen rinnalla vaikka kaikki unelmasi evät toteudu? Miten varmasti löydät miehen, joka olisi yhtä mukava ja pystyisi nämä haaveet toteuttaa ja miten paljon tämä parantaisi elämääsi? Miten suuri olisi riski ja mikä olisi todennäköinen hyöty? Elämässä ei oikeastaan ikinä tiedä mitä tulee tapahtumaan ja päätös on vain sinun.

Vierailija
89/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Toisaalta sekin on perusjärkevää, että panostaa rahansa lapsiin. Minusta kuulostaa jopa järkevämmältä kuin se, että olisi panostanut omistusasunnon maksamiseen ja säästänyt sitä varten, että lasten aikuistuttua voi sitten matkustella (ehkä jopa uuden kumppanin kanssa). Ehkäpä se vuokralla asuminen pon mahdollistanut sen, että on voinut viedä lapsia Muumimaailmaan ja Lintsille, tarjota näille harrastuksia ja viettää mahdollisimman paljon aikaa lastensa kanssa. Ehkäpä se on sitten tuntunut merkityksellisemmältä kuin omaisuuden kartuttaminen. Ihan perusjärkevä ratkaisu tämäkin, vaikkakin erilainen.

Elämässä muillakin asioilla on arvoa ja merkitystä kuin omaisuudella. Tietysti jonkun uuden kumppanin näkökulmasta voi tuntua, että raha on tuhlatttu turhuuksiin, kun ei ole kartutettu omaisuutta ja kun ei ole säästöjä, joita käyttää nyt uudessa suhteessa, mutta varmaan henkilön omasta näkökulmasta hän on käyttänyt rahansa fiksusti ja saanut elämänlaatua.

Vierailija
90/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

On minunkin tuttu elättänyt lapsensa ja asuu omistusasunnossa. Ihan perus amiksen käynyt duunari. Tiedä sitten miten talouttaan hoitanut?

Vierailija
91/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

On minu

Hänellä on vissiin sitten isommat tulot kuin ap:n miehellä, tai asuu halvemmalla paikkakunnalla.

Vierailija
92/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies hyvä luonne ja ei silti muka mitään yhteistä. Tätä se tasa-arvo teettää. Suominainen ei ole mihinkään tyytyväinen. Ainoastaan raha ratkaisee kaikessa kun on henkisesti niin köyhä. Ja en usko että mies on uhrannut rahansa ja aikansa lapsiin hän tekee sen rakkaudesta. Sellaisia me kunnolliset miehet olemme. Sinulla ei varmaan ole edes lapsia ja olet katkera kun sinusta ei huolehdi kukaan vanhana. Muista että hautaan et kuitenkaan saa omaisuuttasi. Ota sitten joku rikas mulkku mieluummin. Te kusipäät sovitte paremmin yhteen. 

Vierailija
93/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat siis, että jollain 50+v mummolla on aivan valinnanvaraa miesten suhteen?

Ääripäitä on aina tarjolla.

Ap voi valita rikkaan, mutta se voi osoittautua ilkeäksi ja pihiksi.

Rikas vai rakas? Siinäpä pulma.

Vierailija
94/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v, lapset aikuisia ja omillaan, itsellä velaton asunto, uusi auto, kesämökki. Palkkani on hyvä ja olen myös saanut perintöä. Elämäntilanne on vihdoin sellainen, että on aikaa ja varaa tehdä asioita. Valitettavasti en kuitenkaan ole valmis elättämään ketään tai maksamaan muiden huvituksia, korkeintaan opiskelevien lasteni. Jossain Tinderissä pyörii miehistä vain jämät, aika vähissä on sellaiset, joiden taloudellinen tilanne sallii mitään extraa arkeen. Surullista.

Vierailija
95/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä deittailin reilusti vanhempaa miestä ja oltiin parisuhteessakin 3 vuotta mut alkoi ärsyttämään ihan kunnolla se hokeminen kuinka ennen oli varakas ja tiesin et teki kaikkia matkoja exänsä kanssa ja exä hassannut miehen rahoja, joka väliin muisti kertoa alennustuotteita hakiessaankin kuinka ennen on ollut paalua ja hienot auto yms.

Meni hermo et sain ite jonkun jämäpalan ja se exä sai kaiken. Ei ollut aluksi edes ongelma että mies on köyhä kun oli vielä kiva, kunnes nuo asiat alkoi kaivelemaan liikaa kun niistä piti kokoajan jauhaa että kyllä rahaa on OLLUT. 

Vierailija
96/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno mies hyvä luonne ja ei silti muka mitään yhteistä. Tätä se tasa-arvo teettää. Suominainen ei ole mihinkään tyytyväinen. Ainoastaan raha ratkaisee kaikessa kun on henkisesti niin köyhä. Ja en usko että mies on uhrannut rahansa ja aikansa lapsiin hän tekee sen rakkaudesta. Sellaisia me kunnolliset miehet olemme. Sinulla ei varmaan ole edes lapsia ja olet katkera kun sinusta ei huolehdi kukaan vanhana. Muista että hautaan et kuitenkaan saa omaisuuttasi. Ota sitten joku rikas mulkku mieluummin. Te kusipäät sovitte paremmin yhteen. 

Kannattaa huomioida, että nimenomaan silloin, kun tasa-arvoa ei ole, miehen rahalla ja omaisuudella on AINA valtava merkitys. Tasa-arvon myötä se on nimenomaan vähentynyt, ja aika moni ei sen vuoksi edes välitä miehen tulotasosta.

Vierailija
97/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Naisilla on yleensä vaikeuksia hyväksyä koko paketti mikä miehen mukana tulee. Nainen ihastuu johonkin tiettyyn miehen ominaisuuteen ja sitten alkaa valittaa myöhemmin miehen puutteista. 

Vierailija
98/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v, lapset aikuisia ja omillaan, itsellä velaton asunto, uusi auto, kesämökki. Palkkani on hyvä ja olen myös saanut perintöä. Elämäntilanne on vihdoin sellainen, että on aikaa ja varaa tehdä asioita. Valitettavasti en kuitenkaan ole valmis elättämään ketään tai maksamaan muiden huvituksia, korkeintaan opiskelevien lasteni. Jossain Tinderissä pyörii miehistä vain jämät, aika vähissä on sellaiset, joiden taloudellinen tilanne sallii mitään extraa arkeen. Surullista.

Ihan juuri näin. 

Vierailija
99/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista? Itse tosin olen sinua melkein 10 vuotta nuorempi, mutta ainakin minulle tuli Tinderissä todella paljon vastaan hyvätuloiselta vaikuttavia miehiä. Profiilissa lomakuvia kaukomatkoilta ja harrastuksissa vähän kalliimmanpuoleisia lajeja. Myös ammatit viittasivat hyviin tuloihin. Itse taas turhauduin kun piti ensin jaksaa swaippailla nämä kaikki vasemmalle - itse kun etsin vähän vaihtoehtoisempia miehiä ja mieluummin humanisteja kuin jotain kauppatieteilijöitä, mutta sulle luulisi tuossa olevan ihan hyvät apajat. 

Vierailija
100/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset etsi miestä sugardaddy sivustolta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi