Mitä tuotteita et enää viitsi ostaa hintojen nousun jälkeen?
Itse en enää osta naudan jauhelihaa. Jotkut teetkin jää ostamatta.
Kommentit (31)
Sori yhdyssanavirheestä. Siis naudanjauheliha.
Ap
Siian- ja muikunmäti on jäänyt ostamatta. On pakko tyytyä halvempaan kirjolohen mätiin.
Vierailija kirjoitti:
Siian- ja muikunmäti on jäänyt ostamatta. On pakko tyytyä halvempaan kirjolohen mätiin.
Ootko kokeillut caviartia? Mielestäni ylivoimaisesti paras vegaaninen tuote.
En juuri mitään. Jossain vaiheessa tajusin, että kasarityyliin syömällä ja itse leipomalla voi edelleen elää hyvin edullisesti, eikä tarvitse stressata. Läheskään kaikki tarpeellisena tai jopa välttämättömänä pidetty ei sitä ole.
Ostin Lidlistä kanamestarin kananpojan jauhelihaa.
Ensinnäkin kuka on se kanamestari? Tietääkö hän kanoista kaiken? Mikä koulutus hänellä on?
Entä mitä on kananpojan jauhelihaa?
Onko se siis nuorta kukkoa? Vai mistä se poika siihen tulee?
-Luppis 10v
Vierailija kirjoitti:
Ostin Lidlistä kanamestarin kananpojan jauhelihaa.
Ensinnäkin kuka on se kanamestari? Tietääkö hän kanoista kaiken? Mikä koulutus hänellä on?
Entä mitä on kananpojan jauhelihaa?
Onko se siis nuorta kukkoa? Vai mistä se poika siihen tulee?
-Luppis 10v
Se mestari tulee sanasta mestaaja...
Leipomotuotteet lähinnä, niitä kun voi valmistaa itsekin.
Tämä teen yhtäkkinen järkyttävä hinnannousu (kiitos hallitus!!) oli kyllä älyttömintä paskaa taas vähään aikaan.
Lohi vaikka vaan lapsi syö sitä. Kokonaista en todellakaan osaa käsitellä vaikka kokonainen on välillä kohtuu hintainen.
En ole huomannut hintojen nousua. Ei ole tarvetta seurailla.
Kahvit ja suklaat vai tarjouksesta max. 4,99/pkt ja Fazer-suklaa väh. 4 levyä kympillä, Marabouta pitää olla 5. Limsat ja Vichy tarjouksesta max. 10,99/24 plo, mieluummin alle kympin.
Kahvi. Pari viikkoa oli vieroitusoireita, kun olin juonut sitä 40 vuotta. Nyt on hyvä ja rauhallinen olo.