Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tälläsessä suhteessa mitään järkeä?

Vierailija
14.05.2026 |

Nytkin kun ois vapaapäivä niin mies vaan istuu sohvalla ja kattoo telkkaria tai makaa sängyssä ja selaa nettiä. Välillä keittää kahvia. Välillä käy vessassa. Siinä se. Yhen lauseen on peräti tänään mulle sanonu.

Meillä ei siis oo mitään riitaa, mies vaan on AINA tuollanen. Jos en ite puhuis koskaan mitään, niin tässä talossa ei ikinä puhuttais.

Eikä tehdä mitään yhdessä. Ei ikinä. Koskaan. 

Minä oon aina se joka on yrittäny ehdottaa vaikka lenkille lähtöä, hyvällä tuurilla joskus saan sen mukaan. Mies vihaa liikuntaa niin ei se halua lähtä.

Joka päivä on tätä.samaa paskaa. Se ei puhu ku lauseen.pari per.päivä ja yleensä töistänsä jotaki. Sitte se vaan on. Elää omaa elämää telkkaria kattoen tai muuten makoilee. 

Aamulla taas töihin. Sitten kun tulee töistä niin sama juttu. Kahvit, ruoka, makoilua, nukkumaan. Töihin. Kotiin. Kahvit, ruoka, makoilua, nukkumaan. Töihin. Kotiin jne. Ainiin ja ne vessassa käynnit.

Vk loppuna se sitten joko nukkuu tai ryypätään.

Oon testannu sitä niin että oon omissa oloissani, enkä puhu itekään sille mitään. En huomioi sitä mitenkään. Kokeilin kaks päivää ja koko kahen päivän aikana se puhu mulle tasan yhen kerran kun kysyi jotain.

Mikä tuollasta ihmistä vaivaa? Aikunen 50v mies. Joskus se sano että heillä ei lapsuuden kodissaan koskaan puhuttu mitään niin ei oo tottunu siihen. Voiko tuo olla syy?

Tuntuu että revin iteltä kohta hiukset päästä ku jaksa elää tuollasen ihmisen kanssa jonka kanssa ei saa mitään keskusteluyhteyttä!!

Ollaan oltu jo 15v yhessä ja on kait se aina ollu tuollanen mutta sillon ennen asuttiin vielä omissa asunnoissa niin se ei niin haitannu mutta viime vuodet oon havahtunu tähän touhuun että ei tässä oo mitään järkeä!

Ehkä se vaan inhoaa mua eikä siks halua viettää mun kanssa aikaa. Ei pyydä edes viereen kun istuu ite sohvalla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omillesi. Saat saman, mutta halvemmalla.

Vierailija
2/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se edes pane sua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuossa suhteessa? Turha sinun on miestä morkata. Anna toisen olla.

Olet vapaa lähtemään.

Vierailija
4/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi nainen, olisin käskenyt viemään oman seurakuntansa tilaisuuksiin. Tai jos olisimme samassa srk:ssa, niin sitten sinne mars mars vasemman jalan tahdin ollessa yli 10 KHZ heinäsirkan vinkumista.

Vierailija
5/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun mies sanoo yhdenkin sanan se on heti ero.

Vierailija
6/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit itse kysymykseesi: ei ole.

Vierailija
7/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin oon koko päivän ollu toisessa makkarissa, oon vaan käyny syömässä ja vessassa ja muuten ollu täällä, niin mies ei oo koko päivänä käyny tässä makkarissa kattomassa mua, ei juttelemassa, ei yhtään mitään. Tuolla se vaan elelee omaa elämäänsä. Ihan ku mua ei ois olemassa.

AP

Vierailija
8/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luiskaan.

Vierailija
9/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kuuloista. Harmittaa itsellä etten eronnut aikaisemmin. Ex saattoi olla päiviä ettei puhunut mitään. Mihinkään ei suostunut, kaikki oli vaikeaa. Olin aina yksin. Hiljenin itse sitten ja kun en aloitetta puhumiseen tehnyt niin exälläkään kiinnostanut. 

Kysy mieheltäsi onko hän onnellinen ja toivoisiko jonkun muuttuvan. Kerro omat ajatuksesi hänelle. Toivottavasti saat vastauksen. Itse en saanut ja löysin vastauksen itse. 

Vierailija
10/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse omat johtopäätöksesi asiasta. Ei niitä kukaan sun puolestasi voi tehdä. Kannattaisko lisäksi jutella vakavasti miehesi kanssa asiasta? 

Vierailija
11/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen rivivälit paljastavat copypasten. Perus miesvihaprovoa pukkaa taas.

Vierailija
12/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi elämään tuollaisessa suhteessa. 

Asun mielummin yksin. Ja maksan kaiken itse. Nautin tästä 😊 

Vierailija
13/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin oon koko päivän ollu toisessa makkarissa, oon vaan käyny syömässä ja vessassa ja muuten ollu täällä, niin mies ei oo koko päivänä käyny tässä makkarissa kattomassa mua, ei juttelemassa, ei yhtään mitään. Tuolla se vaan elelee omaa elämäänsä. Ihan ku mua ei ois olemassa.

AP

Miksi itse oot makkarissa päivän? Et sinäkään ihan terve ole. 

Vierailija
14/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Lähde itse lenkille ja tee muutakin kuin vietät koko päivän makuuhuoneessa yksin! Ehkä mies joskus haluaa mukaan, kun näkee että sä teet muutakin kuin makaat kotona. Sulla on puheenaiheita ja sisältöä elämässä kun oot käynyt vaikka teatterissa tai tanssikurssilla. Voit paremmin sekä fyysisesti että henkisesti. Ja jos ei lähde mukaan niin klassinen jätä se sika toimii.

Vierailija
15/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miksi itse oot makkarissa päivän? Et sinäkään ihan terve ole. 

Munko  pitäs olla kokoajan se, joka yrittää jutella ja olla aktiivinen? Kai nyt itteäki alkaa jo masentamaan tällänen touhu kun toinen on omissa oloissaan ja on niinkuin mua ei olis olemassa, niin samapa se on itelläki sitte vetäytyä omiin oloihin ja olla puhumatta mitään.

AP

Vierailija
16/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ei sit tykkää susta? Miks oot tommosessa suhteessa kun on myös miehiä jotka haluaa keskustella

Vierailija
17/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen rivivälit paljastavat copypasten. Perus miesvihaprovoa pukkaa taas.

On varmaan provo joo, mutta ei tässä nyt miesvihaa ole. Jos mies tai nainen on patalaiska ja täysin aikaansaamaton mölli niin ihan oma häpeä. Siinä ole sukupuolella mitään tekemistä.

Vierailija
18/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä tekee tollaiseksi miehet. Liian raskasta. 

Vierailija
19/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No autistilta kuulostaa. Suomi on täynnä näitä puhumattomia, ilmeettömiä miehiä, jotka elää omassa maailmassaan.

Jätä hänet ja hanki itsellesi oma elämä, elämänlaatusi paranee 1000 %.

Näin minäkin tein erotessa pitkästä avioliitosta, olin 54- vuotias. Ja nyt elämäni on helpompaa, ei tarvi vetää perässään mieslasta.

N68

Vierailija
20/20 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka ei koskaan kysynyt minulta mitään. Oli todella kiinnostunut, mutta lopulta tajusin että se oli kiinnostunut vain itsestään, koska puhui vain itsestään. Minä kyselin, miten hänen päivä on mennyt yms mitä, missä, milloin. Siinä kohtaa kun lopetin kyselemisen niin loppui koko tapailu koska keskustelut loppui... ja hän ihmetteli mitä tapahtui, meillähän oli niin kivaa yhdessä? Niin. Hänellä oli kivaa.

Eli ymmärrän, että ärsyttää kun joutuu ylläpitämään koko suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan