Tapailemani mies käy paikalla, mutta ei vastaa viestiini!
Kommentit (153)
No riippuu kauanko sillä kestää vastata. Ja mitä vastaa kun vastaa.
Koittakaa nyt tajuta, että ihmisellä on aikaa niille kenelle haluaa sitä olevan.
Jos ei vastaa =ei kiinnosta.
Piste
Vastaus ap:n kysymykseen: Ei ole kiinnostunut.
Kiinnostunut löytää kyllä aikaa vastata jossain välissä. Se joka vetoaa, että on niin kiire, ettei ehdi vastata, puhuu pötyä. Kiireiset yrittäjät ehtivät vastata viesteihin, ruuhkavuosiaan elävät ehtivät vastata viesteihin, kansanedustajatuttu ehtii vastata viesteihin. Ne, jotka väittävät, etteivät ehdi ovat niitä, joilla on kaikkein vähiten velvollisuuksia, vähiten tekemistä ja voivottelevat yksinäisyyttään. Oikeasti jokainen ehtii vastata vaikka vessakäynnillään, jos viesti ja ihminen ovat tärkeitä.
Kyllä noista hitaista ja välttelevistä vastaajista on tullut aika negatiivinen kuva kokemuksen myötä. Yleensä se korreloi huonojen kommunikaatiotaitojen kanssa, joten en elättele toiveita vakavammasta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin muistuttaa että jos ihmisellä on lapsia, niin on ihan ok ettei viestiin vastaa heti. Sitä saattaa se ihminen laittaa viestiä vaikka sen oman lapsensa kanssa ja siksi näkyy olevan paikalla ja ei oikeasti ehdi silti palata asiaan moneen tuntiin.
Jep. Se kun vaatii paljon aikaa, että vastaa "hyvää työpäivää <3" -tyyliseen viestiin "kiitos, samoin :) <3"
Jos tuollaiseen viestiin tulee lukukuittaus, mutta vastaus joskus jouluna, niin olen todennäköisesti jo tehnyt jo omat päätelmäni tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noista hitaista ja välttelevistä vastaajista on tullut aika negatiivinen kuva kokemuksen myötä. Yleensä se korreloi huonojen kommunikaatiotaitojen kanssa, joten en elättele toiveita vakavammasta.
Juuri noin. Jos ei osaa viesteillä kommunikoida, niin ei se taito livenäkään mistään esiin putkahda.
Jep. Se kun vaatii paljon aikaa, että vastaa "hyvää työpäivää <3" -tyyliseen viestiin "kiitos, samoin :) <3"
Miksi kukaan aikuinen lähettelee tuollaisia viestejä?? Minä jos saisin joltain ajattelisin, että liian teinix mulle, en halua viestitellä mitään turhanpäiväisyyksiä päivän mittaan. Nimittäin tuo laittaa sitten kivaa lenkkireissua ja ihanaa iltaa ja kaikkiin niihin pitää reagoida.
Aivan kuten eräs tuolla sanoi: noille kun erehtyy vastaamaan, viestiä alkaa tykittämään.
Ei ole kiinnostunut. Viestiin menee muutama sekunti aikaa, kenelläkään ei ole niin kiire, etteikö viestiä ehtisi laittaa, jos haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vaan hevosten juottopaikalla?
Repesin palstamammana nauruun, ihmettelin sitä paikalla.Kiitos kikatuksesta.
Ehkä antaisin olla ja etsisin aktiivisemman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan aikuinen lähettelee tuollaisia viestejä?? Minä jos saisin joltain ajattelisin, että liian teinix mulle, en halua viestitellä mitään turhanpäiväisyyksiä päivän mittaan. Nimittäin tuo laittaa sitten kivaa lenkkireissua ja ihanaa iltaa ja kaikkiin niihin pitää reagoida.
Aivan kuten eräs tuolla sanoi: noille kun erehtyy vastaamaan, viestiä alkaa tykittämään.
No tämä nyt kertoisi jo totaalisesti itselleni kaiken olennainen, jos tapailemani/seurustelusuhteessa kanssani oleva kokisi lähettämäni tuollaisen viestin ärsyttävänä :D
Siinä kohtaa voisi tietty aikuismaisesti vain sanoa, että kiitos, mutta en koe sinua kohtaan samoin.
Mielenkiinnosta muuten, jos elämä on niin kiireistä, ettei ehdi edes yhteen viestiin vastaamaan, niin miten siihen mahtuisi seurustelusuhde?
Jos tapaamisetkin pitäisi sitten varata viikkoja aiemmin, kun ei voida spontaanisti lähteä vaikka kahville, vaan tapaamiset olisi jotain, joka tulee tärkeysjärjestyksessä joskus jos kaikelta muulta jää aikaa.
Kerran olen siis tuollaisessa suhteessa ollut, enkä toiste samaa virhettä tee. Toista ei vaan kiinnostanut nähdä minua, oli se oikea syy. Saatoin jälkikäteen kuulla, miten oli ollut jossain viettämässä aikaa kun "oli tylsää", mutta silti oli liian kiireinen tavatakseen minua. Nuorena sitä vielä uskoi vaikka mitä juttuja, nykyään toteaisiin kiitos ja hei hei, jos toisella ei olisi minulle aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä nyt kertoisi jo totaalisesti itselleni kaiken olennainen, jos tapailemani/seurustelusuhteessa kanssani oleva kokisi lähettämäni tuollaisen viestin ärsyttävänä :D
Siinä kohtaa voisi tietty aikuismaisesti vain sanoa, että kiitos, mutta en koe sinua kohtaan samoin.
No todellakin ei oltaisi sopivia toisillemme, jos toisella on tarve pitkin päivää lähetellä jotain sydänhymiöviestejä, joissa ei ole mitään asiaa tai sanomaa, mutta niihin pitäisi mielellään heti mutta vähintään mahdollisimman pian vastata.
Katsos vielä on olemassa ihmisiä, joilla ei ole puhelin kädessä välttämättömänä jatkeena. Itse esim. lenkille en ota koskaan puhelinta mukaan, kaupassa se on visusti kassissa ja kotona eteisen pöydällä. Katson viestejä ehkä muutaman kerran päivässä, mutta en hyppää heti kun pingin kuulen.
Minusta on läheisriippuvuuden oire, jos kokee, että toisen pitää olla koko ajan puhelimen päässä vastailemassa täysin sisällöttömiin viesteihin tai muuten ei ole suhteessa hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai mitä halusi.
Mitä tarkoitat?
Sai mitä halusi. Jos et tiedä niin sääliksi käy.
En ole antanut pillua
Sen takia olikin vaan paikalla eikä vastaa mitään.
Vastaili paikalla ollessa toiselle. Niin se menee
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ikäraja tuollaisilla viesteillä on? Täytyykö ns aikuisen elämän olla tylsää ja vakavaa, vailla hellyyttä? Outoa. Minusta kun elämässä on paljon vastuuta, kaipaa myös sitä iloa.
"En todellakaan odota kenenkään vastaavan heti, sillä en voi tietää, missä henkilö on, jolle viestin. Jos oikeasti on tärkeää asiaa, jota oikeasti taas on aika harvoin, soitan ja jätän ääniviestin, ellei toinen voi vastata ja siihen on mahdollisuus.
En oleta, että ihmisten elämä pyörii minun viestieni ympärillä."
Ei kukaan muukaan odota toisen vastaavan sillä sekunnilla. Eikä kukaan muukaan odota toisen elämän pyörivän vain hänelle laitettujen viestien ympärillä.
Silti ei ole mikään mahdottomuus, että se viestien saaja pelailee vastausviiveillä, manipuloi viivyttelemällä tarkoituksella, välttelee tiettyjä aiheita, tmv.
Ei ole mikään automaatio, että viestien saaja on ihan pulmunen ja viestien lähettäjä hullu pommittaja. Yhtä hyvin voi olla toisin päin, että viestien lähettäminen on tervehenkistä ja viestien vastaanottopäässä viiraa.