Tapailemani mies käy paikalla, mutta ei vastaa viestiini!
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai mitä halusi.
Mitä tarkoitat?
Sai mitä halusi. Jos et tiedä niin sääliksi käy.
En ole antanut pillua
Myös BJ ja kakkonen lasketaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Pois vaan, tilanne ei tuosta tule paranemaan.
Mitään muuta elämää ei saa olla, vaan ihan-just-heti pitää viesteihin aina vastata?!
Kyllä. Jos olet kiinnostunut, vastaat heti kun näet. Siihen menee muutama sekunti. Jos ei ole edes niiden muutamien sekuntien arvoinen, se kertoo ihan riittävästi.
Jaa. Itse olin työpaikassa missä puhelinta ei saanut käyttää työaikana lainkaan omiin asioihin, vaan viestittelyt piti tehdä tauoilla ja vapailla . Työaikana oli työpuhelin taskussa ja oma taukotilan kaapissa äänettömällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään muuta elämää ei saa olla, vaan ihan-just-heti pitää viesteihin aina vastata?!
Kyllä. Jos olet kiinnostunut, vastaat heti kun näet. Siihen menee muutama sekunti. Jos ei ole edes niiden muutamien sekuntien arvoinen, se kertoo ihan riittävästi.
Jaa. Itse olin työpaikassa missä puhelinta ei saanut käyttää työaikana lainkaan omiin asioihin, vaan viestittelyt piti tehdä tauoilla ja vapailla . Työaikana oli työpuhelin taskussa ja oma taukotilan kaapissa äänettömällä.
Silloin et varmaan ollutkaan paikalla ja nähnyt niitä viestejä :)
Ennen muinoin jotkut ohjelmat tulkitsi paikalla olijaksi jos vaan oli puhelin tai kone auki ja käytti jotain muuta ohjelmaa tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syytä en itse pidä päällä sitä että näkisi milloin olen ollut paikalla. Tuo on niin rasittavaa että nainen istuu lähes 24/7/365 puhelin kädessä ja odottaa että miehetkin tekee samaa että on välittömästi vastaamassa jokaiseen viestiin mitä nainen lähettää. Normaali ihminen jos haluaisi nopeasti vastauksen soittaisi sen kysymyksen kun järkevä ihminen tietää että viestiin vastataan kun keritään ja siihen puhelimen näpyttämiseen on aikaa. Kaikki me sen tiedämme että kun yhteen viestiin vastaa naiselle niin sieltä tulee vähintään kolme uutta viesti jotka vaatii jälleen sitä puhelimen näpyttämistä joka estää esimerkiksi töiden teon.
Sama juttu. En tajua miksi olisin jollekin tapailumiehelle minuutin tarkkuudella velkaa selityksen tekemisistäni ja olemisistani ja viestimusistäni. Yhdelle olisi pitänyt kertoa, kenelle viestitin kun olin ollut linjoilla klo 16.43 ja 18.12. Juu, ei kyllä kuulu tapailumiehelle. Sen jälkeen otin paikallaoloilmoituksen pois.
Aamulla kiireellä töihin. Töissä kiire. Nopea lounas työkavereiden kanssa. Lisää työkiirettä. Hopulla jumppaan. Kotiin suihkuun. Klo on 20, kun avaa puhelimen ja siellä on 25 viestiä tapailumieheltä ja kasvavaa kiukuttelua siitä, etten ole vastannut viesteihin, joissa ei ollut mitään erityisen tärkeää.
Todella rasittavaa.
Jotkut miettivät tarkoin ensiksi mitä vastaavat. Mäkin kirjoitan ensiksi muistiossa, luen kertaalleen ja copypastaan watsappiin. Niin monesti lähtee viesti kesken kun siinä on se lähetys-nappi liian hollilla ja mulla isot sormet. Muutenkin on hyvä miettiä hetki ennen kuin toljauttaa typeryyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kiireellä töihin. Töissä kiire. Nopea lounas työkavereiden kanssa. Lisää työkiirettä. Hopulla jumppaan. Kotiin suihkuun. Klo on 20, kun avaa puhelimen ja siellä on 25 viestiä tapailumieheltä ja kasvavaa kiukuttelua siitä, etten ole vastannut viesteihin, joissa ei ollut mitään erityisen tärkeää.
Todella rasittavaa.
Jos olisin tosi ihastunut, olisin lounaalla nopeasti vilkaissut viestit. Mutta hyvä kun näistä tulee heti ilmi, ettei ole toisen silmissä kovin kiinnostava, niin tietää siirtyä eteenpäin.
Tulisi jatkossakin tärkeysjärjestyksessä joskus sitten kun ehtii, jos ehtii.
Voi laps rukka, ihmisillä välillä tärkeämpääkin tekemistä kun vaan selata viestejä. En kaikkia heti huomaa itsekkään enkä ehdi vastailemaan turhiin.
Mies on liian komea tasoosi nähden. Sillä on muitakin naisia ympärillä.
Jos ei vastaa, niin ei kiinnostakaan. Älä ainakaan laittele yksipuolisesti viestejä sille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuvaiheessa ainakin. Varsinkin jos seksi on juuri tullut kuvioihin. Todella mulkkua käytöstä olla vastaamatta. Muutenkin ihmettelen, että miksi ei. Kyllä mulle kumppani on se jolle vastaan mahdollisimman nopeasti vielä 14 vuodenkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syytä en itse pidä päällä sitä että näkisi milloin olen ollut paikalla. Tuo on niin rasittavaa että nainen istuu lähes 24/7/365 puhelin kädessä ja odottaa että miehetkin tekee samaa että on välittömästi vastaamassa jokaiseen viestiin mitä nainen lähettää. Normaali ihminen jos haluaisi nopeasti vastauksen soittaisi sen kysymyksen kun järkevä ihminen tietää että viestiin vastataan kun keritään ja siihen puhelimen näpyttämiseen on aikaa. Kaikki me sen tiedämme että kun yhteen viestiin vastaa naiselle niin sieltä tulee vähintään kolme uutta viesti jotka vaatii jälleen sitä puhelimen näpyttämistä joka estää esimerkiksi töiden teon.
Soittaisi kesken työpäivän kysyäkseen sinulta jotain? Mutta samalla et ehdi vastamaan viestiin? Logiikka ei nyt toimi.
Muutenkin kuulostaa siltä, että olet tapaillut lähinnä läheisriippuvaisia naisia. Etkä ilmeisesti yhtään sellaista naista, johon olisi oikeasti ihastunut. Jos kaksi henkisesti tasapainoista ihmistä ihastuu toisiinsa, kumpikaan ei sekopäisesti pommita toista, mutta ei myöskään ärsyynny toisen viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä sitten ole ollut paikallakaan, siis puhelimella. Eli eri asia kuin aloituksen tapaus.
Barack Obamallakin oli aikaa vastata vaimolleen, hyvin harva on työssä jossa olisi aikaa käydä puhelimella muttei aikaa vastata ihmiselle josta on kiinnostunut.
Vastaus ei paljoa aikaa vie ja fiksu mies sanoo, jos ei kiinnosta, pikkupoikien pelleilyn sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus ei paljoa aikaa vie ja fiksu mies sanoo, jos ei kiinnosta, pikkupoikien pelleilyn sijasta.
Tarkoitan: kysy siltä itseltään.
No itse en aina vastaa heti, jos ei ole aikaa viestitellä.
Joihinkin viesteihin voin vastata heti. Esim. Nähdäänkö illalla klo 18 on sellainen viesti johon vastaisin heti, koska se on akuutti eikä vie kauan aikaa.
jos taas olen kiireinen ja viestin sisältö on jotain jaarittelua ja kuulumisten kyselyä niin jätän vastaamisen paremmalle ajalle kun on aikaa keskittyä viestittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä liittyy aloittajan ongelmaan? Mies on käyttänyt sitä omaa luuriaan, ollut whatsapissa paikalla, muttei vastaa tai avaa viestiä. Sulla taas ei ollut koko työpäivän aikana luuria käytössä paitsi tauoilla.
Vierailija kirjoitti:
No itse en aina vastaa heti, jos ei ole aikaa viestitellä.
Joihinkin viesteihin voin vastata heti. Esim. Nähdäänkö illalla klo 18 on sellainen viesti johon vastaisin heti, koska se on akuutti eikä vie kauan aikaa.jos taas olen kiireinen ja viestin sisältö on jotain jaarittelua ja kuulumisten kyselyä niin jätän vastaamisen paremmalle ajalle kun on aikaa keskittyä viestittelyyn.
Tämä on ok sinulle myös sinuun päin?
Paikalla vai läsnä? Onko mies nähnyt juuri sinun viestisi vai onko kiireinen muun asian parissa? Moni käyttää esim työporukalla wats up ryhmää sijaisrinkiin ja työvuorojen vaihtoon ja on velvollinen seuraamaan sitä äkillisten sairaustapausten vuoksi.