Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies käy paikalla, mutta ei vastaa viestiini!

Vierailija
04.01.2025 |

Eikö ole kiinnostunut?

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syytä en itse pidä päällä sitä että näkisi milloin olen ollut paikalla. Tuo on niin rasittavaa että nainen istuu lähes 24/7/365 puhelin kädessä ja odottaa että miehetkin tekee samaa että on välittömästi vastaamassa jokaiseen viestiin mitä nainen lähettää. Normaali ihminen jos haluaisi nopeasti vastauksen soittaisi sen kysymyksen kun järkevä ihminen tietää että viestiin vastataan kun keritään ja siihen puhelimen näpyttämiseen on aikaa. Kaikki me sen tiedämme että kun yhteen viestiin vastaa naiselle niin sieltä tulee vähintään kolme uutta viesti jotka vaatii jälleen sitä puhelimen näpyttämistä joka estää esimerkiksi töiden teon.

Ei kukaan soita puhelimella. Varsinkaan uusille tyypeille jotka on tavattu hiljattain. Vielä harvempi vastaa puheluihin.

Vierailija
42/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kiireellä töihin. Töissä kiire. Nopea lounas työkavereiden kanssa. Lisää työkiirettä. Hopulla jumppaan. Kotiin suihkuun. Klo on 20, kun avaa puhelimen ja siellä on 25 viestiä tapailumieheltä ja kasvavaa kiukuttelua siitä, etten ole vastannut viesteihin, joissa ei ollut mitään erityisen tärkeää.

Todella rasittavaa. 

Niin olet, rasittava. Kerro tapailukumppanille omat toiveesi viestittelystä. Älä ole typerys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus ei paljoa aikaa vie ja fiksu mies sanoo, jos ei kiinnosta, pikkupoikien pelleilyn sijasta.

Kyllä. Naiset eivät sano.

Vierailija
44/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi laps rukka, ihmisillä välillä tärkeämpääkin tekemistä kun vaan selata viestejä.  En kaikkia heti huomaa itsekkään enkä ehdi vastailemaan turhiin.

Ap, kuten tästä ja lukuisista muista samansisältöisistä vastauksista näet, niin tapailukumppanisi luokitteler vesteisi turhiksi, ja siksi niihin ei ole tarpeen vastata.

Osannet siitä itse päätellä miten kiinnostunut tapailukumppani sinusta on.

Vierailija
46/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Pois vaan, tilanne ei tuosta tule paranemaan.

Mitään muuta elämää ei saa olla, vaan ihan-just-heti pitää viesteihin aina vastata?!

Kyllä. Jos olet kiinnostunut, vastaat heti kun näet. Siihen menee muutama sekunti. Jos ei ole edes niiden muutamien sekuntien arvoinen, se kertoo ihan riittävästi. 

Jaa. Itse olin työpaikassa missä puhelinta ei saanut käyttää työaikana lainkaan omiin asioihin, vaan viestittelyt piti tehdä tauoilla ja vapailla . Työaikana oli työpuhelin taskussa ja oma taukotilan kaapissa äänettömällä. 

Silloin et varmaan ollutkaan paikalla ja nähnyt niitä viestejä :) 

Olen eri, mutta meilläkin on tuo kännykkäkielto. Kyllä minä saatan silti vilkaista nopeasti saapuneen viestin, mutta vastaan siihen vasta kun olen tauolla, jos ehdin. Tauolla kun pitää ehtiä syödäkin ja itselleni se viestin kirjoittaminen on aikaa vievä prosessi, kun haluan niihin panostaa. Voi helposti kymmenenkin minuuttia mennä siihen.

Vierailija
47/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä yksi viesti, vai oletko niitä kammottavia läheisriippuvaisia viestisarjapommittajia, jotka suuttuvat, kun ei samalla sekunnilla vastaa?

Vierailija
48/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en aina vastaa heti, jos ei ole aikaa viestitellä.

Joihinkin viesteihin voin vastata heti. Esim. Nähdäänkö illalla klo 18 on sellainen viesti johon vastaisin heti, koska se on akuutti eikä vie kauan aikaa. 

jos taas olen kiireinen ja viestin sisältö on jotain jaarittelua ja kuulumisten kyselyä niin jätän vastaamisen paremmalle ajalle kun on aikaa keskittyä viestittelyyn. 

Tämä on ok sinulle myös sinuun päin? 

Vastaan kyllä, vaikka olenkin eri.

Vierailija
49/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Pois vaan, tilanne ei tuosta tule paranemaan.

Mitään muuta elämää ei saa olla, vaan ihan-just-heti pitää viesteihin aina vastata?!

Kyllä. Jos olet kiinnostunut, vastaat heti kun näet. Siihen menee muutama sekunti. Jos ei ole edes niiden muutamien sekuntien arvoinen, se kertoo ihan riittävästi. 

Jaa. Itse olin työpaikassa missä puhelinta ei saanut käyttää työaikana lainkaan omiin asioihin, vaan viestittelyt piti tehdä tauoilla ja vapailla . Työaikana oli työpuhelin taskussa ja oma taukotilan kaapissa äänettömällä. 

Ja miten tämä liittyy aloittajan ongelmaan? Mies on käyttänyt sitä omaa luuriaan, ollut whatsapissa

Jos ei ole ehtinyt ruveta viestittelemään kaikille, niin ei ole aukaissut siksi viestiä. Se jolle on vastannut, on voinut olla joku työasia joka on ollut pakko hoitaa tai jos oma lapsi on tarvinnut apua. Ei tarkoita, etteikö se tapailukumppani olisi tärkeä. Haluaa viestiä sitten kun siihen voi keskittyä. Tässä nyt sinulle muutama vaihtoehto joista ei pitäisi heti vetää negatiivisia johtopäätöksiä.

Vierailija
50/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en aina vastaa heti, jos ei ole aikaa viestitellä.

Joihinkin viesteihin voin vastata heti. Esim. Nähdäänkö illalla klo 18 on sellainen viesti johon vastaisin heti, koska se on akuutti eikä vie kauan aikaa. 

jos taas olen kiireinen ja viestin sisältö on jotain jaarittelua ja kuulumisten kyselyä niin jätän vastaamisen paremmalle ajalle kun on aikaa keskittyä viestittelyyn. 

Tämä on ok sinulle myös sinuun päin? 

Vastaan kyllä, vaikka olenkin eri.

Olen toinen eri, joka vastaa myös kyllä. En todellakaan odota kenenkään vastaavan heti, sillä en voi tietää, missä henkilö on, jolle viestin. Jos oikeasti on tärkeää asiaa, jota oikeasti taas on aika harvoin, soitan ja jätän ääniviestin, ellei toinen voi vastata ja siihen on mahdollisuus.

En oleta, että ihmisten elämä pyörii minun viestieni ympärillä.

Vierailija
51/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kävikin paskalla?

Vierailija
52/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muistuttaa että jos ihmisellä on lapsia, niin on ihan ok ettei viestiin vastaa heti. Sitä saattaa se ihminen laittaa viestiä vaikka sen oman lapsensa kanssa ja siksi näkyy olevan paikalla ja ei oikeasti ehdi silti palata asiaan moneen tuntiin.

Aloittajalle sanon että unohda tyypit jotka eivät ole aktiivisia sinun suuntaan.

Vierailija
53/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muistuttaa että jos ihmisellä on lapsia, niin on ihan ok ettei viestiin vastaa heti.

Haluaisin muistuttaa että ei ole mitään merkitystä sillä, onko ihmisellä lapsia vaan aina on ihan ok, ettei viestiin vastata heti. Muutkin ihmiset voivat viestiä jotain muuta tärkeää, mutta eivät kerkiä sun huomionhakuun heti vastaamaan.

Vierailija
55/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syytä en itse pidä päällä sitä että näkisi milloin olen ollut paikalla.

Eikös kaikista näy se tieto, jos ovat paikalla NYT. Vaikka ei näkyisikään, milloin on viimeksi ollut paikalla.

Vierailija
56/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikista näy se tieto, jos ovat paikalla NYT. Vaikka ei näkyisikään, milloin on viimeksi ollut paikalla.

Näkyy. Olen myös huomannut, että naiset jotka ovat salanneet paikallaolotietonsa, heillä on ollut aina jotain salattavaa. Ovat olleet poikkeuksetta epärehellisiä suuntaani. Itse en edes kyttäile tai seuraa milloin ovat paikalla, vaikkei tietoja olisi edes salannut.

m

Vierailija
57/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy. Olen myös huomannut, että naiset jotka ovat salanneet paikallaolotietonsa, heillä on ollut aina jotain salattavaa. Ovat olleet poikkeuksetta epärehellisiä suuntaani. Itse en edes kyttäile tai seuraa milloin ovat paikalla, vaikkei tietoja olisi edes salannut.

m

Sama täällä. Minua epäilyttää enemmän juuri tuo, jos on salannut tietonsa. Ne tutut, jotka ovat salanneet ovat muiltakin osin kontrolloivia, salailevia, mielenterveysongelmaisia.

Vierailija
58/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m

Sama täällä. Minua epäilyttää enemmän juuri tuo, jos on salannut tietonsa. Ne tutut, jotka ovat salanneet ovat muiltakin osin kontrolloivia, salailevia, mielenterveysongelmaisia.

Minulle yksi nainen sanoi, että en vaikuta kiinnostuneelta, kun en käy seuraamassa hänen whatsapp-käyttäytymistään. Kerroin luottavani ihmisiin ja ettei minulla ole tarvetta epäillä häntäkään mistään. Helahti aivan punaiseksi ja meni jotenkin vaikeaksi. Viikon päästä jätti minut.

Vierailija
59/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m

Minulle yksi n

kiinnostunut mies kyllä seuraa naisensa toimintaa

Vierailija
60/153 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upuup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi