Tapailemani mies käy paikalla, mutta ei vastaa viestiini!
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Se kun vaatii paljon aikaa, että vastaa "hyvää työpäivää <3" -tyyliseen viestiin "kiitos, samoin :) <3"
Miksi kukaan aikuinen lähettelee tuollaisia viestejä?? Minä jos saisin joltain ajattelisin, että liian teinix mulle, en halua viestitellä mitään turhanpäiväisyyksiä päivän mittaan. Nimittäin tuo laittaa sitten kivaa lenkkireissua ja ihanaa iltaa ja kaikkiin niihin pitää reagoida.
Aivan kuten eräs tuolla sanoi: noille kun erehtyy vastaamaan, viestiä alkaa tykittämään.
No tämä nyt kertoisi jo totaalisesti itselleni kaiken olennainen, jos tapailemani/seurustelusuhteessa kanssani oleva kokisi lähettämäni tuollaisen viestin ärsyttävänä :D
Siinä kohtaa voisi tietty aikuismaisesti vain sanoa, että kiitos, mutta en koe sinua kohtaan samoin.
No todellakin ei oltaisi sopivia toisillemme, jos toisella on tarve pitkin päivää lähetellä jotain sydänhymiöviestejä, joissa ei ole mitään asiaa tai sanomaa, mutta niihin pitäisi mielellään heti mutta vähintään mahdollisimman pian vastata.
Katsos vielä on olemassa ihmisiä, joilla ei ole puhelin kädessä välttämättömänä jatkeena. Itse esim. lenkille en ota koskaan puhelinta mukaan, kaupassa se on visusti kassissa ja kotona eteisen pöydällä. Katson viestejä ehkä muutaman kerran päivässä, mutta en hyppää heti kun pingin kuulen.
Minusta on läheisriippuvuuden oire, jos kokee, että toisen pitää olla koko ajan puhelimen päässä vastailemassa täysin sisällöttömiin viesteihin tai muuten ei ole suhteessa hyvä olo.
Kukaan ei vaatinut, että täytyisi olla koko ajan kännykällä. Mutta jos tuollaiseen viestiin tulee lukukuittaus, mutta vastaus vasta joskus ehkä seuraavana päivänä, niin teen asiasta omat johtopäätökseni.
Ja ihmeesti nyt menee ääripäihin, että yhden sydänviestin laittaminen onkin nyt sinun mielestäsi jatkuvaa viestipommitusta :D
Jos toisen viestit ärsyttävät, niin sano suoraan ettet ole kiinnostunut ja ettet halua tämän enää ottavan yhteyttä, ongelma ratkaistu.
"Minusta on läheisriippuvuuden oire, jos kokee, että toisen pitää olla koko ajan puhelimen päässä vastailemassa täysin sisällöttömiin viesteihin tai muuten ei ole suhteessa hyvä olo."
Olen samaa mieltä. Suurin osa miehistä on samaa mieltä, mutta naisten mieliksi rutiinilla vastailevat noihin, koska se on naiselle tärkeää. Jos sinä olet nainen toivottavasti miehesi osaa arvostaa asennettasi!
En itse miehenä koe noita tosiaankaan miksikään hellyyden osoituksiksi. Yhdestä naisesta erosin kun hän ei uskonut, että en tykkää, että soitellaan jotain ihan turhaa miten päivä menee töihin. Sitten alkoi kyselemään esim. että nähdäänkö siis illalla, vaikka oltiin sovittu, että nähdään ja aikakin. Rasittavaaa todellakin ja tuli olo että riippuu minussa.
Jos toisen viestit ärsyttävät, niin sano suoraan ettet ole kiinnostunut ja ettet halua tämän enää ottavan yhteyttä, ongelma ratkaistu.
Ja ongelmaa ei voi ratkaista siten, että ei kyttää sen toisen puhelintoimintoja että onko paikalla ja koska vastaa, vaan kyttäilee ja tekee siitä heti oletuksia. Ei voi esim. jutella siitä, miten kukin viesteihin ja puhelimiin suhtautuu.
Tuo on kyllä itselleni turn off myös, että toisella on joku sääntö, jonka perusteella tekee sitten toimistani johtopäätöksiä ja olettamuksia, mutta suoraan ei esim kysytä, missä mennään ja miten näen jatkon.
Esim ap voisi mieheltä suoraan kysyä, minkälaista viestintää yleensä harrastaa sen sijaan että täällä pohtii, onko mies vai eikö ole kiinnostunut.
On kyllä kumma oletus, että "jos ihminen kiinnostaa hänen viesteihin haluaa vastata". Itse vihaan viestittelyä, se on hidasta ja hankalaa. En kuulu ihmisiin, jotka sekunnissa naputtavat 400 kirjaimen viestin. En rakasta ketään niin paljon, en edes omaa lastani, että olisi kiva vastailla viesteihin. Kyllä tämän toki läheiset tietää, joten viestimme vain välttämättömän ja vastaukseksi riittää ok.
Eli kantsisko selvittää tätä puolta ennen kuin etenee muihin johtopäätöksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja ongelmaa ei voi ratkaista siten, että ei kyttää sen toisen puhelintoimintoja että onko paikalla ja koska vastaa, vaan kyttäilee ja tekee siitä heti oletuksia. Ei voi esim. jutella siitä, miten kukin viesteihin ja puhelimiin suhtautuu.
Tuo on kyllä itselleni turn off myös, että toisella on joku sääntö, jonka perusteella tekee sitten toimistani johtopäätöksiä ja olettamuksia, mutta suoraan ei esim kysytä, missä mennään ja miten näen jatkon.
Esim ap voisi mieheltä suoraan kysyä, minkälaista viestintää yleensä harrastaa sen sijaan että täällä pohtii, onko mies vai eikö ole kiinnostunut.
Nuorempana noin tosiaan toimin, mutta valitettavasti en saanut koskaan rehellistä vastausta. Eli: "olet ihan ok ja hengaan kanssasi kunnes parempaa löytyy, mutten ole sinusta mitenkään hullaantunut saati sinuun rakastunut", kuten lopputulema aina oli.
Siksi luotan nykyään enemmän tekoihin kuin sanoihin. Jos toinen kokisi sydänviestini ärsyttävinä, niin tiedän siinä vaiheessa erota ja jatkaa sen oikean rakkauden etsimistä. Ei ainakaan minun kanssani tarvitse olla, jos kokee minut ärsyttävänä, ihmettelisin vain miksei sano suoraan.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kumma oletus, että "jos ihminen kiinnostaa hänen viesteihin haluaa vastata". Itse vihaan viestittelyä, se on hidasta ja hankalaa. En kuulu ihmisiin, jotka sekunnissa naputtavat 400 kirjaimen viestin. En rakasta ketään niin paljon, en edes omaa lastani, että olisi kiva vastailla viesteihin. Kyllä tämän toki läheiset tietää, joten viestimme vain välttämättömän ja vastaukseksi riittää ok.
Henkilö, joka kokee viestittelyn tärkeäksi ja henkilö, joka ei koe viestittelyä tärkeäksi ei ikinä tulisi lähteä parisuhteeseen. Tuosta tulee iso ongelma ja lopulta ero tai onneton suhde. Se, miten suhteessa kommunikoidaan on aika hemmetin iso ja tärkeä osa parisuhdetta.
Myös tosi surullista, ettet rakasta lapsiasi sen vertaa, että voisit sentään pyrkiä ottamaan heidän erilaisuuden huomioon varsinkin, jos he kaipaisivat viestittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö, joka kokee viestittelyn tärkeäksi ja henkilö, joka ei koe viestittelyä tärkeäksi ei ikinä tulisi lähteä parisuhteeseen. Tuosta tulee iso ongelma ja lopulta ero tai onneton suhde. Se, miten suhteessa kommunikoidaan on aika hemmetin iso ja tärkeä osa parisuhdetta. Myös tosi surullista, ettet rakasta lapsiasi sen vertaa, että voisit sentään pyrkiä ottamaan heidän eril
Herranjesta. Onneksi ei lapseni todellakaan ole mikään kännykkänsä orja, joka ei osaa kommunikoida muilla tavoilla kuin viestein ja emojien kanssa. Me puhumme asioista. Me näytämme toisillemme rakkautta monilla tavoin koko ajan. Lapseni todellakaan ei kaipaa pitkin päivää viestittelyä, miksi kaipaisi? Ei häntäkään ole kasvatettu kännykän jatkeeksi vaan opetettu myös muita kommunikointitapoja.
Se, miten kommunikoidaan todellakin on tärkeää. On kamalan surullista, jos siihen kommunikoitiin tarvitaan joku tekninen väline, joka sitten vakuuttaa näitä tunteita ja suhteen olemusta.
Hyvin sanottu tuolla: onhan tuo läheisriippuvaisuutta, jos tulee oikein onnettomaksi siitä, että joku ei huomaa vastata sydänviestiin.
"Henkilö, joka kokee viestittelyn tärkeäksi ja henkilö, joka ei koe viestittelyä tärkeäksi ei ikinä tulisi lähteä parisuhteeseen. Tuosta tulee iso ongelma ja lopulta ero tai onneton suhde. Se, miten suhteessa kommunikoidaan on aika hemmetin iso ja tärkeä osa parisuhdetta."
Joo, tämän takia me miehet hampaat irvessä niihin viesteihin vastaillaan. Ei se mulle kyllä mitään anna, mutta kun nainen on tehnyt siitä elämää suuremman asian ja koko suhteen mittarin, niin menköön.
En mäkään tartte tunteideni tueksi sitä että aamulla viestitään, että ihanaa päivää höpönassu ja päivällä, että toiv oli hyvä lounas ja ip että kohta nähdään rakas. Mutta erohan siitä kai tulee, jos en jaksa näihin jotain laittaa vastaan.
Tämä on nyt tätä päivää ja naisten sääntö nro 1, johon on paras alistua, jos suhteen haluaa pitää.
Vierailija kirjoitti:
"Henkilö, joka kokee viestittelyn tärkeäksi ja henkilö, joka ei koe viestittelyä tärkeäksi ei ikinä tulisi lähteä parisuhteeseen. Tuosta tulee iso ongelma ja lopulta ero tai onneton suhde. Se, miten suhteessa kommunikoidaan on aika hemmetin iso ja tärkeä osa parisuhdetta."
Joo, tämän takia me miehet hampaat irvessä niihin viesteihin vastaillaan. Ei se mulle kyllä mitään anna, mutta kun nainen on tehnyt siitä elämää suuremman asian ja koko suhteen mittarin, niin menköön.
En mäkään tartte tunteideni tueksi sitä että aamulla viestitään, että ihanaa päivää höpönassu ja päivällä, että toiv oli hyvä lounas ja ip että kohta nähdään rakas. Mutta erohan siitä kai tulee, jos en jaksa näihin jotain laittaa vastaan.
Tämä on nyt tätä päivää ja naisten sääntö nro 1, johon on paras alistua, jos suhteen haluaa pitää.
Eli sulla meni kokonaan se pointti tuossakin tekstissä ohi. Jos sun pitää HAMPAAT IRVESSÄ vastata viesteihin, niin ihan oikeasti ole aikuinen ja eroa. Tuossa se pointti oli, että älä lähde suhteeseen henkilön kanssa, jonka kanssa sun pitää olla "hampaat irvessä"
Ja älä hei viitsi puhua kaikkien miesten puolesta. Tiedän niin monta miestä, jotka mielellään keskustelevat viestien kautta - ja ei, kukaan heistä ei tee sitä hampaat irvessä. Kaikki eivät ole teidän kaltaisia tunnekylmiä ihmisiä.
Onpas ahdistava ketju. Onneksi olen sitä ikäpolvea, että vaikka töissäkin wa-ryhmiä käytän, ei sentään kai kukaan kyttäile, koska olen paikalla ja koska sitten vastaan johonkin viestiin.
AIka usein sitä vilkaisee viestin ja vastailee sitten kun joutaa. Joskus viestit on sellaisia, että varmaan edes sitten tajua, että toinen odottaa niihin vastausta. Siis tyyliin onpa ihana auringonpaiste tänään, mahtava kävelykeli! Voin unohtaa tuommoiseen vastata. Pitää kai opetella joku sydän heittämään, jos se noin tärkeää on, että siitä tehdäänkin koko ihmissuhteesta päätelmät.
Mutta siis, onko nykyään yleisesti tapana, että pitkin päivää häiritään toista töissä jollain viesteillä, vaikka ei ole mitään asiaa? Ei siis aatella, että toinen on nyt töissä ja keskittyy niihin ja mehän tavataan sitten töiden jälkeen ja puhutaan, mitä mielessä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä syytä en itse pidä päällä sitä että näkisi milloin olen ollut paikalla.
Eikös kaikista näy se tieto, jos ovat paikalla NYT. Vaikka ei näkyisikään, milloin on viimeksi ollut paikalla.
Näkyy. Olen myös huomannut, että naiset jotka ovat salanneet paikallaolotietonsa, heillä on ollut aina jotain salattavaa. Ovat olleet poikkeuksetta epärehellisiä suuntaani. Itse en edes kyttäile tai seuraa milloin ovat paikalla, vaikkei tietoja olisi edes salannut.
m
Sama täällä. Minua epäilyttää enemmän juuri tuo, jos on salannut tietonsa. Ne tutut, jotka ovat salanneet ovat muiltakin osin kontrolloivia, salailevia, mielenterveysongelmaisia.
Minulle yksi nainen sanoi, että en vaikuta kiinnostuneelta, kun en käy seuraamassa hänen whatsapp-käyttäytymistään. Kerroin luottavani ihmisiin ja ettei minulla ole tarvetta epäillä häntäkään mistään. Helahti aivan punaiseksi ja meni jotenkin vaikeaksi. Viikon päästä jätti minut.
Jotkut pitävät mustasukkaisuuden esilletuomista ainoana uskottavana merkkinä siitä että mies välittää naisesta. Itse en halua sillä tavoin ajattelevan kanssa olla suhteessa.
M59+
"Ja älä hei viitsi puhua kaikkien miesten puolesta. Tiedän niin monta miestä, jotka mielellään keskustelevat viestien kautta - ja ei, kukaan heistä ei tee sitä hampaat irvessä. Kaikki eivät ole teidän kaltaisia tunnekylmiä ihmisiä."
Tämähän se on. Ei kannata miehen todellakaan sanoa kuin anonyymina palstalla, että ei nämä viestit itselle juuri mitään anna ja usein vähän ärsyttää niihin vastata. Koska jos se menet möläisemään, olet tunnekylmä ihminen. Vain sen vuoksi, että ei ole kamalaa innostusta näpytellä viestejä kesken työpäivän.
Suhteissa tehdään kompromisseja. Tämä on yksi niistä. Avovaimo ei esimerkiksi ole ulkoilmaihminen, mutta lähtee välillä kanssani ulkoilemaan iloisena. Tiedän hänen feikkaavan vähän, mutta ei se haittaa. Mä feikkaan vähän tässä, ihan, koska hänelle se on tärkeää.
Mutta ei se tätä asiaa itsessään miksikään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä syytä en itse pidä päällä sitä että näkisi milloin olen ollut paikalla. Tuo on niin rasittavaa että nainen istuu lähes 24/7/365 puhelin kädessä ja odottaa että miehetkin tekee samaa että on välittömästi vastaamassa jokaiseen viestiin mitä nainen lähettää. Normaali ihminen jos haluaisi nopeasti vastauksen soittaisi sen kysymyksen kun järkevä ihminen tietää että viestiin vastataan kun keritään ja siihen puhelimen näpyttämiseen on aikaa. Kaikki me sen tiedämme että kun yhteen viestiin vastaa naiselle niin sieltä tulee vähintään kolme uutta viesti jotka vaatii jälleen sitä puhelimen näpyttämistä joka estää esimerkiksi töiden teon.
Soittaisi kesken työpäivän kysyäkseen sinulta jotain? Mutta samalla et ehdi vastamaan viestiin? Logiikka ei nyt toimi.
Muutenkin kuulostaa siltä, että olet tapaillut lähinnä läheisriippuvaisia nais
No onhan siihen pakostakin syynsä, että noilla naisilla ei vielä miestä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö, joka kokee viestittelyn tärkeäksi ja henkilö, joka ei koe viestittelyä tärkeäksi ei ikinä tulisi lähteä parisuhteeseen. Tuosta tulee iso ongelma ja lopulta ero tai onneton suhde. Se, miten suhteessa kommunikoidaan on aika hemmetin iso ja tärkeä osa parisuhdetta. Myös tosi surullista, ettet rakasta lapsiasi sen vertaa, e... Hyvin sanottu tuolla: onhan tuo läheisriippuvaisuutta, jos tulee oikein onnettomaksi siitä, että joku ei huomaa vastata sydänviestiin.
En minäkään tykkää vastata viesteihin silloin kun olen pukilla.
Munkin mielestä olisi todella surullista, jos yhteyteni mieheeni olisi kännyviestit. Kyllä meidän yhteys säilyy pari viikkoakin, vaikka ei toisista kuultaisi mitään. Työhommissa näin joskus ollut, mutta kyllä tunnen hänet sydämessä ja uskon, että hänkin minut.
Sitten kun tavataan, puhutaan kaikki mikä mielessä on ollut ja kaipaus tietenkin.
Ehkä hän vielä miettii sopivaa vastausta viestiisi
Vierailija kirjoitti:
Tai mitä jos olisi alun alkaenkin oma itsensä niin ei päätyisi yhteen sellaisen kanssa joka on ihan erilainen kuin itse on? Siis mikäli tuo tosiaan on niin hampaat irvessä vastailua.
Jos vastausta ei kuulu 24 tunnin sisällä niin unohda koko juttu. Jos lähetät aamulla viestin niin sinusta kiinnostunut ihminen vastaa kyllä viimeistään illalla jos joku ei ole kuollut tmv.
Jos kyseessä on joku ura tykki niin hänkin varmaan kertoo, että tällä viikolla on stressiä ja kiirettä mutta nähdään/soitetaan ensi viikolla.
Itse en jaksa tekstailla kokoajan, joten yleensä sanon että en ehdi lukea viestejä työaikana ja vastaan lyhyesti töiden jälkeen / harrastusten lomassa/ jälkeen.
Oma mies yleensä tykittää viestejä jatkuvasti ja soittaa joka ilta jos ei olla samassa osoitteessa. Näin on oltu päivästä 1 alkaen kun tavattiin.
Minulla ei ole paikalla olo päällä, koska luen ja vastaan viesteihin (myös työ/harrastus) silloin kun minua huvittaa, enkä halua että kukaan kyttää milloin olen online.
Jätä se