***ENSKATTARIEN MEGETAPAAMINEN***
Elikkäs oliskohan aika alkaa tapaamispaikkaa äänestämään!!! Äänestetään KAHTA paikkaa nyt ensin, onko ok?
napero
Kommentit (84)
Eli minä ja Aino ollaan tulossa ja mä tuon tullessani mitäs muuta kuin juustokakkua, teen sellaisen hylaversion !
Jos ilma on ihan kauhee eli tulee vettä kuin esterin persiistä niin voip olla että jätetään väliin.
laitan sulle amy meiliä niin saat laittaa niitä ohjeita, junalla me kuitenkin tullaan.
kandi, tähdätäänkö samaan junaan ??
AA ja AE
että pidetään sellaiset " liukuvat" treffit eli tänne voipi kokoontua klo 10-15 välisenä aikana, miten kukin paikalle joutaa. Meillä on seuraavana päivänä se reissuunlähtö, joten illan haluan rauhoittaa omalle perheelle (ja avopille, joka jo silloin saapuu Emmiä hoitelemaan).
Sadetta ei tietysti toivota, mutta viikonlopun aikana selvittelen mahdollisuutta päästä sisätiloihin, jos oikein pahaksi keli äityy. Kertoilen siitä ensi viikolla.
Ja siis saapumisohjeita saapi lähettämällä s-postia osoiteeseen: La_My1975@hotmail.com
-A ja E-
Samaan junaan, ehdottomasti! Niin voivat vauvat sitten yhdessä metelöidä ;)
Joko H-juna 10.11 tai R-juna 10.42...? Jälkimmäinen on vähän nopeampi yhteys. Riksussa ovat 10.46 tai 11.10.
Me sit ehkä jatketaan tuosta suoraan sukuloimaan, joten välttis et saa tuloseuraa. Mutta se varmistuu vasta lähempänä ajankohtaa.
Osse ja Tikru! Jos tulette sillä junalla mikä on kymmenen jälkeen täällä riksussa, me voitais tulla sit siihen asemalle ja mennään samaa matkaa..?
Ja mä voisin tehdä pellilisen sellaista jauheliha piirakka hässäkkää.. Jos se tällä kertaa onnistuisi..
Bejpi ja Eve
Mää tossa jo aikasemmin pääsin sanomaan ettei me päästä tulemaan kummipoikani syntymäpäivien vuoksi, mutta nyt kävi niin että tämä perhe sai kutsun häihin ja syntymäpäivät juhlitaan viikkoa etukäteen.
Eli jos minä Leena ja poikani Joonas vielä päästään mukaan niin oltais mielellään tulossa.
Onkos kukaan menossa Tampereelta päin Riihimäelle?
osse: meille kyllä käy se yhdeksän juna, luulen et ronja vois siinä matkan aikana sitten nukkua uniaan, jos nukkuu. mut ois kiva kyllä lähtee hyvissä ajoin niin on sitten aikaa olla siellä perilläkin.
ja jos tuolla junalla tullaan niin tokkiinsa otetaan bejpi loppupään oppaaks
tikru
Eli kutsu on toki edelleen voimassa! Jotenkin tuntuu, ettei sitten lopulta kuitenkaan ihan kaikki pääse - vaikka kiva oliskin kaikkia nähdä. Jos sataa, niin voipi tulla ahdasta, mutta murehditaan sitä sitten lähempänä... Oliskohan tuon odotuspuolen väen kanssa niin, että löytävät kyllä tämän pinon, kun jakautuvat ja tälle puolelle siirtyvät. Alkupään odottajia kun en ainakaan mä enää juurikaan tunne. Mutta ihan miten vaan.
-Amy-
toi jälkimmäinen kuulostaa paremmalta, täältä kun ajelee keravalle kuitenkin noin 20 minsaa, ei tule liian kiire
aa
Mekin ilmoittaudutaan, jos vaan mahdutaan.
pesukarhu ja Joona
En tiiä oonko nyt julma/inhottava/tms., mutta mun mielestä ei odottajia sinne! Jos meitä tulee 20 vauvoineen, ni on siinäki jo aikalailla Amyn kotiin pyörimään. Ja niinku Amy? tais sanoa, niin eihän niitä edes tunne. Mutta tietysti mun puolesta kaikki jakautuneet saa tulla... eiköhän niihin oo ehtiny siihen mennessä tutustua jos vaan tonne kirjottelee.
Burde ja Heidi 6kk!!!! ;)
tätäkin pinoa nostelen, täällä aikani kuluksi...
napero
nostetaas vähän tätä ketjua ettei ihan katoa !
Toi pihaidea on kyllä loistava saniteettitilojen ym. takia :). Me päästään hyvin junalla, joten kyytipaikat saavat ne, jotka asuu hankalamman mutkan takana :).
Jenni ja D (silloin jo melkein vuoden!)
Kaima, joo en tosiaan kauhean isoa porukka ajatellut kyydittää. Olin ehkä hassusti kirjoittanut viestin... (ÄDEN:n piikkiin eiks vaan;) Mut jonkun matkaseuralaisen haluan:)) Eli pitää lähempänä katsoa noi kyydit. Mut 16.6 laitetaan kalenteriin!!
ja päivitystä...
Elikkä mukaan tulevat:
Amy ja Emmi
AinoAurora ja AE
Aurora ja Oliver
Bejbi ja Eve
Burde ja Heidi
Jenni ja D
Kandi ja Noel
Karssuli ja Aino
Laralei ja Nemo
Leena-Maija ja Joonas
Miamik ja Ida
Napero ja Eetu
Napnap ja tyttö
Ope ja Aino
Osse ja tyttö
Pikkumilli ja Aksu
Pesukarhu ja Joona
Poppis ja Emiliina
Makkara ja nakki
Tigger ja Ronja
QueenBzz ja Liia
Q ja q
Elikkäs tässä kokoonpano tällä hetkellä, yhteensä siis 22 mammaa ja lapset päälle...
napero
Mä tuossa aloin miettimään, että mitenkäs tarjoilut? Varmaan viisainta pitää ihan nyyttärimeiningillä, ja vauvojen/lasten ruoat vissiin jokaisen kannattaa tuoda ite...???
Mitäs muuta pitäis ottaa huomioon, Amy?
napero, jälleen kerran...
Nyyttärimeinki ja ipanoille omat eväät kuullostaa hyvältä. Talo vois tarjota kahvit, teet ja mehut sekä kertsiastioita. Grilli löytyy pihalta, jos joku haluu vaikka kyrsää kärventää (ja nyt ei puhuta meidän Makkarasta ja nakista ;D )
Omia huopia tms. vois ottaa mukaan, niin vois köllötellä nurtsilla kuin piknikillä ikään.
Meillä on jo potta, jos ja kun isommat ipanat jo sitä käyttää.
Ja edelleen mietityttää, mitäs sitten tehdään, jos kovasti sataa? Aika ahtaaksi nimittäin käy meitin torppa silloin... Mitäs sammakkomiehet on ennustaneet alkukesälle?
-Amy-
En millään jaksa lukea koko pinoa läpi... Eli missä AMY asut??? Ja 16.6. oli pvm??? Enpä kyllä usko pääseväni, mutta jos tässä lähellä kuitenkin asut, niin pitää laittaa korvan taakse :) Ois kyllä kiva tulla tutustumaan kaikkiin, kun teitä on jo noin monta tulossa. Mutta ehkä näitä tilaisuuksia tulee sitten myöhemminkin, jos joudun missaamaan...
Pi-Ki
en Amy olekaan, niin Riihimäellä on siis megatapaaminen. :)
bejpi ja vinkuva Eve
taitaa kyllä jäädä tällä kertaa treffit välistä :´( Mutta tuo yksinään matkustaminen vähän epäilyttää, kuitenkin Oulusta Riihimäelle on jonkun tunnin matka ;) Pitäis sitäpaitsi melko aikaisn lähteä matkaan, jos meinasi edes 11 ehtiä paikalle. Ja toisekseen mulla ei ole yöpaikkaa, joten pitäis saman päivän aikana junailla vielä takaisin Ouluun. Ehkäpä sitten kun Sampo on vähän isompi vois yrittää päästä treffeille sinne etelään :)