Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSKATTARIEN MEGETAPAAMINEN***

28.02.2007 |

Elikkäs oliskohan aika alkaa tapaamispaikkaa äänestämään!!! Äänestetään KAHTA paikkaa nyt ensin, onko ok?

napero

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana ollaan!=)

Munkin kyydissä sit pääsee, eli voisin ajaa Espoon kauttaa niin jokunen pääkaupunkiseudulla asuva pääsis vaik kyydissä. Yksin on tylsä körötellä;)

Aurora & Oliver

Vierailija
42/84 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan näillä näkymillä ei ole mitään estettä.

Kaima, mä luulen että kauheen montaa enskaa vaunujen ja turvakaukaloiden kanssa ei mukaan mahdu, ellet sitten omista tilataksia hih hih......

Kandi jos teillä on jotkut pienemmät matkarattaat niin mun kyydissä pääsette kyllä kaksia isoja rattaita ei kyllä autoon mene, mäkin koitan saada noi matkarattaa siihen mennessä käyttöön jos Aino vaan jos istuskelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen vaan kaikki mukaan ja tekemään taikoja, ettei silloin sada! =)

-A ja E-

Vierailija
44/84 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tullakkaan tapaamiseen!! Meilläkin tosiaan eka hääpäivä tuolloin ja mies tahtoo että juhlistetaan päivää kotikulmilla..

Kesäloma reissua ollaan ajateltu tosiaan tampereen suunnalle kesäkuun lopulla tai heinäkuun alussa.. jospa silloin olis tfeffit sillä suunnalla!?

Niamey ja Aino

Vierailija
45/84 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan kyselisin että oletko edelleen lähdössä treffeille? meidän kyydillä ainakin näillä näkymin pääsisi (ja olisi tosi kiva saada seuraa ajomatkalle:))

ajasta: meille kävisi mitä parhaiten tuo ajankohta että aloitettaisiin siinä klo 10-11 aikaan, koska ainakin tällä hetkellä ronja tuppaa nukkuun ekoja päikkäreitä silleen et nukahtaa kasin maissa ja nukkuu siitä sit jotain puolentoista ja kolmen ja puolen tunnin välillä. eli matka amylle onnistuisi hyvin aamu-unien aikaan.

amy: vois mesessä joskus kattoo niin annan sen mun virallisen sähköpostiosoitteen niin voit mullekin ilmoitella mitä voisin tuoda tullessani:)

oho, vajaa kuukausi h-hetkeen:)

terkuin tikru ja ronja

ps. tuolla joskus aiemmin menin sanomaan että ronja olisi tuolloin 6 ja puoli kk, pah pah pah! eli viis ja puoli kuukatta vasta:)

Vierailija
46/84 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän meijänki mukaan lähteä.. Nyt tän pinon vasta huomasin ja ku olin jonk aikaa ihan pimennossa täältä ni en ees tienny koko treffeistä! Mikäli Helsingistä olis joku autolla lähössä ni voitais melkeen mukaan lähteäkin, jos vaan vielä mahtuu

Henna & Joel

Vierailija
47/84 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei häviä..

Bejpi ja Eveliina

Vierailija
48/84 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis vissiin päättää jo noita tarjoomisia... Mitenkäs laitetaan ne ylös?

napero, joka ei osaa olla pois =)

Vierailija
49/84 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pellillisen jotain suolaista piirakkaa.

Vierailija
50/84 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekö siis tulette Helsingin suunnasta Riksuun päin? Jos ymmärsin oikein niin sitten me voitais quun kanssa tulla samaa matkaa eli samalla junalla teidän kanssa. Me hypätään junaan ihan Rautatieasemalta. Entäs Jenni ja D? Onkohan mooli tulossa? Täytyypi käydä tuolla pinossa tiedustelemassa.

Meillä on sen verran pitkä matka täältä, että tuon jotain lämpimässä säilyvää. Eli ei mitään jätskiä tms. :)

-Q-

Vierailija
51/84 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...juhlitaan appiukon kuuskymppisiä.

Harmittaa.

Mutta mukavia treffejä!

Makkara & Nakki

Vierailija
52/84 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIIOP!!!

Vierailija
53/84 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tässä tällanen " hölmö" ajatus mieleen... Mä kun aloitin/aloitan Tupperiesittelijänä... Niin, JOS (!!!) on halukkaita voisin pitää yhet tupperit tuolla Amyn pihassa... SIIS JOS!!!

napero

Vierailija
54/84 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan ainakin tästä tampereen kupeesta lähdössä treffeille. ja taitaapa meitä muutama muukin tältä suunnalta olla. mut vois miettii et kandeeko kaikkien omalla autolla lähtee vai jotain kimppakyytejä, eikös asemalta kuiteski ollut vähän matkaa amylle jos oikeen muistan?

tikru

Vierailija
55/84 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä iltasella rupesin huvikseni laskeskelemaan tätä listaa, ja kuinka paljon on tulossa... hmmm! Vieläköhän Amy ottaa meidät pihalleen? Kun sain tuloksen 20!!! ja siis muksut päälle, enkä oo ees varma sainko kaikki laskettua mukaan, joten ilmoitelkaa, jos ei nimeä näy listalla.... Tai et pääsekään tulemaan! Ja sitten vielä kyselen, että pyydetäänkö noita odotuspuoleltakin mukaan?

Amy ja Emmi

Napero ja Eetu

bejbi ja Eve

Jenni ja D

Karssuli ja Aino

Osse ja tyttö

Niamey ja tyttö

Napnap ja tyttö

Kandi ja poika

ope ja Aino

Pikku-milli ja Aksu

Burde ja Heidi

SS ja neitinakki

poppis ja Emiliina

QueenBzz ja Liia

Miamik ja Ida

Laralei ja Nemo

Aurora ja Oliver

AinoAurora ja AE

Q ja quu

napero ja Eetu

Vierailija
56/84 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vastannut vain galluppiin, mutten sen jälkeen oo sanonut mitään. eli amyn takapiha 16.6. pitäis kyllä käydä meillekkin:) isot bileet tulossa:):):) mekin varmaan autolla lähdetään, että joku tästä matkan varrelta kyllä saa kyydin jos on tarvetta.

terkuin tikru ja ronsku (silloin jo kuus ja puoli kuukautta:))

Vierailija
57/84 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen mielelläni makaronisalaattia...

Ja samalla nostoo ylöspäin...

napero ja Eetu

Vierailija
58/84 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin väsätä sellaisen maidottoman & munattoman keksi-juusto-liivate-kakkusysteemin, kun eikös noita maidottomia jne oo tulossa? kaverilta sain hyvän ohjeen ja toisen kaverin tekemänä tuli testattua.

mites osse, ootteko te lähdössä junalla matkaan? jos meille ei autoon tuu seuraa niin sit melkein voitas kanssa tota junaa harkita.

tikru ja ronja

Vierailija
59/84 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

_tigger_:

mites osse, ootteko te lähdössä junalla matkaan? jos meille ei autoon tuu seuraa niin sit melkein voitas kanssa tota junaa harkita.

Kun kerran amykin melko lailla rautatieaseman läheisyydessä asuu, niin helpoimmalla pääsen. Jos siellä pitää olla klo 10-11 niin olisko se sit tuo 9.07 IC? Mulle käy kyllä myöhempikin, mut sit ollaan vasta 11 jälkeen perillä.

Mitähän mä toisin... koetan vielä miettiä. mieluusti teen jotain makeeta, koska oon parempi niissä. :)

-Osse ja typykkä 6,5kk

Vierailija
60/84 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä te ootte suunnitellu aikaista ajankohtaa... mä esitän toivomuksen, että jos noin aikaisin on pakko pitää niin sit mielummin se klo 11. Me ei kyllä kymppiin sinne päästä mitenkään. Jos nyt aattelen ensinnä sitä, että matkaan pitää varata pari tuntia kun jo pelkästään meiltä kotoa Burdelle Tampereelle ajaa puolisen tuntia, sit siitä Riksuun ja pakko on varautua pariin pysähdykseen kun on kaks lasta kyydissä... mikä tarkottais että matkaan pitäis lähtee kasin aikaan. Sit tietysti sitä ennen pitää syödä aamupala (mun ei välttämättä, mutta Aksun täytyy) jne. johon pitää vähintään puoli tuntia varata. Joten jos kymppi on se aika niin me jäädään pois. Mä en ala kyllä ennen kasia Aksua repimään kesken yöunien ylös. Pliiiiis edes se ykstoista... mielummin tietty vielä myöhemmin mutta siihen yhteentoista varmaan jo ehdittäis mekin.