Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSKATTARIEN MEGETAPAAMINEN***

28.02.2007 |

Elikkäs oliskohan aika alkaa tapaamispaikkaa äänestämään!!! Äänestetään KAHTA paikkaa nyt ensin, onko ok?

napero

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittiin Bejpin ja Naperon kanssa kellonaikaa tapaamiselle. Olisko aamupäivä hyvä, jos nuo nuppuset iltapäivällä kaipais päikkyjä? Ehkä joku 10-11? JOs aika olis tuo, niin olisko syömiset kiva jotain kevyttä lounasjuttua kuten salaatteja, patonkia jne. Ja varmaan vois etukäteen sopia vähän ett kuka tuo suolaista ja kuka makeeta ja jotkut vois hyvin tuoda jotain kimpassa. Ajatuksia?

Osallistujat vois muuten laittaa mulle mailia, niin voisin sitten laittaa osoitetta ja tulo-ohjeitakin, niitä kun en viitsi ihan julkiseen jakeluun laittaa... ;o) Mun osoite on La_My1975@ hotmail.com

-Amy-

Vierailija
82/84 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kauempaa tulevat joutuvat sitten lähtemään kukonlaulun aikaan... Mä kannattaisin sitä klo 11, niin kenenkään ei (luultavasti) tarvitsisi ennen aamuyhdeksää lähteä liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taasen kannattaisin tuota klo 10, mutta tehään niinkuin suurin osa sanoo... Meillä kun Eetu menee päikyille jo n klo 12(paitti tänään!), niin jää lyhyeksi aika muuten, toki voin koittaa laittaa häntä vaunuihinkin, mutta epäilen malttia nukkuu niissä...

napero

Vierailija
84/84 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli joku olis Helsingin suunnasta paikalle lähdössä ja kyytiin mahtuis ni voitais lähteä. Ja voisin vaikka leipoa myös jotain.

Henna ja Joel