Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unipussi, johon saa kädet sisään?

25.05.2007 |

Minulla on 6 viikkoinen vauva ja tarvitsisin unipussi vinkkejä kokeneemmilta! Minkä merkkinen unipussi, johon saa kädet sisään, on paras? Mistä nettikaupasta kannattaa tilata?

Kiitos!

Tepa & neiti pian 6 viikkoa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Combo Swaddleaze unipussi, saa pompoli.netistä. Meillä toiminut hyvin vauvalla. Monia eri kokoja ja värejä. Kallis mutta hintansa väärti. Eipähän vauva päässyt raapimaan itseään ja rauhottui nukkumaan tuossa pussissa paremmin kuin ilman.

Vierailija
2/4 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pussien kokoja näytti olevan niin että pienin keskosille sitten vauvat 0-3 kuukautta ja vauvat 3-6 kuukautta! Meillä vauva on nyt 6 viikkoa ja painoa on sellaset 5 kiloa eli kannattaako ostaa tuo 0-3 kuukautta vai se isompi koko?

-Tepa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä suosittelen ostamaan sen 3-6kk ikäiselle tarkoitetun niin mahtuu vauva siihen pidemmän aikaa. Toki on aluksi reilun kokoinen mutta parempi niin kuin että ehdit käyttää pienempää kokoa vain muutaman viikon ja sitten jää pieneksi. Unipussin kun saa kuitenkin käärittyä " tukemmaksikin" että on tukevan tuntuinen myös pienemmän vauvan päällä.

Vierailija
4/4 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiselle suosittelisin omaa valintaani, eli Uniliina-kapaloa. Se antaa juuri tuon ikäisen tarvitsemaa turvallisuuden tunnetta eikä ole kuitenkaan liian kuuma. Myöhemmin toimii sitten unipussin tavalla kun jättää kädet kapaloimatta.

Jos vauva on pienikokoinen niin pienin koko riittää hyvin tuonne 4 kuiseksi, mutta suuremmalle tuon ikäiselle kannattaa ottaa keskikokoinen. Itse pärjättiin pienellä 3-4 kuiseksi ja sen jälkeen hankittiin jättikoko, joka menee vieläkin.

Kapalointia ollan tarvittu tuon jälkeen mm. puolivuotiaana kun lopetettiin yösyötöt ja 9 kuisena, kun poitsu alkoi konttailemaan unissaan. Viikon " kapalokuuri" on rauhoittanut yöt.

www.beboliina.fi