Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin täällä 4v:n änkytyksestä

Vierailija
27.02.2007 |

Voisko änkytys, tukkoisuus, kuorsaus, hampaiden narskuttelu eli nuo kaikki yhdessä aiheutua liian suuresta kitarisasta? Pojalta kyl leikattiin liian suuri ja limainen kitarisa pois vuosi sitten. Voisko kasvaa uudelleen?



Silloin vuosi sitten oli myös kuorsausta ja kuolasi aivan valtavasti.



Voisinko olla oikeassa? Vien toki pojan myös lääkäriin ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi änkytti yli vuoden ja nyt on änkytys loppunut. Mutta kuorsaa ja narsuttaa edelleen.....

Vierailija
2/2 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pph:n kanssa ja lopputulos oli se, että on useimmiten ihan normaalia jos 4-vuotias änkyttää. Menee lähes aina itsestään ohi. On siis normaali kehitysvaihe. Ei ohjeiden mukaan kannata kiinnittää mitään huomiota jottei lapsi stressaannu asiasta jolloin saattaa pahentua ja jatkua pidempään. Vaikea kyllä ajatella, että voisi mistään risoista johtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä