Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Vain yksi lapsi"

21.02.2007 |

Niin, siitä saa aina kuulla: helppohan teidän on.. Miksi vain yksi (kaikki ei saa useampia ja on onnelisia yhdestäkin).. Kyllähän teillä sitä rahaa riittää,kun ei ole kun vain yksi lapsi.. jne. Aina pitäisi olla selittämässä ja puolustelemassa.. Jokainen tekee omat valintansa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiasiahan se on, että yhden kanssa on helppoa.

Vierailija
2/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


ja aika harvoin kysellään onko sisaruksia suunnitteilla. Joku aina joskus kysyy enkä mä siitä pahastu. Sehän on suunnilleen sama asia kuin " on se ilmoja pidellyt" .



Ja jos joku asiaa ihmettelee, sanon vaan että meillä tehdään laatua eikä määrää :).



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin oli joku yhden lapsen mummi vastannut äidilleni kun tämä ylpeänä kertoi neljännestä lapsenlapsestaan. Vaan siinä kun murusiaan aikansa vertailivat, sai tämä yhden mummi huomata jäänennsä jo " laadustakin" kauas taa...

Vierailija
4/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin vain kävi, että luonto päätti toisin, sain kaksoset. Jostain olen kaivanut voimavarat, jotta olen jaksanut kasvattaa jne. mutta se mitä lapseni eivät ole saaneet on se jakamaton huomio, en tosin tiedä, onko se niin paha asia sittenkään.



Mutta nauti sinä yhden lapsen äiti ainokaisestasi =). Ja jos joku kyselee, niin anna kysellä!

Vierailija
5/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ääripäässä ovat monen lapsen vanhemmat, joilta heti kysellään, miksi heillä on useampi lapsi. Optimi on varmaan se kaksi lasta, jolloin kukaan ei ihmettele.

Vierailija
6/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heti synnytyksen jälkeen sanonut kaikille uteliaille, että yksi riittää meille: lapsettomuutta ja hankala hätäsektio..



aika kultaa muistot..niinpä niin - tai huono muisti!

Ei kuitenkaan kaikilla..



Olen itkenyt joka syntymäpäivänä muistaessani kaiken uudestaan ja uudestaan. Mutta nyt en enää, joka vanhoja muistaa - sitä tikulla..



Mutta myös utelijaiden kannattaisi muistaa, ettei kaikki ole aina niin " helppoa ja yksinkertaista.."



Kiitos vastauksista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä! Terveisin nelikuisen pojan, ainokaisen, äiti 25v. :)

Vierailija
8/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti kun multa ei kysytä mitään vaan ilmoitetaan, että eikös sille tytölle jo kannattaisi sisarus hommata ja eikös leikkikaveri olisi jo laitettava alulle ym. mukavaa. Lähinnä töissä kyselevät. Me haluaisimme mutta emme saa. Kaiken lisäksi olen tälläinen läskipallero ja näytän siltä kun olisin raskaana ja mua inhottaa kun työkaverit ja asiakkaat toljottaa mun mahaa. Olen monesti sanonut, että katso vaan, läskiä se vaan on. Ajattelin hommata sellaisen t-paidan jossa lukee, että en ole raskaana enkä tule! Sitten täältä vielä saa lukea kaiken maailman juttuja siitä kuinka huono äiti minä nyt olenkaan kun minulla on vain 1 lapsi!!!!!! Kiva tietää, että kaikki muut äidit ajattelevat minun olevan itsekäs paskiainen ja lapseni olevan pilalle hemmoteltu ressukka. ARRGGHH!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin oli joku yhden lapsen mummi vastannut äidilleni kun tämä ylpeänä kertoi neljännestä lapsenlapsestaan. Vaan siinä kun murusiaan aikansa vertailivat, sai tämä yhden mummi huomata jäänennsä jo " laadustakin" kauas taa...



Typeriä mummoja molemmat kun vertailevat jollain lastenlasten määrällä??? Siis todella päivän typerin kommentti..

Vierailija
10/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin etsiä, mutten millään löydä sitä. Vaikka hain sanoilla, joilla tiedän kirjoittaneeni siihen pinoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä