Miksi pitää ottaa kissa jos sille vaan huutaa?
Yhdellä naisella on kissa ja jos se yhenkin kerran naukasee niin nainen huutaa: ole hiljaa.
Kommentit (14)
Mikset sano sille itselleen? Täytyy sen verran hartioita olla että saa suunsa auki eikä vaan ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko vakoillut mua?
😃
Jotkut tarvitsevat jonkun, jolle huutaa. Kissa, lapsi, puoliso, kaupan kassa, bussikuski...toki osa päättää olla yksin ja huutaa yksinään kotonaan (terveiset ex-naapurilleni, onneksi asun nyt 600km päässä sinusta).
Niin tai miksi ottaa koira ja nykiä sitä sitten väkivaltaisesti remmistä.
Tiedän yhden naisen joka tekee samaa tuota koiralleen. Kieltää koko ajan tämän tuon ja sen jne.
Miksi sitä koiraa pitää pitää? Ai omana sylkykuppinaan.
Ei ole tuo nainen minun pala kakkua ja välttelen minkä pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai miksi ottaa koira ja nykiä sitä sitten väkivaltaisesti remmistä.
Joo ja koiran ei anneta katsoa ympärilleen, ei anneta nuuskia mitään, ei anneta haukahtaakaan, viedään äkkiä sisälle möllöttämään.
Ollaan sitten super ylpeitä kun koira on ns hyvin koulutettu eikä mikään vapaan kasvatuksen saanut piski.
😡
Tämä on hyvä ketju. En ymmärrä yhtään näitä eläimen pitäjiä. Näyttääkö ne koirat ja kissat iloisilta ja onnellisilta? Koiralle on erittäin tärkeä saada nuuskia ja tiukasta remmin päästä vähän saada löysää.
Olen alkanut inhota näitä superkireitä ihmisiä jotka lemmikkiään pitää egon jatkeenaan ja sylkykuppinaan. Olen miettinyt että mikähän järki tuossakin touhussa on ja asioita sen eläimen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tarvitsevat jonkun, jolle huutaa. Kissa, lapsi, puoliso, kaupan kassa, bussikuski...toki osa päättää olla yksin ja huutaa yksinään kotonaan (terveiset ex-naapurilleni, onneksi asun nyt 600km päässä sinusta).
Tämä on varmaan faktaa. Kysyisin vain että mistä johtuu että ihmisellä on tarve komentaa ja huutaa jollekin? Onko oma ego liian ahdas vai mistä se johtuu?
Samasta syystä kuin koiranomistajat. Haluavat olla pomoja ja määrätä miten toinen saa elää elämäänsä.
Kissa on sille naiselle miehen korvike.
kissan kanssa pitää jutella, minun kissa juttelee pitkään, kun sen kanssa höpöttelee mitä vaan mukavaa. On erilaisia ääniä lukematon määrä, harvemmin pelkästään perinteistä naukumista. Pieniä erisävyisiä vingahduksia, kurlutuksia, kurinoita ja niiden sekoituksia.
Kissa tarvii ihmisen kanssa 'rupattelua' Ei huutamista. Ainoa syy huutaa on se opetettu EI, jos tekee jotain luvatonta.... joka sekin pitää opettaa hellyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin koiranomistajat. Haluavat olla pomoja ja määrätä miten toinen saa elää elämäänsä.
Koiranomistaja sai/saa jatkuvasti neuvoja siitä miten koiralle ollaan 24/7 johtaja, ei saa lipsua tai muuten koira ottaa kaiken vallan. Tämä siis vuosikymmeniä ollut käsitys koirankouluttajilla yms koiraihmisillä. Aivan älytöntä alistamista ja koiran masentamista. Onneksi kaikki ihmiset ei siihen lähteneet. Toinen mitä en ymmärrä on kissojen ja koirien turha ja kärsimystä aiheuttava peseminen. Kissaa ei tarvitse pestä koskaan ellei ole ihan sotkussa eikä koiraakaan kuin hyvin harvoin. Alkavat haisemaan kun ihoon ja karvoihin jää pesuainejäämiä, siitä lähtee noidankehä iho-oireineen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sano sille itselleen? Täytyy sen verran hartioita olla että saa suunsa auki eikä vaan ihmetellä.
Minäpä juttelen sille kissalle tyyliin että, sanoko se että ole hiljaa...Mitä se ny silleen..nauvu vaan..niin..voi voi
Ootko vakoillut mua?