Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehti: Tuulian on vaikea löytää parisuhdetta ylipainon takia

Vierailija
31.12.2024 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/9ec05719-237c-452e-bfdb-8057148707b1

Tuossa artikkelissa kerrotaan 35-vuotiaasta naisesta, jonka on vaikeaa löytää parisuhdetta merkittävän ylipainon vuoksi .

Minulle tulee ekana mieleen, että onko tämä Tuulia sitten deitttaillut muita lihavia miehiä? Luulisi, että reilusti ylipainoisille miehille sopii deittailla myös samanlaisia ylipainoisia naisia. Vai kelpaako lihaville miehille ainoastaan hoikat/normaalipainoiset naiset?

Kommentit (412)

Vierailija
81/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteeko naiset, että parisuhde on ihmisoikeus, joka kuuluu kaikille (naisille) koostaan ja koostumuksestaan huolimatta ja jos ei löydy, niin siitä tehdään valtakunnan uutinen? Ja tässäkin tapauksessa varmaan syyllistetään miehet, koska tosimies ei vakoa valitse, niinhän?

Kuvitteleeko jotkut miehet, että seksi ja parisuhde ovat ihmisoikeus? Niistä kun netin keskustelupalstoilla miehet meuhkaa ja on naisten syytä kun eivät saa edes seksiä. Itse näyttävät suohirviöiltä ja/tai käytös on todella luokatonta, mutta asioille ei olla valmiita tekemään yhtään mitään vaan jokaisen naisen pitäisi hyväksyä minkälainen mies tahansa. Pitäisi edes säälistä antaa.

Ihan samaa tämä Tuulia vinkuu. Jännä vain, että naisten osalta tämä asia on lehtijutun arvoinen. Ja monta samanlaista juttua tehty. Keksitty

Niin Tuulia vinkuu. Moni mies vinkuu. Mä ylipainoisena naisena en vingu mitään tuollaista. Mä en edes halua parisuhdetta vaan mulle riittää ihan pelkkä seksisuhde erään miehen kanssa.

Vierailija
82/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harva mies ostaa isoruokaista urheiluautoakaan, koska arvelee ettei selviä ylläpitokustannuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tuulia ei tee painolleen mitään? 

Puoli vuotta tietoista kalorivajetta ja jo alkaa ensi kesänä miesmarkkinoilla olla vaihtoehtoja enemmän.

Vierailija
84/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harva mies ostaa isoruokaista urheiluautoakaan, koska arvelee ettei selviä ylläpitokustannuksista.

Saakohan Woltilta jotain jatkuvaa tilausta edullisemmin?

Vierailija
85/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai kelpaako lihaville miehille ainoastaan hoikat/normaalipainoiset naiset?"

Jaa, ilmeisesti siksi niin moni mies valittaa, ettei löydä naista. Ovat ylipainoisia, mutta niille ei kelpaa ylipainoinen nainen. Ehkä Tuulialla on tosiaan sama juttu. No, nämä valittajat voisivat ratkaista toistensa ongelmat pariutumalla toistensa kanssa.

Vierailija
86/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tuulia ei tee painolleen mitään? 

Puoli vuotta tietoista kalorivajetta ja jo alkaa ensi kesänä miesmarkkinoilla olla vaihtoehtoja enemmän.

Tuulia ei näe vikaa itsessään, vaan tämä on miesten syy. Jos Tuulia laihduttaisi, niin sehän olisi heikkouden myöntämistä, eikä se käy.

Vierailija
87/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko mursu saa olla, että ei pipari kelpaa.

Aikaisemmassa työpaikassani 1/3 työpaikan naisista oli tällaisia pystyyn nostettuja sikoja.

Vinkiksi että kukaan normaalipainoinen täysijärkinen nainen ei pidä miehestä joka kutsuu toisia ihmisiä pystyyn nostetuiksi sioiksi.

Miksi sitten hyvin moni nainen kutsuu miehiä sioiksi? Onko ne lihavia vähäjärkisiä naisia?

Vierailija
88/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo ylipaino ongelma on suhteellisen helppo hoitaa pois laihduttamalla. Minulla on se ongelma, että miehet kyllästyvät seuraani nopeasti. Sitä onkin vaikeampi muuttaa.

Kiitos, kun huvitit kertomalla, että laihtuminen on suhteellisen helppoa.

Varmaan osalle on, kaikille ikävä kyllä ei ole. 

Vierailija
89/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Jos se ylipaino on merkittävää, tyyliin BMI sairaalloisen lihavan puolella BMI+37, niin kyllähän sitä ajattelee, että liika on liikaa ja miettii lihooko tuo vielä lisää. Läski myös vaikuttaa hedelmällisyyteen, kun sisäelimiä ympäröi runsas rasva. Se on tutkittu fakta. Ja asiaan auttaa laihdutus. Terveyssyistä jo ihan järkevää, sanon omasta kokemuksesta. Kakkostyypin diabetes on varmaan jo esiasteella ja tulee siinä 40-50 ikävuoden korvilla ja sitä ennen jo verenpaine nousee ym. Hänen kannattaisi kyllä tavata lääkäri ja ravintoterapeutti. Tehdä elämäntapojen muutos. Mennä lenkille ja kuntosalille. Ehkä jopa se mies löytyy sieltä, eikä baarista.

Vierailija
90/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vai kelpaako lihaville miehille ainoastaan hoikat/normaalipainoiset naiset?"

Jaa, ilmeisesti siksi niin moni mies valittaa, ettei löydä naista. Ovat ylipainoisia, mutta niille ei kelpaa ylipainoinen nainen. Ehkä Tuulialla on tosiaan sama juttu. No, nämä valittajat voisivat ratkaista toistensa ongelmat pariutumalla toistensa kanssa.

Kumppanin täytyy kuitenkin olla hoikka, että tunneside alkaa viriämään.

Vierailija
91/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat kuuluu läskileireille, joilta ei päästetä pois ennen kuin on normaalipaino!

Vierailija
92/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo ylipaino ongelma on suhteellisen helppo hoitaa pois laihduttamalla. Minulla on se ongelma, että miehet kyllästyvät seuraani nopeasti. Sitä onkin vaikeampi muuttaa.

Jos nyt edes vähän ottaisi itseään niskasta kiinni, niin kyllä se olisi helppoa. Mutta kun on paljon helpompi keksiä tekosyitä.

Vierailija
93/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lihavuus on valtava este nuorilla aikuisilla pariutuessa. Se ylipaino ei vaan viehätä. Ei ylipainoiset miehet viehätä Tuuliakaan. Joten on kaksi vaihtoehtoa: jo tehdä asialle jotakin eli suomeksi sanottuna laihduttaa, tai sitten antaa tilanteen olla ja totutella sinkkuelämään. Ei siinä sen kummempaa. Ja olen itse aikanaan laihduttanut 25 kiloa juuri tästä syystä. Kannatti, koska kaikki muuttui sen jälkeen. Jokainen toki tekee kuin parhaaksi näkee.

Tuo on totta. Nykyisin todella monet - myös nuoret - miehet ovat lihavia.

Vierailija
94/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vähän, mitä tuosta lehtijutusta näkee, perusteella Tuulia voi syyttää ihan itseään. Selvästikään ei kerro profiilissaan olevansa ylipainoinen. Sitten pettyy, kun treffikumppani pettyy. 

Vierailija
95/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko mursu saa olla, että ei pipari kelpaa.

Aikaisemmassa työpaikassani 1/3 työpaikan naisista oli tällaisia pystyyn nostettuja sikoja.

Vinkiksi että kukaan normaalipainoinen täysijärkinen nainen ei pidä miehestä joka kutsuu toisia ihmisiä pystyyn nostetuiksi sioiksi.

No ei sitä naisille ensitreffeillä tietenkään sanota.

Kukaan normaalipainoinen täysijärkinen nainen ei pidä myöskään miehestä, joka kutsuu toisia ihmisiä pystyyn nostetuiksi sioiksi ensitreffien jälkeenkään tai treffailun ulkopuolella.

(Mutta jos et halua täysijärkistä vaan esim. k-päisen muikkelin, joka tykkää mollata muita yhdessä kanssasi, tai itsestään epävarman naisen, jonka oma hatara itsetunto saa pönkitystä kun muita naisia mollataan, niin jatka samaan malliin.)

Vierailija
96/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isoin ongelma on se, että naiset eivät lainkaan hahmota että parisuhde on aina ensisijaiseti järkisuhde ja vasta sitten tulee tunneside. Se tunneside ei synny ensin, vaan kehittyy vuosien kuluessa."

Syvä rakkaus kehittyy vuosien kuluessa mutta kyllä ihastuminen ja tunneside alkaa heti ensi kohtaamisesta.

Järkeä voi ja kannattaakin käyttää siinä rinnalla että ei tule haksahtaneeksi tunteen mukana ihan pilvilinnoihin mutta se on vaan se "varajärjestelmä". Järjellä ei voi luoda tunnetta mutta sillä voi kyllä hillitä tunnetta.

Vierailija
97/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt edes vähän ottaisi itseään niskasta kiinni, niin kyllä se olisi helppoa. Mutta kun on paljon helpompi keksiä tekosyitä.

Kerrytäppä paino 150kg ja yritä itse ensin ennnen kun tuut jakamaan neuvoja asiasta josta et ymmärrä mitään.

M

Vierailija
98/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. Tuulia saa pakit toisensa jälkeen, kun mies huomaa Tuulia painon. Sen sijaan, että Tuulia tekisi asialle jotain, hän vinkuu asiasta lööppilehteen. Tuulian pitäisi sen sijaan miettiä, kuinka asia paranisi.

Vierailija
99/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava nainen eikä minulla ole koskaan ollut lihavaa miestä. Se johtuu siitä, ettei lihavat miehet halua lihavaa naista. Yleensä se on noin. Tietysti ei aina. Mieheni on hoikka

Vierailija
100/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten osalta iso ongelma on se, että he eivät ymmärrä misten olevan visuaalisesti kiihottuvia otuksia. "

Tietenkin mutta ei se tarkoita että jokainen mies juoksee ihan minkä vain naisen näköisen otuksen perässä. Kyllä ainakin minun visuaalinen kiinnostukseni naiseen lopahtaa aika pian jos huomaan että olemme ihan eri aallonpituudella henkisesti eikä meillä ole mitään yhteistä.