Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupat aukesivat normaalisti, mutta lakko näkyy pian asiakkaille puutteena. Ensi viikko menee ilman ruokaa, sanoo kauppias

Vierailija
01.02.2024 |

laihdutus tekee hyvää

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 2 päivän lakko missään näy! 

Just kävin kaupassa, ihan rauhallista ja hyllyt notkui tavaraa. Normi viikon lastin ostin, en mitään ekstraa

Vierailija
2/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teill on Viro ja muill Haaparanta.

Mitä v ttua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teill on Viro ja muill Haaparanta.

Tallinnaan päälle 600 km ja Haaparantaankin 250 km. Pitkiä kauppareissuiksi.

Vierailija
4/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa kaupoistahan on ilmoittanut olevansa ihan normaalisti auki.

Ja vaikka ne olisi päivän kiinni, eikä se päivä osu juuri ruokakauppapäivän kohdalle, niin onko todella vaikutusta?

itse en rupea ostamaan vuodeksi vessapaperia tuon takia, kuten moni näyttää tekevän.

Vierailija
5/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kaupassa tilaukset tuodaan kerran viikossa. Mua aina nauratti kun ihmiset ei voinu tehä jouluostoksia hiljasena aikana vaan piti odottaa ruuhkapäiviin vaikka myynnissä oli tasan tarkkaan ne samat tuotteet...

Vierailija
6/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kotivara auttaa näissäkin tilanteissa.

Vierailija
7/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
8/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa lapsia ei varmaan ruokita! Lasuuuuuu!

Vierailija
9/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sota joskus tulee, niin sitten vasta onkin puutetta kaikesta. Hyvä treenata varautumista.

Vierailija
10/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa kaupassa tilaukset tuodaan kerran viikossa. Mua aina nauratti kun ihmiset ei voinu tehä jouluostoksia hiljasena aikana vaan piti odottaa ruuhkapäiviin vaikka myynnissä oli tasan tarkkaan ne samat tuotteet...

Mua naurattaa ettet sä tajua. Päiväysten  takia pitää tilata viimetingassa. Kalat pitää ostaa tuoreena. 

Vierailija
11/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sota joskus tulee, niin sitten vasta onkin puutetta kaikesta. Hyvä treenata varautumista.

Onneksi sitä hätää ei ole. Kaikki on valmiina ja lisääntyy vain. 

Vierailija
12/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivän lakko katkaisee kuljetuksia aika lailla samoin kuin normi viikonloppu. Paitsi jos ihmiset panikoi ja alkaa hamstrata, silloin hyllyt tyhjenee.

Varaudu kahteen lakkopäivään - osta kuukauden ruuat!

V***u te ootte neroja.

Vierailija
13/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmassa osassa kaupoista ei enää ole varasto-/säilytystilaa kuin joillekin kuivatuotteille ja juomille. Kaikki kuormassa tuleva tavara yritetään saada hyllyihin mahtumaan. Kuormaa myös tulee päivittäin, pois lukien esim. Hartwallin kuormat.

Vierailija
14/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään koronaa varten tarkoitettu kotivara pois ja ostetaan uudet tilalle kunhan kaupan hyllyillä taas ruokaa.

Vierailija
15/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vänkyti vänkyti

Vierailija
16/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi paskansuoltaja tekemässä aloituksia.

Vierailija
17/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 1-2 päivät lakot saa jotkut panikoimaan ruuan loppumisesta? 

Vierailija
18/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa ettet sä tajua. Päiväysten  takia pitää tilata viimetingassa. Kalat pitää ostaa tuoreena. 

Ne päiväykset oli tasan samoja. 

Vierailija
19/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa hyllyt notkuu ruokaa ja joka päivä heitetään roskiin järjettömät määrät... Et sen puolesta lakkoja sais olla useamminkin, ettei tulis hävikkiä, vaan ostettaisiin mitä jäljellä on.

Vierailija
20/21 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

osotohysteriaa on taas luotu ja 80% ihmisistä ryntää kauppaan vaikka mitään ei todellisuudessa tapahdu...

samat 80 % ryntäävät ottamaan taas rokotteita kun pian julkistetaan uusi epidemia X ja vaikka uudetkaan rokotteet eivät mitenkään vaikuta tulevaan epidemiaan...

näin se manipulointi ja propaganda toimii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan