Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Tuulian on vaikea löytää parisuhdetta ylipainon takia

Vierailija
31.12.2024 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/9ec05719-237c-452e-bfdb-8057148707b1

Tuossa artikkelissa kerrotaan 35-vuotiaasta naisesta, jonka on vaikeaa löytää parisuhdetta merkittävän ylipainon vuoksi .

Minulle tulee ekana mieleen, että onko tämä Tuulia sitten deitttaillut muita lihavia miehiä? Luulisi, että reilusti ylipainoisille miehille sopii deittailla myös samanlaisia ylipainoisia naisia. Vai kelpaako lihaville miehille ainoastaan hoikat/normaalipainoiset naiset?

Kommentit (412)

Vierailija
41/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulian pitää laittaa hakuseen kunnon punkero laardi-Antero. Tanakka, pönäkkä ja punakka. Sellainen, joka mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan.

Laardi-Antero ei käy!

Vierailija
42/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähemmäs 40v mies ja koskaan en ole seurustellut. Käyn salilla säännöllisesti. En todellakaan huolisi ikipäivänä Tuulian kaltaista, itsestään huolta pitämätöntä naista. Jatkan ennemmin sinkkuna...mutta siis pointti oli se, että naisten vaatimukset miesten suhteen ovat ihan älyttömät. Pitää olla pitkä ja komea yms., mikään muu ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varsinkin huomattava lihavuus kertoo niin vaikeista henkisen puolen ongelmista että jokainen täyspäinen jättää jo siitä syystä väliin. Joku 5-10v terapiajakson tuokin tarvitsisi ja muutakin apua syömisaddiktioonsa. Epätoivoinen yhdenillanjuttujen (huomion, hyväksynnän, välittämisen) metsästys ei tuotakaan ihmistä auta, todennäköisesti rikkoo vain lisää.

Vierailija
44/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valailla on yleensäkkin tiukat vaatimukset miehen ulkonäölle. Ja rahaakin pitää olla. Itsellä ei ole mitään annettavaa kuin ihrat.

Niin tuota, mitä annettavaa haluat, että naisella on sinulle ja mitä tarjoat itse?

Tarvitsee tuottaa jotain parisuhteeseen, jotta mies kiinnostuu. Tuo tuottaa lähinnä ison kasan metaania. Sairaallollinen ylipaino kertoo yleensäkkin elämänhallinnasta paljon, samoin kuin anoreksia. Ei kukaan täysjärkinen mies halua omaishoitajaksi.

Vierailija
45/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulian pitää laittaa hakuseen kunnon punkero laardi-Antero. Tanakka, pönäkkä ja punakka. Sellainen, joka mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan.

Laardi-Antero ei käy!

Jos ei käy, ei käy flaksikaan. Siis  tyytyminen dildoon.

Vierailija
46/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valailla on yleensäkkin tiukat vaatimukset miehen ulkonäölle. Ja rahaakin pitää olla. Itsellä ei ole mitään annettavaa kuin ihrat.

No joo, mutta sitä ihraa on paljon.

Vierailija
47/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihavat naiset halua lihavaa miestä. Olin joskus lihava mutta laihdutin 30 kg. En saanut lihavana naista mutta kun olin laihtunut niin yksi 90 kg nainen halusi seurustella kanssasi. Annoin pakit sille koska salilla yksi nainen pyysi kahville ja se oli hoikka ja urheilullinen.  Me seurusteltin 4 vuotta sitten.

Vierailija
48/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut painavimmillaan 125kg, pituus 168cm. En voi mitään sille, että en viehäty reilusti ylipainoisista miehistä. No ei mun ole tarvinnutkaan koska aina olen ollut parisuhteessa normaalipainoisen miehen kanssa. En ymmärrä miksi mun pitäisi vain muiden mieliksi hyväksyä vain reilusti ylipainoiset miehet. Kyllä se on mun oma valinta mistä mä viehätyn ja mun oma päätös minkälaisen miehen kelpuutan. Mielummin olen yksin kuin sellaisen joka ei mua viehätä lainkaan. 

Nyt painan 109kg ja suunta on normaalipainoon. Teen sen kuitenkin itseni vuoksi. Haluan elää terveellisemmin ja olla normaalipainoinen. Olen 45v joten pakko alkaa viimein miettimään omaa terveyttä. Lisäksi haluan jaksaa liikkua paremmin ja lähteä vielä joku päivä vaeltamaan Lappiin. Lisäksi haluan enemmän vaihtoehtoja vaatteiden suhteen. Haluan näyttää hyvältä oman itseni vuoksi. 

Vierailija
49/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä, jos itse on reilusti ylipainoinen sohvaperuna, niin ei silloin voi vaatia hoikkaa ja urheilullista kumppania. Vähän sama kuin jos pikkulapsen yh-isä tai -äiti alkaisi vaatia, että hän haluaa vain lapsettoman kumppanin.

Saa kai sitä vaatia, mutta keltä vaatii? Universumilta? Jokaisella on omat kriteerit, ja sitten niiden kriteerien kanssa vain pitää pystyä itse elämään sellaista elämää kuin niiden puitteissa on mahdollista. Itse en ole valkannut, joten on tullut oltua kaikenlaisten kanssa, ja hauskaa on ollut

Vierailija
50/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurlihavat eivät käy kaupaksi. Molemmilla sukupuolilla sama ongelma. Pitäiskö laihduttaa, vai onko syynä kilppis?

Vierailija
51/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähemmäs 40v mies ja koskaan en ole seurustellut. Käyn salilla säännöllisesti. En todellakaan huolisi ikipäivänä Tuulian kaltaista, itsestään huolta pitämätöntä naista. Jatkan ennemmin sinkkuna...mutta siis pointti oli se, että naisten vaatimukset miesten suhteen ovat ihan älyttömät. Pitää olla pitkä ja komea yms., mikään muu ei kelpaa.

Jos luulet että olet yksin lyhyyden ja naamasi takia niin väärässä olet. Itseinhosi, masennuksesi, ahdistuksesi ja traumasi näkyvät käytöksessäsi. Naiset haluavat turvallisen, hyväkäytöksisen, terveitsetuntoisen ja vakaan miehen eivätkä mitään teinin tasolle jäänyttä ongelmakimppua

Vierailija
52/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä, jos itse on reilusti ylipainoinen sohvaperuna, niin ei silloin voi vaatia hoikkaa ja urheilullista kumppania. Vähän sama kuin jos pikkulapsen yh-isä tai -äiti alkaisi vaatia, että hän haluaa vain lapsettoman kumppanin.

Saa kai sitä vaatia, mutta keltä vaatii? Universumilta? Jokaisella on omat kriteerit, ja sitten niiden kriteerien kanssa vain pitää pystyä itse elämään sellaista elämää kuin niiden puitteissa on mahdollista. Itse en ole valkannut, joten on tullut oltua kaikenlaisten kanssa, ja hauskaa on ollut

Ootko sä kenties tyhmä?

Vierailija
53/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo ylipaino ongelma on suhteellisen helppo hoitaa pois laihduttamalla. Minulla on se ongelma, että miehet kyllästyvät seuraani nopeasti. Sitä onkin vaikeampi muuttaa.

Kehitä itseäsi ja käy mielenkiintoisemmaksi. Tylsistä ei pidä kukaan järkevä, haastetta saa olla.

Vierailija
54/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanloinen ylipaino vertaantuu mielestäni alkoholismiin ja muuhun päihteiden väärinkäyttöön. Ei siinä mielessä että olisivat vaarallisia, mutta sairaanloisen ylipainoiset myrkyttävät itseään ja ovat siksi alkoholistien ja päihteiden käyttäjien tavoin kelvottomia parisuhdekumppaneita. Olen itse ylipainoinen ja pidän sitäkin negatiivisena asiana. En tosin ole sairas tai työkyvytön, mutta pelkkä ylipaino heikentää ulkonäköä. M51

Ei sairaanloinen, vaan sairaalloinen.

Vierailija
55/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vaatia mitä haluaa, mutta ei pidä valittaa, jos ei löydy kumppania. Parisuhde ja seksi kun eivät ole ihmisoikeuksia.

Vierailija
56/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan jotain 94 kg ja minun vaimo 64 kg.

Vierailija
57/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko mursu saa olla, että ei pipari kelpaa.

En halua säkkituolin päälle pompottelemaan.

Vierailija
58/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo ylipaino ongelma on suhteellisen helppo hoitaa pois laihduttamalla. Minulla on se ongelma, että miehet kyllästyvät seuraani nopeasti. Sitä onkin vaikeampi muuttaa.

Kehitä itseäsi ja käy mielenkiintoisemmaksi. Tylsistä ei pidä kukaan järkevä, haastetta saa olla.

Jännis pitää olla??

Vierailija
59/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö artikkelista ilmi, että onko Tuulia vain olettanut, että syy kumppnittomuuten on hänen ylipainonsa, vai onko miehet sanoneet faktuaalisesti, että syy on hänen ylipainonsa.

Vierailija
60/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on Just teidän miesten harhaista fantasiaa. Itse että kelpuuta kuin missin näköistä ja vartaloista naista. Ei tarvitse olla ylipainoinen ettei kelpaa teille kranttu miehille. Löytyis edes selväjärkinen ja normaalisti ajatteleva mies viis ulkonäöstä. On liika vaadittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi