Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Tuulian on vaikea löytää parisuhdetta ylipainon takia

Vierailija
31.12.2024 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/9ec05719-237c-452e-bfdb-8057148707b1

Tuossa artikkelissa kerrotaan 35-vuotiaasta naisesta, jonka on vaikeaa löytää parisuhdetta merkittävän ylipainon vuoksi .

Minulle tulee ekana mieleen, että onko tämä Tuulia sitten deitttaillut muita lihavia miehiä? Luulisi, että reilusti ylipainoisille miehille sopii deittailla myös samanlaisia ylipainoisia naisia. Vai kelpaako lihaville miehille ainoastaan hoikat/normaalipainoiset naiset?

Kommentit (412)

Vierailija
401/412 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
402/412 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/412 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo ylipaino ongelma on suhteellisen helppo hoitaa pois laihduttamalla. Minulla on se ongelma, että miehet kyllästyvät seuraani nopeasti. Sitä onkin vaikeampi muuttaa.

Kiitos, kun huvitit kertomalla, että laihtuminen on suhteellisen helppoa.

Varmaan osalle on, kaikille ikävä kyllä ei ole. 

Jos nyt edes vähän ottaisi itseään niskasta kiinni, niin kyllä se olisi helppoa. Mutta kun on paljon helpompi keksiä tekosyitä.

Kerrytäppä paino 150kg ja yritä itse ensin ennnen kun tuut jakamaan neuvoja asiasta josta et ymmärrä mitään.

M

Siitä niskastaan kannattaakin ottaa kiinni jo hyvissä ajoin ennen 150 kilon rajapyykkiä. Kukaan ei synny ylipainoisena, kyllä siihen ihan itse omilla valinnoilla päädytään.

Vierailija
404/412 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun alussa voivoteltiin miten ylipäätään lähteä etenemään miesten kanssa. Ehdotinkin Tuulialle (muutkin saa tarttua onkeen) Viroon siirtymistä. Jatkan edellistä viestiä. Riippuen sinusta itsestäsi kuinka pitkälle haluat edetä naiseutesi osalta niin ideanahan olisi oppia antamaan miehen tehdä enemmistö siirroista. Tämä ei missään nimessä tarkoita tuppisuuna istumista, mutta jos haluat tuloksia tällöin täytyy omaksua uusia tapoja. Naisellisuus ei välttämättä tarkoita yletöntä silmien räpäyttelyä tai kikattelua. Ihan vain istuminen ajaa asiansa satunaisella kommentoinnilla. Äänenlaatuun olisi myöskin hyvä kiinnittää huomiota ettet puhu liian hiljaa, taikka turhan nopeasti. Tosiaan, Torista saa halvalla tykötarpeita. Youtubesta näkee paplarit yms. tyyliin liittyviä tutoriaaleja. Päätän linkkeihin: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys +jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…

Vierailija
405/412 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihavalle miehelle kelpaisi lihava nainen? Kyseessä on varsin erilainen lihavuuden muoto. Miehellä jäntevä ja maskuliininen, kunnioitusta herättävä. Naisella ihrainen ja epäesteettinen, kuvotusta herättävä.

Onhan siinä naisellakin yleensä isot rinnat, mikä on naisellista.

Vierailija
406/412 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo ylipaino ongelma on suhteellisen helppo hoitaa pois laihduttamalla. Minulla on se ongelma, että miehet kyllästyvät seuraani nopeasti. Sitä onkin vaikeampi muuttaa.

Kiitos, kun huvitit kertomalla, että laihtuminen on suhteellisen helppoa.

Varmaan osalle on, kaikille ikävä kyllä ei ole. 

Jos nyt edes vähän ottaisi itseään niskasta kiinni, niin kyllä se olisi helppoa. Mutta kun on paljon helpompi keksiä tekosyitä.

Kerrytäppä paino 150kg ja yritä itse ensin ennnen kun tuut jakamaan neuvoja asiasta josta et ymmärrä mitään.

M

Siitä niskastaan kannattaakin ottaa kiinni jo hyvissä ajoin ennen 150 kilon rajapyykk

Tai sairauksilla, joita ei valita.

Vierailija
407/412 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tässähän ei aukea miten reilusta ylipainosta on kyse, mutta varmasti sairaanloisesta ylipainosta. Sellaisesta, missä se seksin harrastaminenkin on todennäköisesti hankalaa ylipainon takia. Sitten jos tähän lisää Tuulan omat kriteerit miehelle. Hän ei ehkä ole etsinyt seuraa sairaanloisesti ylipainoisista miehistä.

SAIRAANLOISESTA? Sairaanloisesti??????

Vierailija
408/412 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanloinen ylipaino vertaantuu mielestäni alkoholismiin ja muuhun päihteiden väärinkäyttöön. Ei siinä mielessä että olisivat vaarallisia, mutta sairaanloisen ylipainoiset myrkyttävät itseään ja ovat siksi alkoholistien ja päihteiden käyttäjien tavoin kelvottomia parisuhdekumppaneita. Olen itse ylipainoinen ja pidän sitäkin negatiivisena asiana. En tosin ole sairas tai työkyvytön, mutta pelkkä ylipaino heikentää ulkonäköä. M51

SAIRAANLOINEN?????????????

Vierailija
409/412 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä, jos itse on reilusti ylipainoinen sohvaperuna, niin ei silloin voi vaatia hoikkaa ja urheilullista kumppania. Vähän sama kuin jos pikkulapsen yh-isä tai -äiti alkaisi vaatia, että hän haluaa vain lapsettoman kumppanin.

Vaatia? Ei tietenkään. Keneltä niitä kumppaneita voisi edes vaatia? Mutta saa sitä silti olla preferenssit ja tuntea viehätystä urheilullisia miehiä kohtaan. Toki on erikoista valittaa asiasta, jos itsekin kokee että laihduttamalla asia ratkeaisi. 

Vierailija
410/412 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa Tuulia voi katsoa peiliin jos ei ole laittanut profiiliinsa kuvaa eikä ole kertonut painostaan. Jännä juttu että treffikumppani yllättyy...

Vierailija
411/412 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksi kahden eri sukupuolta olevan heteron kesken on eri asia kuin seksi kahden samaa sukupuolta olevan heteron ja homoseksuaalin kesken. Miksei naiset ymmärrä/usko sitä?"

Miksi miehet eivät usko millään että hyvään seksiin ei riitä vielä se että on mies ja nainen jotka periaatteessa haluavat sitä toista sukupuolta? Kyllä sen käytännön seksin pitää edelleen olla molemmille nautinnollista ja kivaa jotta se toimii. Jos nainen ei saa mieheltä siinä seksissä oikein mitään niin ei se heterous sitä mitenkään pelasta.

Vierailija
412/412 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

". Laitetaan vaikka sata lastia peräsuoleen aluksi, sitten ihmetellään kun tulee tappava immuunikato."

Ei tule. Olet nyt uskonut homovastaisten uskispiirien pseudotieteellisen propagandan sellaisenaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän