Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Tuulian on vaikea löytää parisuhdetta ylipainon takia

Vierailija
31.12.2024 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/9ec05719-237c-452e-bfdb-8057148707b1

Tuossa artikkelissa kerrotaan 35-vuotiaasta naisesta, jonka on vaikeaa löytää parisuhdetta merkittävän ylipainon vuoksi .

Minulle tulee ekana mieleen, että onko tämä Tuulia sitten deitttaillut muita lihavia miehiä? Luulisi, että reilusti ylipainoisille miehille sopii deittailla myös samanlaisia ylipainoisia naisia. Vai kelpaako lihaville miehille ainoastaan hoikat/normaalipainoiset naiset?

Kommentit (412)

Vierailija
221/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo ylipaino ongelma on suhteellisen helppo hoitaa pois laihduttamalla. Minulla on se ongelma, että miehet kyllästyvät seuraani nopeasti. Sitä onkin vaikeampi muuttaa.

Kehitä itseäsi ja käy mielenkiintoisemmaksi. Tylsistä ei pidä kukaan järkevä, haastetta saa olla.

Ala kiukutella, olla hankala ja sättiä miestä. Jotkut miehet rakastaa sellaista.

Vierailija
222/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähemmäs 40v mies ja koskaan en ole seurustellut. Käyn salilla säännöllisesti. En todellakaan huolisi ikipäivänä Tuulian kaltaista, itsestään huolta pitämätöntä naista. Jatkan ennemmin sinkkuna...mutta siis pointti oli se, että naisten vaatimukset miesten suhteen ovat ihan älyttömät. Pitää olla pitkä ja komea yms., mikään muu ei kelpaa.

Tuo on Just teidän miesten harhaista fantasiaa. Itse että kelpuuta kuin missin näköistä ja vartaloista naista. Ei tarvitse olla ylipainoinen ettei kelpaa teille kranttu miehille. Löytyis edes selväjärkinen ja normaalisti ajatteleva mies viis ulkonäöstä. On liika vaadittu.

Olen hoikka mies ja olen kiinnostunut itseäni pyöreämmästä naisesta, hän on vieläpä minua vanhempi. Tapasimme laivalla muutamia viikkoja sitten ja sain viettää hänen kanssaan kaksikin yötä. Hän asuu monen sadan kilometrin päässä, mutta sovimme, että menen ensi viikolla tapaamaan häntä. Odotan jännityksellä että näen hänet uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo ylipaino ongelma on suhteellisen helppo hoitaa pois laihduttamalla. Minulla on se ongelma, että miehet kyllästyvät seuraani nopeasti. Sitä onkin vaikeampi muuttaa.

Ei niin helppo, kun laihduttua ei iho ole enää samanlainen kuin hoikkana vaan jää roikkumaan. Eli ei kannata oikein päästää itseään lihomaan sairaalloisesti alun perinkään.

Iho yleensä palautuu hyvin, jos laihdutuksen tekee ennen kolmekymppisiään. Siitä eteenpäin jo huonommin. Ei kannata lykätä sitä elämäntapamuutosta yhtään.

Vierailija
224/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin tuolla aiemmin olleeni painavimmillaan 125kg, nyt painan 109kg ja pituutta 168cm. Painoa pudotan oman terveyden vuoksi. Parisuhdetta en tällä hetkellä halua ja mulle riittää seksisuhde erään miehen kanssa. 

Mä en voi mitään sille, että en ole koskaan viehättynyt reilusti ylipainoisista miehistä. Enkä kyllä ymmärrä miksi mun pitäisikään. Olen aina ollut parisuhteissa normaalipainoisten miesten kanssa. Lapseni isä on normaalipainoinen. Entinen aviomieheni on normaalipainoinen. Kyllä mua miehet on himoinnut ja himoitsee edelleen ja halutaan mun kanssa parisuhteeseen. Tämä vakipanokin on normaalipainoinen, komea ja ihanan harteikas mies. Kovasti hänkin mua himoitsee ja hyvä niin koska mä himoitsen häntä ja haluan hyvää seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
225/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tuntuu olevan kuvitelma, että vain ulkoisilla piirteillä on merkitystä vaikka todellisuudessa se on hyvin harva (jos kukaan?) joka pystyy iskemään itselleen puolison pelkästään sillä miltä näyttää.

Silti todella moni tuntuu nakkaavaan kirveen kaivoon kun ei olekaan täydellistä hiusrajaa ja just sitä tietynlaista kroppaa ei saa edes treenaamalla eikä ole valmis kehittämään niitä puoliaan joissa olisi paljon enemmän ns omissa käsissä.

Päinvastoin jopa aletaan vellomaan jossain itsesäälin, uhon ja katkeruuden suossa joka taatusti pitää siitä huolen ettei kukaan kiinnostu. Ja kenties vielä hankitaan se +30kg ylipainoa.

Vierailija
226/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laihdutat yli 10 kiloa, jäävät venyneet nahat roikkumaan, että ei se niin helppo homma olekaan hoitaa ylipainoa pois..

Se on voi voi! Olisi kannattanut miettiä sitä ennen kuin alkoi painoa kertymään liikaa. Ja mitä naiset oikein edes valittaa täällä, että kumppania ei muka löydy? Siitä vaan töiden jälkeen ulos ihmisten ilmoille miehiin tutustumaan. Ei kukaan tule kotoa naista hakemaan.

Omista elämän valinnoista joutuu aina maksamaan. Turhaan naiset valittaa somessa, "missä ne hyvät miehet oikein ovat". No, parisuhteissa tietenkin. Ei kukaan jää odottama

"Omista elämänvalinnoista joutuu aina maksamaan" jne...

Jokaiselle on olemassa muitakin, kuin se "Yksi ja ainoa oikea", jonka menetystä esimerkkitapauksesi nainen jäi katumaan ;D

Vaikuttaa oudolta. Jos onkin itse vaikka jotenkin vaikea persoona tai mieleltään epävakaa, ja miehet on sen huomanneet? Nyt syyttää universumia siitä, että menetti unelmamiehen, jota odotutti vuosia perässään, toisen naisen syliin? Kaikenlaisia sitä maa päällään kantaakin. Miehellä sen sijaan kävi tosi hyvä tuuri!!! Tai siis tuli järkiinsä ja tajusi tilanteen.

Vierailija
227/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No sehän se ongelma tässä on, että moni nainen ei tajua että seksuaalisen nautinnon antaminen on kaksisuuntainen tie. Kun mies saa sitä mistä tulee kovimmat kiksit, niin kyllä se mies on sen jälkeen valmis tyydyttämään sen naisenkin hänen haluamallaan tavalla. Mutta jos kategorisesti aina vain kieltäytyy niistä jutuista, mitkä ei itselle tuo säväreitä, niin ei sillä miehelläkään ole mitään hirveää poltetta toteuttaa naisen toiveita. "

Valitettavasti seksi ei toimi noin. Ei ainakaan minulle eikä aika monelle muullekaan naiselle. En minä halua tehdä miehelle jotain joka on minusta itsestäni vastenmielistä vaikka se mies sen jälkeen antaisi minulle maailman parhaan orgasmin. Seksin kuuluu olla molemmille koko ajan kivaa tai ei ainakaan koskaan vastenmielistä.

Jos on joku fetissi niin hanki sitten sellainen kumppani joka ainakin jollain tasolla jakaa sen kanssasi. Silloin jokainen on onnellinen ja tyytyväinen. Ja jos ei löydy niin

Samaa mieltä. Itse suostuin seksissä kaikkeen mitä mies halusi ja se johti siihen, että minusta tuli täysin haluton. Olen nykyään aseksuaali, seksi ällöttää. Minun olisi pitänyt pitää omat rajani. En tiennyt, että seksuaalisuus on niin helposti tuhottavissa.

Vierailija
228/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin, että lapsettomat yli 40 vuotiaat miehet on usein hieman erilaisia/erikoisia persoonia, jos ei ole kyseessä terveysongelmat tai erilainen seksuaalinen suuntaus.

Ns. normityypillä tuppaa olemaan lapsi tai pari yli 40 vuoden iässä.

Kun mietin omasta tuttavapiiristä näitä, niin yksi mies ainakin on ns. ikuinen teini, joka bilettää vieläkin. Toinen taas peräkammarin poika.

Vierailija
229/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksissä mennään sen mukaan mistä kumpikin pitää eikä mies ole mua painostanut tai pakottanut mihinkään."

Sama juttu. Minulle oli todella iso juttu kun mieheni sanoin minulle ihan ekalla seksikerralla että "minun kanssani sinun ei tarvitse koskaan tehdä mitään mistä et itse oikeasti tykkää". Kyllä siinä kasvoi luotto tähän mieheen ihan uudelle tasolle ja tajusin että nyt taisin löytää sen helmen. Ja katua ei ole tarvinnut ja mieskin on kyllä taatusti hyötynyt kun on saanut vaimon joka on ollut halukas jo 20 yhteistä vuotta.

Vierailija
230/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerroin tuolla aiemmin olleeni painavimmillaan 125kg, nyt painan 109kg ja pituutta 168cm. Painoa pudotan oman terveyden vuoksi. Parisuhdetta en tällä hetkellä halua ja mulle riittää seksisuhde erään miehen kanssa. 

Mä en voi mitään sille, että en ole koskaan viehättynyt reilusti ylipainoisista miehistä. Enkä kyllä ymmärrä miksi mun pitäisikään. Olen aina ollut parisuhteissa normaalipainoisten miesten kanssa. Lapseni isä on normaalipainoinen. Entinen aviomieheni on normaalipainoinen. Kyllä mua miehet on himoinnut ja himoitsee edelleen ja halutaan mun kanssa parisuhteeseen. Tämä vakipanokin on normaalipainoinen, komea ja ihanan harteikas mies. Kovasti hänkin mua himoitsee ja hyvä niin koska mä himoitsen häntä ja haluan hyvää seksiä hänen kanssaan.

Aivan varmasti

Vierailija
231/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun huvitit kertomalla, että laihtuminen on suhteellisen helppoa.

Varmaan osalle on, kaikille ikävä kyllä ei ole. 

Jos nyt edes vähän ottaisi itseään niskasta kiinni, niin kyllä se olisi helppoa. Mutta kun on paljon helpompi keksiä tekosyitä.

Kerrytäppä paino 150kg ja yritä itse ensin ennnen kun tuut jakamaan neuvoja asiasta josta et ymmärrä mitään.

M

Miksi ihmeessä sitä painoa pitää edes kerryttää tuollaisiin lukemiin? Ei se itsestään kerry kenellekään.

Vierailija
232/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Seksissä mennään sen mukaan mistä kumpikin pitää eikä mies ole mua painostanut tai pakottanut mihinkään."

Sama juttu. Minulle oli todella iso juttu kun mieheni sanoin minulle ihan ekalla seksikerralla että "minun kanssani sinun ei tarvitse koskaan tehdä mitään mistä et itse oikeasti tykkää". Kyllä siinä kasvoi luotto tähän mieheen ihan uudelle tasolle ja tajusin että nyt taisin löytää sen helmen. Ja katua ei ole tarvinnut ja mieskin on kyllä taatusti hyötynyt kun on saanut vaimon joka on ollut halukas jo 20 yhteistä vuotta.

No mulla kyse ihan pelkästä seksisuhteesta ja silti mennään tuolla ajattelutavalla. Mies on kyllä ehdottanut asioita ja mä olen sitten niitä miettinyt ja suostunut jos koen olevani niihin valmis ja haluan niitä itsekin. Yksi miehen fantasia oli sellainen jonka tyrmäsin heti eikä mies sitten siihen ole enää palannutkaan. Olen kyllä miettinyt, että olisiko miehestä itsekään siihen tosipaikan tullen vai onko kyse vain fantasiasta.

Vierailija
233/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti

Anteeksi mitä? Väitätkö mun valehtelevan? Kuulu kun mulla ei ole mitään tarvetta valehdella jossakin netin keskustelupalstalla anonyymisti. Mä vain kerroin omasta elämästä, tuntemuksista yms. En voi mitään sille, että sä et halua hyväksyä naisten seksuaalisuutta.

Vierailija
234/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omista elämän valinnoista joutuu aina maksamaan. Turhaan naiset valittaa somessa, "missä ne hyvät miehet oikein ovat". No, parisuhteissa tietenkin. Ei kukaan jää odottamaan, että milloin neiti olisi valmis parisuhteeseen kanssani. Jos hyvä naiskumppani tulee vastaa, niin hänet otetaan samantien, eikä jäädä odottamaan neiti vaikeasti tavoiteltavaa."

Tämä on kyllä niin totta. Itsekin havahduin aikanaan siihen että jos sen miehen oikeasti haluan niin pitää olla sillä tavalla aktiivinen että on ainakin avoin mahdollisuuksille eikä ala jarruttelemaan jos kiinnostava mies tulee vastaan. Eikä tarvinnut montaa kuukautta odotella kun yksi mukava mies osoittikin kiinnostusta. Vähän meinasi minulla vielä ne vanhat jarrut lyödä päälle ja ne "ei tästä kuitenkaan mitään tule" ajatukset uida pääkoppaan. Mutta onneksi sain se torpattua kun miehessä ei ollut kyllä mitään sellaista joka olisi oikeasti noita jarruja kaivannut. Nyt yhdessä jo kohta 10 vuotta ja pelottaakin koko ajatus että olisin tämänkin mahdollisuuden missannut.

Vierailija
235/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei puhuta mistään normipullukoista vaan SAIRAALLOISEN lihavista, mitä tuo kyseinen nainen varmasti on, ei sellaiset pariudu kuin keskenään. Se arvomaailma on niin valovuosien päässä edes sen normipullukan arvoista. 

Mitä näiden juttuja lukee, ne tosiaan elää jossain omassa kuplassa. Vähän sama kuin masentuneilla, ettei kukaan muu voi ymmärtää kuin toinen samanlainen. 

Vierailija
236/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laihdutat yli 10 kiloa, jäävät venyneet nahat roikkumaan, että ei se niin helppo homma olekaan hoitaa ylipainoa pois..

Vanhemmilla ihmisillä voi olla noin. Nuorilla/nuorehkoilla iho palautuu yleensä entiselleen isommistakin kiloista.

Vierailija
237/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa, että Tuulian ongelma on hyvin perinteinen; hän kiinnostuu vain siitä pienestä osasta miehiä, joista kaikki muutkin naiset kiinnostuvat.

....ja joka puolestaan on kiinnostunut vain hyvin pienestä osata naisia josta kaiki muutkin miehet ovat kiinnostuneita. 

Onneksi on tästäkin ruletista selvinnyt ja löytänyt sen oikean. 

Vierailija
238/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta sivua ihme jankkaamista. Se vain on faktaa, että vähemmistö miehistä kiinnostuu lihavista naisista. Ja ilmeisesti Tuulia hieman vääristelee tietojaan ennen treffeille menoa. Sitten miehet pettyy ja Tuulia pettyy miesten pettymisestä. 

Tuulian pitää olla täysin rehellinen profiilissaan. Kyllä sieltä varmasti joku mies hänellekin löytyy.

Vierailija
239/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ei puhuta mistään normipullukoista vaan SAIRAALLOISEN lihavista, mitä tuo kyseinen nainen varmasti on, ei sellaiset pariudu kuin keskenään. Se arvomaailma on niin valovuosien päässä edes sen normipullukan arvoista. 

Mitä näiden juttuja lukee, ne tosiaan elää jossain omassa kuplassa. Vähän sama kuin masentuneilla, ettei kukaan muu voi ymmärtää kuin toinen samanlainen. 

Mä olen ollut sairaalloisen lihava ja kyllä mä parisuhteen sain normaalipainoisen miehen kanssa.

Vierailija
240/412 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla kyse ihan pelkästä seksisuhteesta ja silti mennään tuolla ajattelutavalla. Mies on kyllä ehdottanut asioita ja mä olen sitten niitä miettinyt ja suostunut jos koen olevani niihin valmis ja haluan niitä itsekin. Yksi miehen fantasia oli sellainen jonka tyrmäsin heti eikä mies sitten siihen ole enää palannutkaan. Olen kyllä mietti

Kuulostaa hyvältä asenteelta sinulla. Ja olen joskus miettinyt noita erilaisia fetissejä ja fantasioita että onko se lopulta sille sitä haluavallekaan mikään oikea nautinto jos se toinen suostuu siihen vasten tahtoaa ja haluttomasti? Eikö niissä yleensä ole oleellista että se toinenkin on täysillä mukana eikä vain joku tahdoton välikappale toisen tyydytykselle? Toki sekin voi olla ihan joissain jutuissa se pointti mutta aika harvoin. Vaikka joku roolileikki harvoin toimii jos toinen on ihan pasiivinen ja väkisin mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan