Vähän ihmettelen näitä köyhyystarinoita
Mulla ei ole ikinä ollut vakituista työpaikkaa, omistusasuntoja, säästöjä eikä yhtään mitään, mutta olen silti saanut rahat riittämään eikä ole tarvinnut olla nälässä. Mihin näiden ihmisten rahat oikein uppoaa?
T. Yh-äiti
Kommentit (580)
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaista leikattiin.
Voiko yksi rikas ottaa muiden puolesta 22 kestoväriä kuukaudessa parturissa?
Tarvitsee varmaan jotain rasvaa päähän ainakin.
On noi väriaineet sen verran tujua tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisaalta tässä on se huono puoli jos ei ihmiset osta mitään niin esim suomalaiset käsityöliikkeet kaatuu. Itse olin aikoinaan töissä pienessä käsityöputiikissa ja oli kyllä surkeaa kun kävi vain jotain 2 asiakasta päivässä.
Ihan niin kuin se tukielätti olisi ne pennosensa käyttämässä johonkin käsityöliikkeeseen vaikka saisi viisi tonnia kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisaalta tässä on se huono puoli jos ei ihmiset osta mitään niin esim suomalaiset käsityöliikkeet kaatuu. Itse olin aikoinaan töissä pienessä käsityöputiikissa ja oli kyllä surkeaa kun kävi vain jotain 2 asiakasta päivässä.
Ihan niin kuin se tukielätti olisi ne pennosensa käyttämässä johonkin käsityöliikkeeseen vaikka saisi viisi tonnia kuussa.
Kyllä ne on käyttäneet.
On se kumma, kun aina pitää saada köyhät tappelemaan keskenään. Eikö parempaa kohdetta löydy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on käyttäneet.
Miksi niillä sitten on kodit täynnä jotain temuroskaa eikä suomalaista käsityötä?
Lopettakaa jo nuo jankkaamiset tyyliin kalju menee parturiin ottamaan permanentin ym typerät aivopierut.
60 000 ihmistä kuolee vuodessa eli asiakkaat senkun vähenevät.
Ja nyt leikattiin työikäisiltä eli yrityksiä menee isot määrät konkurssiin, on mennyt jo.
Yrittäjien omaisuus menee ulosottovirastolle.
Mullakin on yh tuttava jolla menee 100€ kuussa kynsi-ja ripsihuoltoihin. Jatkuva valitus ja pummaaminen ruokaan ja bensaan. Oon antanut pakastimesta marjoja ja lihaa pitkin hampain.
Niin minäkin.
Pienillä tuloilla tässä elää muutkin. Edes toimeentulotukea en saa. Asumistuesta nyt puhumattakaan.
Perusongelma on se, että ihmiset eivät varaudu taloudellisesti. Suunnitelmallisuutta, hyvät ihmiset!
Vaurastumisvinkkejä: https://www.vauva.fi/keskustelu/5858426/vinkkeja-vaurastumiseen
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt leikattiin työikäisiltä eli yrityksiä menee isot määrät konkurssiin, on mennyt jo.
Ehkä tämä on tiettyjen tahojen tarkoitus viedä yrittäjiltä omaisuus.
Samoin potkulaki antaa mahdollisuuden päästä käsiksi hyvällä paikalla sijaitseviin mökkeihin ja asuntoihin hyvätuloisille.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on yh tuttava jolla menee 100€ kuussa kynsi-ja ripsihuoltoihin. Jatkuva valitus ja pummaaminen ruokaan ja bensaan. Oon antanut pakastimesta marjoja ja lihaa pitkin hampain.
Kaikkien pitää lopetta toi käyminen kosmetologeilla, saadaan niiden yritykset konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä juttuja on monen sivun verran. Omaa monologia. Lopettakaa tämmöisten trolli jankkaaminen, ei tätä keskustelua ole mielenkiintoista lukea enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on tiettyjen tahojen tarkoitus viedä yrittäjiltä omaisuus.
Samoin potkulaki antaa mahdollisuuden päästä käsiksi hyvällä paikalla sijaitseviin mökkeihin ja asuntoihin hyvätuloisille.
Saa Turun saaristosta hyvät mökit itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä juttuja on monen sivun verran. Omaa monologia. Lopettakaa tämmöisten trolli jankkaaminen, ei tätä keskustelua ole mielenkiintoista lukea enää.
No, ei varmaan ole, kun olet kokoomuslainen.
Kokoomuslaiset varmaan luulevat, että ansiosidonnaista voi leikata ja vuokria nostaa ja ihmiset käy silti parturissa. No, ei käy.
Parturi menee ulosottoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä missään jaeta noin vain, ainakaan maaseudulla. Pesutupa maksaa, eikä omassakaan yhtiössä ole sellaista. On kuitenkin entinen kunnan vuokratalo.
No ainakin meidän pikkukunnan Facebook-ryhmässä olen nähnyt kaksi lahjoitetaan pesukone -ilmoitusta viimeisen kuukauden sisällä.Ja ne riittävät kaikille koko maahan? Missään ei tarvita enää enempää?
Todennäköisesti riittää sen pikkukunnan rahattomille joilla on just sillä hetkellä pesukone rikki.
Ansiosidonnaista leikattiin ja soviteltua päivärahaa ja syntyvyys vähenee entisestään ja kohta saadaan irtisanoa ala-asteen opettajia urakalla.
Jotkut täällä harrastaa monologiaan ja vastailee omiin juttuihinsa ja peukuttaa.
Ansiosidonnaista leikattiin.
Voiko yksi rikas ottaa muiden puolesta 22 kestoväriä kuukaudessa parturissa?