Yksinkertainen mies ei kelpaa naisille
Tässä se taas tuli yksinkertainen mies ei kelpaa naisille vaikka käy töissä ja asiat olisi hyvin. Myös ei saa käyttää alkoholia joka vloppu ja pyöriä baareissa.
Kommentit (307)
Onneksi tällänen yksinkertainenkin mies on saanut varmaan 30 naista elämänsä aikana.. toiset ei koskaan ketään välttämättä
No kyllä toi ex aika yksinkertainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että ap Allu on paitsi uhkaillut naisia raiskauksella ja väkivallalla, myös oikeasti käynyt näihin käsiksi. Tietääkö joku? Vantaalla tämä aggressiivinen elukka liikkuu.
Ensimmäinen ajatus, kun joku kertoi äsken, että tämä ei ole trolli, oli, että väkivaltainen hän on varmasti. Johan tekstikin on hyvin aggressiivista, kun vastailee. Joten uskon kyllä, että hän on väkivaltainen raiskari
Tämä allu hyvin aktiivinen ja aggressiivinen myös suomi24:ssä, googlatkaa vaikka allu suomi24 niin lävähtää todella sakeaa settiä ilmoille. Sieltä käy ilmi mm. että todettu heikkolahjaisuus, neuropsykologin käynnit, joku personallisuushäiriö myös. Todella pelottava jankkaaja, jota omaisetkin välttelevät.
Niin? Mikään ei varmastikaan ole suurempi turn off kuin yksinkertaisuus. Ei kai kukaan tyhmää kumppania halua tai jaksa katsoa, paitsi toinen tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että ap Allu on paitsi uhkaillut naisia raiskauksella ja väkivallalla, myös oikeasti käynyt näihin käsiksi. Tietääkö joku? Vantaalla tämä aggressiivinen elukka liikkuu.
Ensimmäinen ajatus, kun joku kertoi äsken, että tämä ei ole trolli, oli, että väkivaltainen hän on varmasti. Johan tekstikin on hyvin aggressiivista, kun vastailee. Joten uskon kyllä, että hän on väkivaltainen raiskari
Tämä allu hyvin aktiivinen ja aggressiivinen myös suomi24:ssä, googlatkaa vaikka allu suomi24 niin lävähtää todella sakeaa settiä ilmoille. Sieltä käy ilmi mm. että todettu heikkolahjaisuus, neuropsykologin käynnit, joku personallisuushäiriö myös. Todella pelottava jankkaaja, jota omaisetkin välttelevät.
kaikki eivät ole täydellisiä. Mulla on sentää hyvä työpaikka ja saan olla loppuelämäni, mitäs te pitkäaikastyöttömät luuserit teette?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mikään ei varmastikaan ole suurempi turn off kuin yksinkertaisuus. Ei kai kukaan tyhmää kumppania halua tai jaksa katsoa, paitsi toinen tyhmä.
no en mäkää halua katella rumaa läskiä naista
Onneks mun elämäs on edes jotain hyvin. velka on velkaa se maksetaan työllä. on työpaikka jne, vaikka olenkin yksinkertainen, hieno asunto jne
Miksi pitäisi tyytyä sinuun, jos tarjolla on mies joka ei juo eikä pelaa rahojaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä allu hyvin aktiivinen ja aggressiivinen myös suomi24:ssä, googlatkaa vaikka allu suomi24 niin lävähtää todella sakeaa settiä ilmoille. Sieltä käy ilmi mm. että todettu heikkolahjaisuus, neuropsykologin käynnit, joku personallisuushäiriö myös. Todella pelottava jankkaaja, jota omaisetkin välttelevät.kaikki eiv
Niin, sinusta on normaalia inhimillistä epätäydellisyyttä olla aggressiivinen, väkivaltaan taipuvainen, heikkolahjainen ja persoonallisuushäiriöinen jankkaaja, johon omaisetkin ovat katkoneet välit.
Ei helvetti oikeesti.
Onkohan Allu palstan lesbohullu, joka on tänäkin aamuna möykännyt aiheesta useiden aloitusten verran?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tyytyä sinuun, jos tarjolla on mies joka ei juo eikä pelaa rahojaan?
Ei tarvitse, ota sitten semmoinen kunnollinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä allu hyvin aktiivinen ja aggressiivinen myös suomi24:ssä, googlatkaa vaikka allu suomi24 niin lävähtää todella sakeaa settiä ilmoille. Sieltä käy ilmi mm. että todettu heikkolahjaisuus, neuropsykologin käynnit, joku personallisuushäiriö myös. Todella pelottava jankkaaja, jota omaisetkiSori mutta mä seurustelen fiksun naisen kanssa ja mulla on hyvät välit perheeni
Vierailija kirjoitti:
Et ainaski jotain elämässä hyvin vakityöt ja duunia piisaa. En pelaa enää ja hoidan velkaani ja ens vuonna vähennän alkoholia.
Joka vuosi sulla on tuo sama tsemppaaminen alkoholin suhteen. Ja kuitenkin sitä aina vaan kuluu. Joku vuosi julistit jopa olevasi täysin raitis, kun olit onnistunut olemaan pari viikkoa selvin päin.
Olen seurustellut 12 vuotta ja minulla rahaa tilillä jotain 450 euroa ja toisella tilillä 1.78 euroa ja säästössä muutama tonni. Raha ei varmasti syy ettei jotkut miehet saa naista jos kerran minä köyhänä olen naisen saanut. Silloin kun aletttiin seurustelee niin minulla oli joku 70 euroa rahaa ja nekin ryyppäsin baarissa jossa tapasin avovaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ainaski jotain elämässä hyvin vakityöt ja duunia piisaa. En pelaa enää ja hoidan velkaani ja ens vuonna vähennän alkoholia.
Joka vuosi sulla on tuo sama tsemppaaminen alkoholin suhteen. Ja kuitenkin sitä aina vaan kuluu. Joku vuosi julistit jopa olevasi täysin raitis, kun olit onnistunut olemaan pari viikkoa selvin päin.
Niin mitä sitte.. naisetki juo ja toiset vaikka juo ovat parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut 12 vuotta ja minulla rahaa tilillä jotain 450 euroa ja toisella tilillä 1.78 euroa ja säästössä muutama tonni. Raha ei varmasti syy ettei jotkut miehet saa naista jos kerran minä köyhänä olen naisen saanut. Silloin kun aletttiin seurustelee niin minulla oli joku 70 euroa rahaa ja nekin ryyppäsin baarissa jossa tapasin avovaimoni.
kyllä minäkin sain naisen ennen vaikka join ja rahaa ei ollutkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu olisi kyllä äärimmäisen mielenkiintoinen tapaustutkimusaihe. Mitä ihmettä on oikein tapahtunut, että hän on kasvanut näin viistoon? Hänen perheenjäsenensä ovat ilmeisesti kuitenkin ihan täysipäistä porukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, ota sitten semmoinen kunnollinen
Ilomielin. Kyllä aikuisen tulee osata hoitaa raha-asiansa, eikä alkoholistit kelpaa yleensä kuin toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä allu hyvin aktiivinen ja aggressiivinen myös suomi24:ssä, googlatkaa vaikka allu suomi24 niin lävähtää todella sakeaa settiä ilmoille. Sieltä käy ilmi mm. että todettu heikkolahjaisuus, neuropsykologin käynnit, joku personallisuushäiriö myös. Todella pelottava jankkaaja, jota omaisetki
Ilmeisesti laaja-alaiset oppimisvaikeudet ja jonkun apukoulun käynyt, kognitiiviset vaikeudet ja heikkolahjaisuus, dysfasia, epävakaa personallisuushäiriö, passiivis-aggressiivinen persoonallisuushäiriö. Omaiset pelkäävät, naiset pelkäävät, työkaverit pelkäävät. Ei reagoi hoitoon, mm. terapia keskeytetty terapeutin toimesta, väkivaltainen ja uhkaava pakkomielle naisen saamisesta ja uhkailee toistuvasti i t se murha lla. Allun itsensä kertomaa.
Kimmo Kiljunen on hyvä mies ja kelpaa naisille!