Yksinkertainen mies ei kelpaa naisille
Tässä se taas tuli yksinkertainen mies ei kelpaa naisille vaikka käy töissä ja asiat olisi hyvin. Myös ei saa käyttää alkoholia joka vloppu ja pyöriä baareissa.
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ikisinkkuna pysytään kerta yksinkertainen mies ei kelpaa. Haloo suomes on varmaa 500 tuhatta työtöntä eivätkä saa koskaan töitä. Mulla sentää menee hyvin vaikka on velkaa ja vakityö!!!
Idi oot ti on siltikin tylsää seuraa vaikka tienaisi miljoonan kuussa.
Naiset on keskimäärin fiksuja ja sinä et.
Sinä vasta hirvee ihminen oletkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottipa sulla koville kun sulle kerrottiin että jokaviikkoinen yökerhoilu ja 40,000e pelivelat karkottaa naiset.
Luuletko et kukaan mies olisi täydellinen?
Täydellinen ei tarvitse olla, mutta siinä välissä on tosi monta harmaan sävyä ennen kategoriaa "40,000e pelivelat alkoholistilla joka uhriutuu vauvapalstalla"
Niin mitä sitte? Monilla on velkaa.
Jos on opinto- tai asuntolainaa, niin ei haittaa. Pelivelkaista en huolisi riesakseni, typerys heittänyt rahaa, jota hänellä ei ole, hukkaan.
Okei ei tarvi huolia. En mäkää huoli naista joka vaatii täydellistä miestä.
Mun mies ei ole täydellinen, mutta osaa hoitaa raha-asiansa järkevästi. Se on mulle sellainen asia, josta en neuvottele. En halua maksaa toisen velkoja enkä pelätä, että mitä jos siippa retkahtaessaan pelaa munkin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeitä ihmisiä on ja luusereita jotka ei saa töitä. Itselläni loppuelämäks töitä
Kristallipalloko sinulle kertoi, että töitä riittää loppuelämäsi?
No sinä varmaa oletkin työtön luuseri
Vierailija kirjoitti:
Ilkeitä ihmisiä on ja luusereita jotka ei saa töitä. Itselläni loppuelämäks töitä
Niinhän sinä luulet. Mä en usko että tajuat mitään eläkeasioistakaan. Äitikö sun hakemukset täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottipa sulla koville kun sulle kerrottiin että jokaviikkoinen yökerhoilu ja 40,000e pelivelat karkottaa naiset.
Luuletko et kukaan mies olisi täydellinen?
Täydellinen ei tarvitse olla, mutta siinä välissä on tosi monta harmaan sävyä ennen kategoriaa "40,000e pelivelat alkoholistilla joka uhriutuu vauvapalstalla"
Niin mitä sitte? Monilla on velkaa.
Jos on opinto- tai asuntolainaa, niin ei haittaa. Pelivelkaista en huolisi riesakseni, typerys heittänyt rahaa, jota hänellä ei ole, hukkaan.
Okei ei tarvi huolia. En mäkää huoli naista joka vaa
Okei. No mua ei vois vähempääkään kiinnostaa tommonen nainen
Vierailija kirjoitti:
Mutta pärjää sitä yksinkin..ettikööt naiset täydellisen miehen!!
Totta kai naiset etsivät itselleen täydellisen miehen. Ei kai kukaan ota kumppania, josta ei pidä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä luulet. Mä en usko että tajuat mitään eläkeasioistakaan. Äitikö sun hakemukset täyttää.
Hohhoijaa mikä ääliö olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pärjää sitä yksinkin..ettikööt naiset täydellisen miehen!!
Totta kai naiset etsivät itselleen täydellisen miehen. Ei kai kukaan ota kumppania, josta ei pidä?
Siinähän etsii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen muuten komea sanottu kyllä. Siisti vaatetyyli. Vakityö.Pitkä. Velkaa on juon alkoholia. Mutta sanottu että olet yksinkertainen ja semmonen ei sit kelpaa. No ei voi mitään.
Saatanan tyhmiä miehiä ei kestä kukaan.
Mitäs jos on diagnoosi jolle ei mahda mitään. Monilla ihmisillä on!!
Etsi sitten kaltaisesi nainen. Ilmeisesti olet lievästi kehitysvammainen, joten sellaisen kanssa teillä ei ole suurta älykkyys eroa
Aika monet naisetki fiksutkin eivät löydä kumppania ja kelpaa. No en ole ainut vaikka on diagnoosi ja ollut masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä "Pekka Puupääkin" voi kelvata, jos nainen on oman elämänsä Justiina. Pitäähän pirttihirmulla oma tohvelisankari olla.
Juuri näin. Ainoastaan joku tomera kaulinta päähän paiskova pirttihirmu voisi katsella tyhmää miestä. Ei kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen muuten komea sanottu kyllä. Siisti vaatetyyli. Vakityö.Pitkä. Velkaa on juon alkoholia. Mutta sanottu että olet yksinkertainen ja semmonen ei sit kelpaa. No ei voi mitään.
Saatanan tyhmiä miehiä ei kestä kukaan.
Mitäs jos on diagnoosi jolle ei mahda mitään. Monilla ihmisillä on!!
Etsi sitten kaltaisesi nainen. Ilmeisesti olet lievästi kehitysvammainen, joten sellaisen kanssa teillä ei ole suurta älykkyys eroa
Sori en ole, minua on vain kiusattu nuorena ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Jos on 40 000 velkaa ja käy joka viikko viihteellä, niin se kertoo vain kykenemättömyydestä huolehtia omasta raha-asioista enkä usko, että suurin osa naisista haluaa lähteä suhteeseen, jossa on suurta taloudellista epävarmuutta. Taloudellinen epävarmuus ja -ongelmat kun on aika yleinen syy, miksi riidellään tai erotaan. Kuka nyt lähtisi tietoisesti siis suhteeseen, jossa nuo ongelmat tulisi heti vastaan?
Asia selvä. En ole huolehtinut raha asioista nuorenakaan. Otin jo nuorena vippejä.
Eli et ole kehittynyt nuoruudestasi keski-ikään mennessä yhtään. Kertoo paljon.
Tätä ketjun aloittajaa voisi luulla sitkeäksi trolliksi mutta ei ikävä kyllä sellainen ole. Kognitiiviset kyvyt nolla, syy-seuraussuhteiden hahmottaminen nolla, itsereflektio nol
Luen näitä hänen juttujaan ensimmäistä kertaa, ja todellakin, luulin trolliksi. Vieläpä harvinaisen huonoksi trolliksi.
Mutta jos kerta tämä on tilanne että hieman yksinkertainenkaa ei kelpaa no ei kelpaa. asia on selvä turha jankata. Minä en mitään kehitysvammaista huoli kyllä.
Olen kuullut että ap Allu on paitsi uhkaillut naisia raiskauksella ja väkivallalla, myös oikeasti käynyt näihin käsiksi. Tietääkö joku? Vantaalla tämä aggressiivinen elukka liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen mies kelpaa yksinkertaiselle naiselle.
Mutta yksinkertainen nainen ei kelpaa yksinkertaiselle miehelle. Siitä tämä ulisijoiden lauma.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että ap Allu on paitsi uhkaillut naisia raiskauksella ja väkivallalla, myös oikeasti käynyt näihin käsiksi. Tietääkö joku? Vantaalla tämä aggressiivinen elukka liikkuu.
Ensimmäinen ajatus, kun joku kertoi äsken, että tämä ei ole trolli, oli, että väkivaltainen hän on varmasti. Johan tekstikin on hyvin aggressiivista, kun vastailee. Joten uskon kyllä, että hän on väkivaltainen raiskari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen mies kelpaa yksinkertaiselle naiselle.
Mutta yksinkertainen nainen ei kelpaa yksinkertaiselle miehelle. Siitä tämä ulisijoiden lauma.
Toki voi olla velkaantunut juoda alkoholia hieman yksinkertainen mutta kaunis, kelpaa kyllä minulle
Kristallipalloko sinulle kertoi, että töitä riittää loppuelämäsi?