Mies ei tullut yöksi kotiin
Vannoo ja kaikki hänen kaverinsa vannoo että oli sammunut kaverin sohvalle mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty uskomaan tuota tarinaa. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja ensimmäinen reaktioni oli aamulla pakata omat kimpsut ja painua hotelliin.
Nyt sieltä pommittaa koko porukka minua, että uskoisit nyt. Haluaisin toki uskoa, mies on ollut aivan ihana ja ei ole koskaan ennen tehnyt näin mutta jokainen solu kehossani huutaa että valetta.
En tiedä miksi tänne avauduin, ei ole ketään muutakaan. Kerro vaikka mitä sulle kuuluu?
Kommentit (82)
Eikö ole kertonut homostelusuhteestaan? No paljastuuhan se lopulta kuitenkin.
Siellä on imetty kaverin paskaista munaa taas.
Hankala tilanne. En osaa neuvoa tai auttaa. Sympatiani saat <3
Ehkä parempikin, että nukut yö hotellilla ja huomenna keskustelette kunnolla.
Ei ne miehetkään ihan aina petä.
Vähän kaipais taustatietoja.Onko miehesi sellanen valehtelijatyyppi yleensä? Onko hänen aiemmissa suhteissaan ollut pettämistå? Miten suhtautuu ylipäänsä pettämiseen? Oisko sillä vientiä? Sammuuko useinkin kännissä?
oisko niin että projisoit traumojasi?
Miksi kaverit eivät lähettäneet kuvaa sammuneesta miehestäsi sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaverit sanoo sen mitä mies pyytää. Päättele siitä.
Voi ne silti puhua tottakin.
Ymmärrän sinua.Olen ollut samassa tilanteessa.Jos et voi luottaa tai jos on tarve niin antaa anteeksi, ei suhteella ole paljon toivoa.
Nyt hyvä keskustelu siitä ettet hyväksy tällaista ja toivottavsti ei enää tapahdu.
Vaikka olisi pettänyt kännissä , ei maailma siihen yhteen kertaan kaadu ,jos toinen on katuvainen.
Harkitse mikä teille on parhaaksi.
Äläkä sitten enää myöhemmin käytä tätä aseena riitojen aikana vaan selvitätte ja sovitte sen nyt.
Jos suhteenne on ollut hyvä kuten kerroit, tuskin on pettänyt.
Hieno mies ja hienot kaverit. Teitpä taas mahtavan valinnan. Ei kelvannut kunnon mies, piti olla jännämies. Nautipa nyt.
On voinut oikeasti sammuakin. Keskustele huomenna hänen kanssaan ja kuulostele intuitiotasi. Ei kai muuta voi.
Kyllä sä sun miehen tunnet. Tiedät milloin valehtelee. Ellei kyse ole hyvin tuoreesta suhteesta nyt.
kannattaa olla sinkku jos on noin epävarma. Kukaan ei jaksa mustasukkaista puolisoa.
Miehet pitää aina toistensa puolta. Yks mun ex totes reteesti että akat vaihtuu mutta kaveripiiri pysyy aina samana.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa olla sinkku jos on noin epävarma. Kukaan ei jaksa mustasukkaista puolisoa.
Eikä pettävää...
sivusta
Ihan varmasti se oli ainaskin jonkun kotona. Eli ei missään häviksissä.
Miehen kaverit sanoo sen mitä mies pyytää. Päättele siitä.