Yksinkertainen mies ei kelpaa naisille
Tässä se taas tuli yksinkertainen mies ei kelpaa naisille vaikka käy töissä ja asiat olisi hyvin. Myös ei saa käyttää alkoholia joka vloppu ja pyöriä baareissa.
Kommentit (307)
Sulle on varmasti joku vertaistukiryhmä josta löytyy naispuolinen samanlainen yksinkertainen vastakappale. Selvästi et ole mitä normaali nainen etsii elämäkumppanissa joten miksi hakata päätä seinään. Tai ahdistella naisia joita ei sun seura vois vähempää kiinnostaa. Ja, btw, se asia taas ei ole sun päätettävissä. Jokaisella on oiekus valita seuransa joten peliongelmainen ja sen takia hiuksianostattavan summan velkaantunut ei tavallisen asiansa hoitavan naisen kannalta ole tavoiteltava tai kiinnostava. Se että kiukuttelee ja polkee jalkaa ei faktoja muuta. Sinä et sanele mistä kenenkin pitäisi innostua tai kenen kanssa pariutua.
Muuten, kun kerran mainostat olevasi vakityössä niin miksi tuo pelivelan määrä ei vähene? Miten minusta tuntuu että velkasaldo vain kasvaa. Mistä saat lisää luottoa ja miksi otat sitä? Peliriippuvuus on sairaus ja sitä voi hoitaa jos haluaa. Näihin suosittelen tarttumaan ensimmäisenä eli velkaantumisen hillitseminen (maksa velat pois) ja peliriippuvuuden tunnustaminen.
Aika paljon tossa on paskaa. Olen normi työssä ja vakituinen työ tienaan hyvin. Ihmiset puhuu nyt potaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Sulle on varmasti joku vertaistukiryhmä josta löytyy naispuolinen samanlainen yksinkertainen vastakappale. Selvästi et ole mitä normaali nainen etsii elämäkumppanissa joten miksi hakata päätä seinään. Tai ahdistella naisia joita ei sun seura vois vähempää kiinnostaa. Ja, btw, se asia taas ei ole sun päätettävissä. Jokaisella on oiekus valita seuransa joten peliongelmainen ja sen takia hiuksianostattavan summan velkaantunut ei tavallisen asiansa hoitavan naisen kannalta ole tavoiteltava tai kiinnostava. Se että kiukuttelee ja polkee jalkaa ei faktoja muuta. Sinä et sanele mistä kenenkin pitäisi innostua tai kenen kanssa pariutua.
Muuten, kun kerran mainostat olevasi vakityössä niin miksi tuo pelivelan määrä ei vähene? Miten minusta tuntuu että velkasaldo vain kasvaa. Mistä saat lisää luottoa ja miksi otat sitä? Peliriippuvuus on sairaus ja sitä voi hoitaa jos haluaa. Näihin suosittelen tarttumaan ensimmäisenä eli velkaantumisen hil
No aika paljon potaskaa puhut, minä seurustelen erittäin fiksun naisen kanssa jolla ei ole mitään oppimisvaikeutta ja kehitysvammaa.. no miten tämän selität?
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon tossa on paskaa. Olen normi työssä ja vakituinen työ tienaan hyvin. Ihmiset puhuu nyt potaskaa.
Miksi ne velat eivät vähene? SIksi, ettet maksele niitä pois, vaan hassaat nekin rahat baareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tyytyä sinuun, jos tarjolla on mies joka ei juo eikä pelaa rahojaan?
Ei tarvitse, ota sitten semmoinen kunnollinen
Ilomielin. Kyllä aikuisen tulee osata hoitaa raha-asiansa, eikä alkoholistit kelpaa yleensä kuin toisilleen.
Ai minä olen alkoholisti jos juon joka vloppu? En todellakaan. No en ole hoitanut koska toiset tekee virheitä ja ottaa jo nuorena pikavippejä. On silti luottotiedot tallessa
Olet alkoholisti jos jokaviikkoinen juominen on must. Kokeile olla juomatta kuukauden verran ja tule kertomaan miten helppoa se oli. Se että juominen pitää erikseen mainita antaa ymmärtää ettei juominen jää pariin saunakaljaan. Veikkaan että Kossua tai vastaavaa menee niin paljon että loppuillasta (tai aiemmin) roikut räkä poskella jossain ja lääpit ohikulkevia naisia. Et näe asiassa ongelmaa? Tyypillistä alkkiksen puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten, kun kerran mainostat olevasi vakityössä niin miksi tuo pelivelan määrä ei vähene? Miten minusta tuntuu että velkasaldo vain kasvaa. Mistä saat lisää luottoa ja miksi otat sitä? Peliriippuvuus on sairaus ja sitä voi hoitaa jos haluaa. Näihin suositte
Mun nainen ei ole työtön ja hän on hoitanut asiansa. Mutta hän tykkää minusta tälläsen kun olen.. haha no mitäs tähän sanotte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne velat eivät vähene? SIksi, ettet maksele niitä pois, vaan hassaat nekin rahat baareihin.
Koska pelasin lisää ja hävisin muutaman tonnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tyytyä sinuun, jos tarjolla on mies joka ei juo eikä pelaa rahojaan?
Ei tarvitse, ota sitten semmoinen kunnollinen
Ilomielin. Kyllä aikuisen tulee osata hoitaa raha-asiansa, eikä alkoholistit kelpaa yleensä kuin toisilleen.
Ai minä olen alkoholisti jos juon joka vloppu? En todellakaan. No en ole hoitanut koska toiset tekee virheitä ja ottaa jo nuorena pikavippejä. On silti luottotiedot tallessa
Olet alkoholisti jos jokaviikkoinen juominen on must. Kokeile olla juomatta kuukauden verran ja tule kertomaan miten helppoa se oli. Se että juominen pitää erikseen mainita antaa ymmärtää ettei juominen jää pariin saunakaljaan. Veikkaan että Kossua tai
Joo joo aika paljon paskaa puhut
Ai nyt sulla yhtäkkiä on nainen? Olet siis vielä valehtelijakin kaiken lisäksi.
Jani Mäkelällä on kolme lasta, Jussillakin 6. Petterillä tosin vain kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli elämänhallinta hukassa.
Kertoo kyllä paljon, kun terapia on keskeytetty terapeutin aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli elämänhallinta hukassa.
On ollut aina.. nuorena jo 18 otin pikavippejä
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt sori terapiassa yli vuoden
Aloittaja ei nyt oikein ymmärrä naista. Yksinkertaiset miehet ovat rautaa parisuhdemarkkinoilla. Siis sellaiset hiljaiset, sovinnolliset miehet, joilla ei ole omia mielipiteitä, on monen naisten mieleen. Mitä älykkäämpi mies on, sitä epäsovinnollisempi mies myös on. Mitä luovempi mies on, sitä varmemmin omaa mt/ päihdeongelman. Luova älykkyys on myrkkyä naisille.
Vierailija kirjoitti:
on fiksu nainen mitä sitte? täälähän monesti sanottiin ettei kukaan huoli mua,, no minut on huolinut :D
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei nyt oikein ymmärrä naista. Yksinkertaiset miehet ovat rautaa parisuhdemarkkinoilla. Siis sellaiset hiljaiset, sovinnolliset miehet, joilla ei ole omia mielipiteitä, on monen naisten mieleen. Mitä älykkäämpi mies on, sitä epäsovinnollisempi mies myös on. Mitä luovempi mies on, sitä varmemmin omaa mt/ päihdeongelman. Luova älykkyys on myrkkyä naisille.
Et taida sinäkään ymmärtää. Yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt sori terapiassa yli vuoden
Niin, ja terapeutti lopulta päätti yksipuolisesti keskeyttää sen. Vuodessa olisit päässyt jo pitkälle, jos olisit kehityskelpoinen. Et ollut ja kaiken lisäksi käytöksesi on mahdollisesti vaarallista toisen henkilön terveydelle ja turvallisuudelle. Usko pois, ei ole todellakaan normaalia, että terapeutti päättää terapiasuhteen pelkästään omalla päätöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on fiksu nainen mitä sitte? täälähän monesti sanottiin ettei kukaan huoli mua,, no minut on huolinut :D
Miksi sitten aloitit tämän ja monet muut ketjut siitä, ettet kelpaa naisille?