Yksinkertainen mies ei kelpaa naisille
Tässä se taas tuli yksinkertainen mies ei kelpaa naisille vaikka käy töissä ja asiat olisi hyvin. Myös ei saa käyttää alkoholia joka vloppu ja pyöriä baareissa.
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen mies hommatkoon yhtä yksinkertaisen naisen. Samanlainen älykkyystaso edesauttaa parisuhteen onnistumista. Kenelläkään fiksulla ei ole velvollisuutta kelpuuttaa itseään huomattavasti matalaälyisempää ihmistä kumppaniksi. Monilla keskivertoa yksinkertaisemmilla ihmisillä on ikävä tapa heittäytyä aggressiivisiksi tai ivallisiksi, jos eivät ymmärrä jotain asiaa. Fiksu tuhoutuu sellaisen kumppanin rinnalla.
Mieluiten yksin kun vammaisen naisen kanssa.
Miksi sitten vammainen mies pitäisi kelvata normaalille naiselle?
Mä en sori ole vammainen
Et sinä normaaliälyinenkään ole.
Kyllä "Pekka Puupääkin" voi kelvata, jos nainen on oman elämänsä Justiina. Pitäähän pirttihirmulla oma tohvelisankari olla.
Niin. Eikä monen muunkaanlainen mies. Koittakaa nyt jo herätä tästä parisuhdekuplasta ja hyväksyä, että se on menneen talven lumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottipa sulla koville kun sulle kerrottiin että jokaviikkoinen yökerhoilu ja 40,000e pelivelat karkottaa naiset.
Luuletko et kukaan mies olisi täydellinen?
No jos vaihtoehdot on sinä ja mies jolla ei ole pelivelkoja ja tarvetta juosta baareissa, niin on aika selvää kumpi tulee valituksi.
Sori mutta monilla on velkoja ja naisetkin hyppää baareissa ja tiedän tapauksia.
Ottaisitko itse naisen, jolla on pelivelkoja ja joka juoksee viihteellä?
Ottaisin kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen mies hommatkoon yhtä yksinkertaisen naisen. Samanlainen älykkyystaso edesauttaa parisuhteen onnistumista. Kenelläkään fiksulla ei ole velvollisuutta kelpuuttaa itseään huomattavasti matalaälyisempää ihmistä kumppaniksi. Monilla keskivertoa yksinkertaisemmilla ihmisillä on ikävä tapa heittäytyä aggressiivisiksi tai ivallisiksi, jos eivät ymmärrä jotain asiaa. Fiksu tuhoutuu sellaisen kumppanin rinnalla.
Mieluiten yksin kun vammaisen naisen kanssa.
Miksi sitten vammainen mies pitäisi kelvata normaalille naiselle?
Mä en sori ole vammainen
Et sinä normaaliälyinenkään ole.
En olekkaan. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Jos on 40 000 velkaa ja käy joka viikko viihteellä, niin se kertoo vain kykenemättömyydestä huolehtia omasta raha-asioista enkä usko, että suurin osa naisista haluaa lähteä suhteeseen, jossa on suurta taloudellista epävarmuutta. Taloudellinen epävarmuus ja -ongelmat kun on aika yleinen syy, miksi riidellään tai erotaan. Kuka nyt lähtisi tietoisesti siis suhteeseen, jossa nuo ongelmat tulisi heti vastaan?
Asia selvä. En ole huolehtinut raha asioista nuorenakaan. Otin jo nuorena vippejä.
Eli et ole kehittynyt nuoruudestasi keski-ikään mennessä yhtään. Kertoo paljon.
Tätä ketjun aloittajaa voisi luulla sitkeäksi trolliksi mutta ei ikävä kyllä sellainen ole. Kognitiiviset kyvyt nolla, syy-seuraussuhteiden hahmottaminen nolla, itsereflektio nolla, tunteidensäätely nolla, sosiaaliset taidot nolla, toiminnanohjaus nolla. Kyllä hänellä on sama ihmisarvo kuin kaikilla muillakin mutta eihän kukaan edes jokseenkin skarppi ihminen alkaisi koskaan parisuhteeseen tällaisen henkilön kanssa. Aloittaja ei vain haasteidensa takia kykene sitä sisäistämään vaan jatkaa jankutustaan täällä ketjusta ja vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todellakin yksinkertainen, jos haluat kelvata suurelle määrälle naisia samanaikaisesti.
Ei tarvikkaan kelvata kun sopivalle
Mutta sulle ei kelpaa se sopiva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todellakin yksinkertainen, jos haluat kelvata suurelle määrälle naisia samanaikaisesti.
Miksei kelpaisi?
No jos ikävä kyllä olen yksinkertainen ei voi mitää, mutta monet ovat työttömiä jopa eläkkeellä vaikka diagnoosi, mulla menee hyvin ja vakityö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kelpaisi?
Se nainen löytyy jostain tuetun asumisen yksiköstä tai hänellä on suuria haasteita selviytyä normaalista elämisestä itsenäisesti. Sellainen sinulle sopisi.
Vierailija kirjoitti:
No jos ikävä kyllä olen yksinkertainen ei voi mitää, mutta monet ovat työttömiä jopa eläkkeellä vaikka diagnoosi, mulla menee hyvin ja vakityö
Vaikka on velkaaki ihan sama, toiset ei saa koskaan töitä ja ovat olleet 20 v työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kelpaisi?
Se nainen löytyy jostain tuetun asumisen yksiköstä tai hänellä on suuria haasteita selviytyä normaalista elämisestä itsenäisesti. Sellainen sinulle sopisi.
En tarvitse sellaista. Mä kyllä pystyn itsenäisesti elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kelpaisi?
En tarvitse sellaista. Mä kyllä pystyn itsenäisesti elämään.
No sitten ei auta ulista naisten perään. Kukaan normaaliälyinen ei kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Onko asiat muka hyvin, jos on peliongelma sekä alkoholiongelma? 🤔😬
Ei ole enää peliongelmaa ja juon kyllä, mitä sitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottipa sulla koville kun sulle kerrottiin että jokaviikkoinen yökerhoilu ja 40,000e pelivelat karkottaa naiset.
Luuletko et kukaan mies olisi täydellinen?
No jos vaihtoehdot on sinä ja mies jolla ei ole pelivelkoja ja tarvetta juosta baareissa, niin on aika selvää kumpi tulee valituksi.
Sori mutta monilla on velkoja ja naisetkin hyppää baareissa ja tiedän tapauksia.
Ottaisitko itse naisen, jolla on pelivelkoja ja joka juoksee viihteellä?
Ottaisin kyllä
Sitten varmaan tiedätkin mistä voit kaltaisesi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa olla yksinkertainen, sitähän vaan pannaan, mutta mies ei voi olla yksinkertainen, koska nainen haluaa sitä henkistä seuraa.
Aivan. Äitisi on niin yksinkertainen että kelpasi aikoinaan isäsi pantavaksi, ja tuloksena olet sinä. Kenelle sinä kelpaat henkiseksi seuraksi? Et kenellekään.
Mä en sori ole vammainen