Mikä kipuraja sinulla on farkkujen kanssa?
Kommentit (26)
0e en maksaisi farkuista mitään enkä käyttäisi niitä vaikka minulle maksettaisiin.
No olen mä jotain 100 euroa maksanut, mutta tuskin paljoa enempää viitsisin.
Jos laatu ja istuvuus on kohdillaan, niin voin toista sataa maksaa. Haluan että voin käyttää niitä kymmeniä vuosia.
Noin satasessa menee raja. Käytän paljon muitakin housuja, niin aika harvoin tulee farkkuja ostettua. Parhaimmat olen kyllä viimevuosina löytänyt kirppiksiltä uudenveroisina muutamilla euroilla. N53
En tiedä, koska en ole ole löytänyt istuvia ja ennenkaikkea lahkeiltaan sopivan pituisia farkkuja. Kaikissa on lahkeet vähintään 5-10cm liian pitkiä🤔
T. 168cm
Jos on niin tiukat farkut, että ääniala nousee oktaavin, menee jo kipurajalle.
Viimeksi ostin satasella Sokokselta Levikset kun olivat alennuksessakin
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska en ole ole löytänyt istuvia ja ennenkaikkea lahkeiltaan sopivan pituisia farkkuja. Kaikissa on lahkeet vähintään 5-10cm liian pitkiä🤔
T. 168cm
Lahkeet on aika helppo lyhentää ompelijalla, jos se siitä on kiinni.
Ostaa vain toisen lahkeen niin saa puoleen hintaan.
Olen käyttänyt samanlaisia Dieselin farkkuja ainakin 20 vuotta. Maksavat normaalihintaisena noin 150€. Olen sen verran nuuka, että ostan aina uudet varastoon, kun Stoccalla tai Sokoksella on jotkut alepäivät, jolloin saan ne noin 120€:lla.
Vierailija kirjoitti:
Leviksiä en itse ostaisi enää, laatu on mennyt täysin ojaan.
Kipuraja on se että jos pakarat näkyy niin housut on liian lyhyet ja jos taas näkyy persvako niin ne on liian alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
T. 168cm
Lee Cooperin farkkuja saa monilla lahkeenpituuksilla, itse 168cm käytän 30 lahjepituutta, mutta heillä on sitäkin lyhyempiä. Monesti farkuissa vakiolahjepituus on se 32tai 34. Näitä saa siis mm. sokokselta ja prismasta ja on muutamaa erilaista mallia. Lisäksi nämä valmistetaan Virossa eli tavallaan lähituotantoa. Hinnat menee n.70-80e pintaan, mutta itse olen kokenut laadun hyväksi. Mulla on samalta merkiltä yhdet suorat ja kahdet pillifarkut, toiset suorat ostoslistalla eri värisenä. Kestävät hyvin pesua ja joustavat hyvin eli pillifarkut eivät ala kiristämään pohkeita liikaa päivän mittaan. Joitakin perus hm ja muita edullisempia farkkuja kulutin aiemmin vähintään parin per vuosi puhki.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kympin kieppeillä.
Hävettääkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leviksiä en itse ostaisi enää, laatu on mennyt täysin ojaan.
komppaus tälle, todella ohutta kangasta nykyään ja kestävyys halpiskaupan laatua. Todella harmi, sillä istuvuus näissä oli hyvä. Samoin Hilfigerin farkut nykyään ihan ohutta kangasta. Nämä siis naisten malleista, miesten versioista ei kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö?
Miksi hävettäisi? Olen köyhä enkä osta mitään kalliita farkkuja. Hävettäkö itseäsi olla noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö?
Miksi hävettäisi? Olen köyhä enkä osta mitään kalliita farkkuja. Hävettäkö itseäsi olla noin tyhmä?
Minäkin olen köyhä ja tiedostan että halpa tulee kalliiksi.
20 euroa. Vaikka olen joskus tainnut maksaa jopa 29,95 mutta ne olivat kalleimmat farkut mitä olen ikinä ostanut.