Yksinkertainen mies ei kelpaa naisille
Tässä se taas tuli yksinkertainen mies ei kelpaa naisille vaikka käy töissä ja asiat olisi hyvin. Myös ei saa käyttää alkoholia joka vloppu ja pyöriä baareissa.
Kommentit (307)
Ei tarvi tuntemattomien idioottien ihmisten pilkata minua, jotka ei ees tunne mua, toisilla ei ole edes töitä ja naista
Mies haluaa reiän minkä vaan. Sitoutuminen ei kiinnosta.
No eipä tarvinnu tyytyä kehitysvammaiseen naiseen :DD
Ei niin! Kovat kundit kelpaa nuorille naisille.
https://www.reddit.com/r/snappisensuroimaton/comments/1gpdj39/emilian_j…
Heidän perässä naiset juoksee. Tavis voi sitten toimia naisen olkapäänä, kun kova kundi on hylännyt naisen.
Onneksi mä en ole vammainen enkä näytäkkään siltä
MIksi ihmiset ovat niin ilkeitä?
No turha tänne on enää kirjottaa,, enpäs välitä,. on hyvä nainen suhde menee hyvin ja vakituinen työ, kaikki on hyvin :D
No ei se kelpaa kyllä miehillekään.
t. vanha hinttapuli
Vierailija kirjoitti:
Ei niin! Kovat kundit kelpaa nuorille naisille.
https://www.reddit.com/r/snappisensuroimaton/comments/1gpdj39/emilian_j…
Heidän perässä naiset juoksee. Tavis voi sitten toimia naisen olkapäänä, kun kova kundi on hylännyt naisen.
Ai niin, melkein unohtui... Tässä on se kova jätkä, joka saa naisia jokaiselle sormelle päivän aikana.
https://www.reddit.com/r/snappisensuroimaton/comments/1gl3r5g/eik%C3%B6…
Tämä ei ole mikään vitsi, vaan tuo tyyppi on todella suosittu nuorten naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
No turha tänne on enää kirjottaa,, enpäs välitä,. on hyvä nainen suhde menee hyvin ja vakituinen työ, kaikki on hyvin :D
Miten monesti olet sanonut tuon, että "turha tänne kirjoittaa" ja kirjoitat kuitenkin?
Sulla on hyvä nainen ja menee hyvin ja vakituinen työ.
SIIS MIKSI SPÄMMÄÄT TÄNNE?
Mulla on hyvä nainen ja hyvä työ. Mulla menee hyvin.
Turha tänne kirjoittaa mutta kirjoitan kuitenkin vielä parikymmentä samanlaista viestiä.
OLenhan jankkaaja. Jank jank jank.
Mulla on nainen ja työ. Hyvä työ ja hyvä nainen. Vakituinen nainen ja vakituinen työ. Mulla menee vakituisesti.
Onneksi Allu lopettaa jankutus-yksinpuhelunsa siinä kl.22 maissa kun hoitaja tulee antamaan iltalääkkeet.
ja vie osaston läppärin lukkojen taakse.
Ilkeitä sekopäitä koko palsta täynnä
Menkää te luuserit leipäjonoon. Mä meen töihin tieenaamaan
Haha voi voi jos luuserit ei saa töitä
Luin koko ketjun ja koska ap on ilmeisesti oikeasti mitä on, eikä trolli, niin tämä oli jollain tavalla omaan huumoritajuuni kolahtava ketju. Tuli naurettua välillä vedet silmissä retardin jankkaukselle ja sen aiheuttamille reaktioille.
Vierailija kirjoitti:
Luin koko ketjun ja koska ap on ilmeisesti oikeasti mitä on, eikä trolli, niin tämä oli jollain tavalla omaan huumoritajuuni kolahtava ketju. Tuli naurettua välillä vedet silmissä retardin jankkaukselle ja sen aiheuttamille reaktioille.
Ensimmäiset pari Allu-ketjua naurattavatkin, koska on vaikea uskoa sitä, että kukaan olisi oikeasti niin pihalla. Kunhan niitä jankkauksia on osunut kohdalle tarpeeksi monta kertaa, niin suurimman osan huumorintaju alkaa siinä vaiheessa loppua. Lisäksi täällä on joskus ollut sellaisiakin Allu-ketjuja, joissa keskustelun päätähti on avautunut siihen malliin, että jokainen huomaa miehen olevan vaarallinen ja täysin sairaudentunnoton henkilö. Hänen mielestään on ihan oikeutettua hakata nainen, joka torjuu hänet. Hän on suoraan tunnustanutkin "läpsineensä" naisia baareissa ja siitä hyvästä tullut järkkäreiden toimesta heitetyksi ulos. Kotikaupungissaan Vantaalla hänellä oli kai jossain vaiheessa porttikielto joihinkin paikkoihin.
Nämä samankaltaiset aloitukset ja ne aloittajat ovat jäänet henkisesti johonkin menneeseen. Eivät pääse elämässä eteenpäin vaan jankuttavat samaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä samankaltaiset aloitukset ja ne aloittajat ovat jäänet henkisesti johonkin menneeseen. Eivät pääse elämässä eteenpäin vaan jankuttavat samaa.
En tiedä ovatko nämä sarja-jankkaajat kaksi eri henkilöä vai yksi ja sama. Toinen jankkaa, miten rahat on (KELAn) on loppu ja voiko mennä sairaalaan/kauppaan tms. syömään ilmaiseksi. Hänelle ei kelpaa mikään neuvo.
Toinen on tämä Vantaan Allu, joka valittaa ettei heikkolahjaisena saa naista eikä myöskään suostu kuuntelemaan mitään neuvoja.
No onneksi mun oma nainen arvostaa mua ja kannustaa minua ja tykkää että olen ihan hyvällä alalla