Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies kuvittelee, että aina kun kokkaan jotain, se on tarkoitettu myös hänelle

Vierailija
21.11.2024 |

Esim. tein munakkaan. Itselleni. Mies loukkaantui kun en jättänyt hänelle yhtään. 

Mies ei ikinä valmista kuitenkaan minulle mitään. Kuvittelee vissiin että oon joku äiti hänelle. 

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pääsääntöisesti omat ruoat. Vähän tuossa ihmettelin, kun mies marisi etten ole tehnyt hänelle pitkään aikaan ruokaa. Miksi se olisi minun velvollisuuteni, kun hänkään ei tee minulle mitään ruokia. Tienaan enemmän, maksan kotimme asioista enemmän ja teen kotihommia enemmän, eli en elä siivellä.

Oikeasti? Kumpikin kokkaa ja hankkii omat ruoat? Säästäisitte jos tekisitte yhteistyötä. Samoin toinen voisi hoitaa muita kotitöitä sillä aikaa, kun toinen kokkaa molemmille. Hyötyisitte molemmat.

Vierailija
62/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läpi-itsekäs naisn a r t t u. Ymmärtäisit edes hävetä. Tai sitten provo. Toivottavasti miehesi potkaisee sinut nopeasti ulos. Ja isoon ihraper seeseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan kotona ihan kaiken.

M55

Vierailija
64/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mies tekee syömistä vain itselleen mutta olettaa sun tekevän syömistä myös hänelle? Onpa kuspiä mies.

Vierailija
65/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet läpi-itsekäs naisn a r t t u. Ymmärtäisit edes hävetä. Tai sitten provo. Toivottavasti miehesi potkaisee sinut nopeasti ulos. Ja isoon ihraper seeseesi.

Se mies on itsekäs kusipää.

Vierailija
66/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hoidan kotona ihan kaiken.

M55

Niin ne muutkin sinkut tekee.

Vierailija
67/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on outo parisuhde. Tietenkin ruoka on kaikille. 

Vierailija
68/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä on outo parisuhde. Tietenkin ruoka on kaikille. 

Entä sitten, kun toisen lemppari onkin toisen inhokki? Saako kokkaava tehdä sitä ruokaa mistä tykkää vai pitääkö hänen tehdä toiselle kelpaavaa? Vai tehdä kummallekin omat ruuat?

Vierailija
69/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on pointtia. Molemmat laittaa omat ruokansa, tai minä suurempituloisena voin helposti Woltata monenlaiset herkut ja syön kaiken itse.

Vierailija
70/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex närkästyi joskus, kun hän oli iltavuorossa töissä, ja olin tehnyt itselleni ja lapselle esim pizzaa päivälliseksi Kyseessä kuitenkin mies, jos ei ruokaa suostunut laittamaan edes siten, että oltaisiin yhdessä tehty niin vaati itselleen osaa sitten ruoasta, jonka olin tehnyt vain itselle ja lapselle. 

Vierailija
71/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes kannattas lempata sinut. Teillä on ihan oksettava suhde varmaankin molemmin puolin, ihan oikein pahaa tekee.

Vierailija
72/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex närkästyi joskus, kun hän oli iltavuorossa töissä, ja olin tehnyt itselleni ja lapselle esim pizzaa päivälliseksi Kyseessä kuitenkin mies, jos ei ruokaa suostunut laittamaan edes siten, että oltaisiin yhdessä tehty niin vaati itselleen osaa sitten ruoasta, jonka olin tehnyt vain itselle ja lapselle. 

Miksi et tehnyt myös hänelle?

Vierailija
73/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä ole kyse isommasta asiasta kuin munakkaasta. Ap sanoo ettei mies tee mitään hänelle, en tiedä onko kyse ylipäänsä tekemisestä vai vain kokkauksesta mutta kyllähän se viimeinen pisara jossain vaiheessa tulee jos "palvelusten tekeminen" on aina yksipuolista. Josko esimerkki munakas oli nyt se. 

Munakas, joka katkaisi kamelin selän. 

Tai kuten Napapiirin sankareissa: "Tässä ei nyt ole kysymys mistään digiboksista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Vierailija
74/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempi kokki? Teidän perusongelma lienee siinä että käytätte aikanne riitelyyn kun voisitte yhdessä kokkailla ja nauttia ruoasta. 

Vierailija
75/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies jolla oli paremmat tulot aikoinaan osti itselleen kunnon ruokaa mutta ei minulle. Söin paljon puuroa koska maksoin kuitenkin vuokran. On siis syystä ex. Nykyisen miehen kans laitetaan ruoka yhdessä ja jos välillä jotain tekee mieli niin kysytään ottaako toinenkin. Hän on isompi tuloinen kuin minä ja kertaakaan ei ole tarvinu ruoasta ja sen ostosta puhua. Ollaan oltu 29 v yhdessä 

Vierailija
76/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan puolittaa kirsikkatomaatit! Ja kai teillä on kaikki merkattu kuin päiväkodissa , tämä on Jeminan lautanen jne. Kämppä jaettu maalarin teipillä.

Miksi olette yhdessä ?

Muuten kuka ne munat oli ostanut?

Vierailija
77/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei edes suostu maistamaan kokkauksiani, joten ei ole tuota ongelmaa. 

Vierailija
78/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pääsääntöisesti omat ruoat. Vähän tuossa ihmettelin, kun mies marisi etten ole tehnyt hänelle pitkään aikaan ruokaa. Miksi se olisi minun velvollisuuteni, kun hänkään ei tee minulle mitään ruokia. Tienaan enemmän, maksan kotimme asioista enemmän ja teen kotihommia enemmän, eli en elä siivellä.

Oikeasti? Kumpikin kokkaa ja hankkii omat ruoat? Säästäisitte jos tekisitte yhteistyötä. Samoin toinen voisi hoitaa muita kotitöitä sillä aikaa, kun toinen kokkaa molemmille. Hyötyisitte molemmat.

Ei säästä senttiäkään ainakaan meillä, kun kuitenkin tehtäisiin kaksi eri ruokaa ja vaikka lisäkkeet olisivat kokonaan tai osittain samat niitä syödään ihan yhtä paljon silloinkin. 

Vierailija
79/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en nyt ymmärrä mitä pahaa se miehes teki, oletti jotain mitä sinä et vaivaudu korjaamaan?

Siis kuinka vajaita miehet on jos ei omaa munakasta osaa paistaa? Harvemmin yhdestä munakkaasta tulee kaksi ihmistä kylläiseksi. 

Miten pieni pannu sulla on? Mä teen koko perheelle yhden munakkaan. Ja jos muut ei halua niin teen itselleni pikkupannulla yhden munan munakkaan.

Vierailija
80/156 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo on aina kokannu minulle, en minä sitä odota, mutta näin hän on aika tehnyt, se on kulttuurillinen normi johon sinun ei tarvi mukautua, avaa suus ja pidä puoles.

Mikä vatun kulttuurillinen normi? Käytkö sä metsästämässä ja kalastamassa ne kaikki ruuat vaimollesi? Vai toimiiko tuo kulttuurillinen normi vain niin että vaimo passaa kuin pikkulasta, tuitui? 

Onko niin helvetin vaikeeta sanoa että teen munakasta, teenkö niin paljon että sullekin riittää? Mitä ihmeen peliä teidän suhteissa oikein pelataan kun kaiken pitäisi mennä tasan? Parisuhde on kompromisseja ja toisen huomioimista. Ja eiköhän se mieskin tee oman osuutensa hommista ettei tarvitse enää jostain munakkaasta alkaa jäkättämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi