Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastatko villimpää seksiä hotellihuoneessa

Vierailija
01.11.2025 |

kuin kotona?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska kotona pyörii usein teinejä. Seksiä harrastetaan toki, mutta hillitysti ja erittäin vaimeasti. Hotellissa voi sitten olla villinä.

Vierailija
2/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kyllä villiintyy hotellissa. Pari kertaa oltu tässä vuoden sisään messumatkalla. Ollaan siis samassa työpaikassa. Mä huomaan, että oon hänen sylissä suudeltavana prinsessakannossa jo hississä. Mun vartaloa nuolevan jakkupuvun hame nousee vyötärölle tosi nopeaa, repii pikkareita ja puskee ihan huohottaen päälle. Vähän eri kuin yleensä kotona vaikka sielläkin tilaisuuden tullen aina kiihkoillaan. Niit tilaisuuksii ei vaan kauheasti ole lasten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eikä ole niin tarkkaa mihinkä spermaa lentää...

Vierailija
4/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kyllä villiintyy hotellissa. Pari kertaa oltu tässä vuoden sisään messumatkalla. Ollaan siis samassa työpaikassa. Mä huomaan, että oon hänen sylissä suudeltavana prinsessakannossa jo hississä. Mun vartaloa nuolevan jakkupuvun hame nousee vyötärölle tosi nopeaa, repii pikkareita ja puskee ihan huohottaen päälle. Vähän eri kuin yleensä kotona vaikka sielläkin tilaisuuden tullen aina kiihkoillaan. Niit tilaisuuksii ei vaan kauheasti ole lasten takia.

Ei huoltofirmojen siivoojat ja talkkarit messuilla juokse. Kale näköjään taas vauhdissa

Vierailija
5/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika useasti. Kotona on sohvalla pötköttävä keskikehonrakentaja. Kurssi- ja kokousmatkoilla löytyy hotellin baarista yleensä viriilimpää seuraa. Silloin otetaan kaikki irti. 

Vierailija
6/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen kirjoitti:

Kyllä aika useasti. Kotona on sohvalla pötköttävä keskikehonrakentaja. Kurssi- ja kokousmatkoilla löytyy hotellin baarista yleensä viriilimpää seuraa. Silloin otetaan kaikki irti. 

Pena, tarkoitat varmaan, että hotellin minbaarista.

Vierailija
7/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ihan villiinnyn kans. Tulee ihan kauhee halu, ja silloin on ihan pakko hinkata jalkovälissä vaikka nojatuolin nannapatukkaa, siis sitä käsitukea jos muuta ei ole saatavilla. Kuulostaa varmaan vähän epätoivoiselta. En tiiä mikä muhun menee aina hotellihuoneissa.

Vierailija
8/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikitään lähes aina hotelleissa bdsm leikkejä, eli villiinnytään molemmat 😍

Vierailija
9/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kaikki asennot käydään läpi. Suihkussa tai ammeessa kustaan ja ikkunalla vilautellaan

Vierailija
10/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kaikki asennot käydään läpi. Suihkussa tai ammeessa kustaan ja ikkunalla vilautellaan

Missä paskotte?

Vierailija
11/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä paskotte?

Roskikseen, siihen vihreään biojäte lokeroon.

Vierailija
12/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Asutaan kerrostalossa, jossa aika huono äänieristys. Hotellissa voi mennä rauhassa vähän pidemmän ja äänekkäämmän kaavan mukaan ja on siellä leveämmät sängytkin. 

Vierailija
13/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo jotenkin vapautuu aina hotellihuoneessa, selkeästi kokeilevampiin juttuihin suostuu kuin kotona, vaikka kaksin asutaankin nykyään. Etelänmatkalla suorastaan villiintyi kun seksiä oli 2-3 kertaa joka päivä. 

Vierailija
14/14 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimo yllättää aina jollain uudella asulla ja koko yö tuohuillaan257