Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitpä kanssani jotain
Et anna mahdollisuutta.
Yritän antaa
Et yritä. Et kykene rehellisyyteen edes itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et anna mahdollisuutta.
Yritän antaa
Paraskin sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Tule pikaviestimeen niin sovitaan tekemistä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhassa ihmisessä pienen lapsen sielu.
Lapsen, joka ei koskaan saanut riittävästi rakkautta.
Ikuiset haavat vuotavat toisiin.
Myrkyn lailla syövyttävät.
Tämä oli sitten minulta teille kyöpelinvuorella. 🧚🏼
🐠
Ymmärrän täysin, älä pura pahaasi muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule pikaviestimeen niin sovitaan tekemistä 🤗
Sivusta, niin että kerta voisit kyllä ottaa jotain si......
..oi jospa voisin olla mukana.
Kivaa iltaa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä kalasoppaa teit? Jostain mädäntyneistä kaloista vai? Täällä sitä uidaan elinvoimaisena vielä pitkään ;)
(Käsittämättömän lapsellista käytöstä teiltä. Minua käy teitä sääli. Toivottavasti joku voi vielä teille osoittaa mitä aito rakkaus ja rajat ovat)
No luepas uudestaan tämä oma mätä oksennuksesi. Terveysasiat vaikuttavat ihan koko ihmiseen, toivottavasti tämä ei yllätä sinua. On tietysti hienoa jos pääsee elämässä ilman fyysisiä ongelmia. Monilla on sitten niitä psyykkisiä ja henkisiä sitäkin enemmän. Onneksi minulla taas esimerkiksi ei ole näitä elämänlaatua rajusti heikentäviä rajoitteita.
Olen rehellinen itselleni ja muille. En osallistu kaikkeen. En välitä muiden mielipiteistä. En myöskään kaipaa kenen tahansa seuraa.
Joskus ajankohta tutustumiselle ei vaan ole oikea.
T. Nainen
Olen pääni puhki miettinyt, olin liian nopea... Ok, laita edes moi niin kokeillaan uudelleen. On niiin ikävä, että sydän pakahtuu. Koitan olla olematta kaikki hetu mulle nyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen pääni puhki miettinyt, olin liian nopea... Ok, laita edes moi niin kokeillaan uudelleen. On niiin ikävä, että sydän pakahtuu. Koitan olla olematta kaikki hetu mulle nyt.
Joo, mun hetua et saa myöhemminkään. Mitä sillä tekisitkään.
Vierailija kirjoitti:
Tulee muuten pitkä aika, äkkiä laskin vajaa viikko. Jos et ajele tänne, toki sitten on romantiikka kaukana ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et anna mahdollisuutta.
Yritän antaa
Paraskin sanomaan.
Omassa tilanteessani olen. Sinä et määrittele mitä minä tunnen ja miten tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Olen rehellinen itselleni ja muille. En osallistu kaikkeen. En välitä muiden mielipiteistä. En myöskään kaipaa kenen tahansa seuraa.
T. Nainen
Mitäpä sitä sitten jankkaat täällä. Terveisesi kiinnostavat kuin kilo pas#aa.
Lähettelet terveisiäsi provoina ja kiusaamisena.
Tulipa taas olisko kreisi komediaa suositella iltaan? Airplane 2 onko hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et anna mahdollisuutta.
Yritän antaa
Paraskin sanomaan.
Omassa tilanteessani olen. Sinä et määrittele mitä minä tunnen ja miten tunnen.
Minä määrittelen mitä haluan, milloin haluan ja miten haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä kalasoppaa teit? Jostain mädäntyneistä kaloista vai? Täällä sitä uidaan elinvoimaisena vielä pitkään ;)
(Käsittämättömän lapsellista käytöstä teiltä. Minua käy teitä sääli. Toivottavasti joku voi vielä teille osoittaa mitä aito rakkaus ja rajat ovat)
No luepas uudestaan tämä oma mätä oksennuksesi. Terveysasiat vaikuttavat ihan koko ihmiseen, toivottavasti tämä ei yllätä sinua. On tietysti hienoa jos pääsee elämässä ilman fyysisiä ongelmia. Monilla on sitten niitä psyykkisiä ja henkisiä sitäkin enemmän. Onneksi minulla taas esimerkiksi ei ole näitä elämänlaatua rajusti heikentäviä rajoitteita.
Minullakin on ja on ollut sairauksia fyysisiäkin. Tällä palstalla on harjoitettu kiusaamista minua kohtaan, mihin tuo viesti viittasi. Toivon, että nämä henkilöt päästävät irti ja löytävät rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Olisin voinut itse kirjoittaa saman. Näin se vain on. Nainen myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on ja on ollut sairauksia fyysisiäkin. Tällä palstalla on harjoitettu kiusaamista minua kohtaan, mihin tuo viesti viittasi. Toivon, että nämä henkilöt
No jos tämä on totta niin miksi itse kohtelet muita sitten huonosti? Ei kannata.
Mitäs sitten keksittäisiin. Jutut on vähän vähissä. Ehkä joku muu kertoo jotakin kivaa vielä tänään.
Tämä oli sitten minulta teille kyöpelinvuorella. 🧚🏼
🐠