Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä kalasoppaa teit? Jostain mädäntyneistä kaloista vai? Täällä sitä uidaan elinvoimaisena vielä pitkään ;)
(Käsittämättömän lapsellista käytöstä teiltä. Minua käy teitä sääli. Toivottavasti joku voi vielä teille osoittaa mitä aito rakkaus ja rajat ovat)
No luepas uudestaan tämä oma mätä oksennuksesi. Terveysasiat vaikuttavat ihan koko ihmiseen, toivottavasti tämä ei yllätä sinua. On tietysti hienoa jos pääsee elämässä ilman fyysisiä ongelmia. Monilla on sitten niitä psyykkisiä ja henkisiä sitäkin enemmän. Onneksi minulla taas esimerkiksi ei ole näitä elämänlaatua rajusti heikentäviä rajoitteita.
Minullakin on ja on ollut sairauksia fyysisiäkin. Tällä palstalla on harjoitettu kiusaamista minua kohtaan, mihin
En kohtele muita huonosti vaan sanon takaisin kuten kuuluu jos joku tulee liian lähelle. Et ehkä ole yksi heistä ja tiedä mitä kulisseissa on tapahtunut. Olen sietänyt tätä jo pidempään sanomatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko siinä ohikiitävässä katseessa jotain, mitä olisi pitänyt osata tulkita?
Vuodet vierivät, mutta tämä asia on ja pysyy. Pala palalta sitä kuitenkin alkaa lopulta luovuttaa ja jäljellä ei ole muuta kuin toive, että jospa sinäkin haluaisit saada tilaisuuden keskustella kaikessa rauhassa. Ei mitään sen ihmeellisempää ja ehkä sitten saisin mielenrauhan.
Oliko naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siinä ohikiitävässä katseessa jotain, mitä olisi pitänyt osata tulkita?
Vuodet vierivät, mutta tämä asia on ja pysyy. Pala palalta sitä kuitenkin alkaa lopulta luovuttaa ja jäljellä ei ole muuta kuin toive, että jospa sinäkin haluaisit saada tilaisuuden keskustella kaikessa rauhassa. Ei mitään sen ihmeellisempää ja ehkä sitten saisin mielenrauhan.
Oliko naiselle? Suomenruotsalaiselletarkoitan?
Tämä on puolisolleni , ja nuoremmalle vaikealle miehelle.
I follow the night
Can't stand the light
When will I begin
My life again?
One day I'll fly away
Leave your love to yesterday
What more can your love do for me?
When will love be through with me?
Why live life from dream to dream?
And dread the day that dreaming ends?
Ajattelen ja kaipaan sua K ja hymyäsi 😊
Mies,
Mulla on kova ikävä sua, ääntäsi, katsettasi, ajatuksiasi. Kosketuksestasi haaveilen.
5665 ei minun, vaikka vastaavia ajatuksia - katseltuani useiden kuukausien ajan jatkunutta E-trollausta.
'Oon taas lihonut E' -
'Haen nuorta miestä E' - tyylistä
ilmestyi sinnikkäästi yhä aina vain..
🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitpä kanssani jotain
Et anna mahdollisuutta.
Yritän antaa
Et yritä. Et kykene rehellisyyteen edes itsellesi.
😭
Haluaisin antaa sinulle Vivienne Westeoodin laukun. Vaikka epäilen, että sinulla on satiaisia eikä ulkonäkösi miellytä enää. Tajusin että kaunis, isorintainen älykäs vaimoni ja kauniit sekä älykkäät lapsemme ovat tärkeimmät. Aikansa kutakin. Hyvää vaihtelua toit arkeeni.
Vierailija kirjoitti:
Mies,
Mulla on kova ikävä sua, ääntäsi, katsettasi, ajatuksiasi. Kosketuksestasi haaveilen.
Samat on mielessä,sekä lähinnä mitä sössin. Nyt ei oikein lähde vielä lentoon :)
Vierailija kirjoitti:
Mies,
Tahtoisin omia tämän. Mutta irl tilanne sanoo aivan toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies,
Samat on mielessä,sekä lähinnä mitä sössin. Nyt ei oikein lähde vielä lentoon :)
Et sössinyt mitään. Sun ulkonäkö ei vaan viehätä enää ja takerrut liikaa. Kyllästyn helposti.
Täällä ei voi luottaa enää mihinkään. ~
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei voi luottaa enää mihinkään. ~
Luotatko itseesi kuitenkin? Minä ainakin luotan itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies,
Et sössinyt mitään. Sun ulkonäkö ei vaan viehätä enää ja takerrut liikaa. Kyllästyn helposti.
Ymmärrän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies,
Jaa oliko liukas keli luutia menemään, asetuhhan taloksi talooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies,
Ymmärrän
Perus shittii. Et vain ole riittävän älykäs niin ei jaksa kiinnostaa. Ei pahalla.
Ellu ja älykäs samassa lauseessa, nyt on kirjat sekaisin. Tulihan tänne sutinaa
Mutta edes "moi"?