Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Saiko joku eilen illalla viestin kaivatultaan/kaipaajalta?
Ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies,
Mulla on kova ikävä sua, ääntäsi, katsettasi, ajatuksiasi. Kosketuksestasi haaveilen.
Samat on mielessä,sekä lähinnä mitä sössin. Nyt ei oikein lähde vielä lentoon :)
Miksi auttaisin, kun tietää mitä minä siitä sain tai saan?
Minä en sitten osallistunut tuohon ketjukiistaan, vaikka luulen, että toinen osapuoli on kaipaamani. En ole ollut määrittelemässä mitään.
T. M****
Ei muuta kun lonkerot naamariin ja Tuomarille saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa sinulle Vivienne Westeoodin laukun. Vaikka epäilen, että sinulla on satiaisia eikä ulkonäkösi miellytä enää. Tajusin että kaunis, isorintainen älykäs vaimoni ja kauniit sekä älykkäät lapsemme ovat tärkeimmät. Aikansa kutakin. Hyvää vaihtelua toit arkeeni.
Kirjoittajana [menopaussi plus- ik.?]
pahasta hiuskompleksista kärsivä korkea-painoindeksinen N, joka tarpeen tullen
esiintyy: miehenä, hermafrodiittina, gerbiilinä tai vaikka joulupukin assarina
ja joka
saa nautintonsa sadismin kautta.
Se on hän, joka ei enää miehen päätä
itse kykene kääntämään >>> siksi naista suunnattomasti vihaa.
Kirjoittelee:
ma-su 07-23. 👍
Koska hänellä mt-eläkkeellä
on aikaa. Runsaast
Jopa on katkera teksti. Miten joku voi olla noin täynnä vihaa tuntemattomille ihmisille. Sulla on vakava mt-ongelma ihan varmasti. Koitko, että joku kirjoitti sinulle ja otit rankasti itseesi?
Sä oot usein mun ajatuksissani 🤗
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa sinulle Vivienne Westeoodin laukun. Vaikka epäilen, että sinulla on satiaisia eikä ulkonäkösi miellytä enää. Tajusin että kaunis, isorintainen älykäs vaimoni ja kauniit sekä älykkäät lapsemme ovat tärkeimmät. Aikansa kutakin. Hyvää vaihtelua toit arkeeni.
Horoilla on varaa parempiin kasseihin. Tuskin jäi kaipaamaan.
Poikkeuksena muutaman päivän palstailun minimointiin: Eikö olisi jokaisen eduksi, jos deittailisin, rakastuisin ja seurustelisin? Kenenkään ei enää tarvitsisi epäillä motiivejani, saatika hipsiä ja vältellä.
Pitäsköhän kohta jonku käydä kattomassa "kotini", pelkään että tyhmissä päissä tiivistyy jotain mielenkiintoista.
Millainen olet arkisin, kun et tee töitä? Rento, äreä, kireä, leppoisa, leikkisä...?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei voi luottaa enää mihinkään. ~
En minäkään tiedä mitä on tapahtunut, mutta ilmeisesti olen tietämättäni kaivannut kiitosta suht merkityksettömässä pikkupuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei voi luottaa enää mihinkään. ~
Kuka on joskus luottanut?
Kaipaan sinua ja läsnäoloasi. Sitä paitsi ne joulubokserit ei jätä rauhaan...
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän kohta jonku käydä kattomassa "kotini", pelkään että tyhmissä päissä tiivistyy jotain mielenkiintoista.
Nyt oli tunnisteellista.
Olisi mukava käydä viikonlopun viettoon leppoisissa tunnelmissa, mutta kotona vähän eri meininki... 😬
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jättää liian pieniä yksin kotiin. Voit saada uuden lattian tai seinät. Pahimmillaan jopa koko kodon.
Sua turhauttaa vai aavistanko oikein?
Vierailija kirjoitti:
Sua turhauttaa vai aavistanko oikein?
Ainahan hitusen turhauttaa, jos kohdellaan kuin pelsepuubia ja minulla ei ole harmainta aavistusta millä perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava käydä viikonlopun viettoon leppoisissa tunnelmissa, mutta kotona vähän eri meininki... 😬
Onneksi olen kaukana sieltä. Toivottavasti ei tule tuhoa :) Ei tarvi komediaa katsella kun nuo saa muutaman siiderin alle. Tai on varmaan jo saanut kun oli ylimääräistä aikaa, nyt on väärä aika poistua mussukkani :)
Miksi juuri ruusu?