Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Enkelit hiuksissani, ei ihme että on niin paljon katkennutta hiusta siellä sun täällä. Ja harmaita kun vievät väritkin vielä ihmisestä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta mahdollista minun tehdä aistihavaintoja viikonloppuna?
Olisi kulttuuria sinun kotikulmilla, tule mukaan.
Minä päivänä?
Tänään onneksi lentää toinen kaveriksi, josko saisi puhua jollekkin oikeasti, eikä minulle sisustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisit mun, ostaisin sulle joulubokserit, jotka löysin. Ei rumat vaan just hienot. 😃
Ja pääsisin tuntemaan mitä on rakkaus
😍
Olipas nyt sitten taas hauska juttu mielessä. Täytyy aina olla hieman varuillaan kun lähtee puhumaan enkeleistä. Sen sijaan kaikkea muuta kakkaa ja kökköä saa puhua ihan jopa lapsillekin mutta enkelit ovat merkki sairauksista ja pahuudesta. Ihan käsittämätön juttu.
Vanhassa ihmisessä pienen lapsen sielu.
Lapsen, joka ei koskaan saanut riittävästi rakkautta.
Ikuiset haavat vuotavat toisiin.
Myrkyn lailla syövyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Enkelit hiuksissani, ei ihme että on niin paljon katkennutta hiusta siellä sun täällä. Ja harmaita kun vievät väritkin vielä ihmisestä. 😄
Kyllä olet oikeassa hiuksista näkee paljon, toivottavasti et ylläty.
Idearikasta päivää! Taidan hörppiä hieman kalasoppaani. Tuli taas ihan hyvää tälläkin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet oikeassa hiuksista näkee paljon, toivottavasti et ylläty.
No tällä peruukilla ja kokemuksella en todellakaan ylläty enää yhtään mistään. Tämä siis liittyi minuun ihan itseeni vain.
Vierailija kirjoitti:
Tekisitpä kanssani jotain
Et anna mahdollisuutta.
Odotan yhä iltaa, jolloin viimeistelet loitsusi, jolloin piirrät huurteiseen seinään:
K (sydän) A
Sulla on silloin ripsissäsi jääkukkia ja tunnet, kuinka antamani aikakivi alkaa lämmittää rintaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et anna mahdollisuutta.
Yritän antaa
Sattumalta törmäilty? Kivaa viikonloppua!
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt, mutta vain unissani😉
Perjantai ja pitsantekopäivä.