Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Kun joskus pääsisikin selvittelemään asioita rehellisesti kaivatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti kirjoitettu. Kerro tuo hänelle.
Hänen sydämensä sulaa.
Sivusta naiselta
Ethän sä voi sitä luvata, voi olla ettei se nainen jaa tunteita lainkaan eikä todellakaan sula milliäkään 😅
Kyllä tollaisen kuuleminen vähintään imartelee, jos ei muuta. Jos mulle ystävä sanoisi nuo sanat, olisin todella otettu vaikka romanttista rakkautta ei olekaan. Tosin tiedän ettei toi ole mulle koska kohta harkitset tarkkaan ja punnitset tms maltista kertovaa mitä itsellä ei ole. Ehkä kohde tunnistaa itsensä. Kauniit sanat ja lämmittää varmasti joka tapauksessa.
Ei siinä sanottu että ne on ystäviäkään. Voivat olla vaikka pelkät kollegat. Eikä ikinä voi tietää, miten toinen ottaa vas
Minusta sanat voisi kirjoittaa suoraan esimerkiksi kollegaa koskevaan positiiviseen palautteeseen, jos sellaista on tapana antaa. Jättää vaan jotkut rakkaudet pois sieltä. Todella hienosti punnittu ja analysoitu. Henkilö ansaitsee kuulla sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse.
Niin tämä. Kyseessä oli tosi kaunis, melkein palaute. Onko kirjoittaja asemassa jossa arvioi toisen panosta ja tekemistä? Toivottavasti vie edes murusia tuosta IRL eteenpäin.
Mikset itse anna omalle kaivatullesi palautteenmurusia? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse.
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka, minne tuollainen kuuluu ainakin ajankohdan/vaiheen ollessa hankala.
Tämä!!! Jengi ei jotenkaan edelleenkään tajua, että kaipaajat ja kaivatut on kaks eri asiaa. Se kaipaaja on hyvin todennäköisesti joku kaivatulle epäkiinnostava ja tuollainen avautuminen olisi sille pelkästää
Onko susta vaivaannuttava kuulla positiivista palautetta itsestäsi? Meillä esim töissä kannustetaan siihen, lähes vaaditaan että pitää antaa kollegoille pos palautetta
Vierailija kirjoitti:
Palsta on opettanut sen, että jos joskus asioita selvitellään irl, on parempi valehdella kaikesta. 👍
Onneksi osaan sitä nyt epäillä. Aina ei riitä, että sanoo vaan ei vais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla täälä oli kaunistakin kauniimpi kuvaus kaivatusta. Onnellinen hän, joka nähdään niin upeana ja loistavassa valossa. sivusta
Tää meni kans ohi koska ilmeisesti kuten kaikki muutkin pitkät ja kauniit viestit, se poistui.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tetää olevansa kuvottava kun kaivattu välttelee viimeiseen saakka.
Jos hänellä vain on itsensä kanssa tai muista syistä vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset jo mene vuodattamaan samantyyppistä sisältöä omalle kaivatullesi, vaan istut täällä harmittelemassa jonkun tuntemattoman tekstin parissa?
Oon mä hänelle sanonut ja irl kirjoittanut paljon asioita, joista hänessä tykkään, että nyt ei osunut maaliin.
Hauskaa päivää hänelle, jolle olen jo jonkin aikaa näppäillyt viestejä ;)Toivottavasti suksi luistaa ja pipo pysyy mäenlaskussa päässä.🛷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tämä. Kyseessä oli tosi kaunis, melkein palaute. Onko kirjoittaja asemassa jossa arvioi toisen panosta ja tekemistä? Toivottavasti vie edes murusia tuosta IRL eteenpäin.
Ehdin kuule antaa jo. Mitä sittemmin kadun, koska hänen palaute mulle 100% päinvastaista ja kyseessä ex kaivattu enää. Sitä miksi edelleen täällä ketjussa olen, en tiedä. Totuin teihin kaikkiin ja olen yksinäinen niin siksi varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka, minne tuollainen kuuluu ainakin ajankohdan/vaiheen ollessa hankala.
Mä ajattelen ihan toisin. Jos nyt on epävarma antamaan noin intensiivisiä kehuja, voi varmasti samoja asioit esittää kevyemminkin, jos on taitoa. Itse en pahastuisi vaikka saisin tuollaisen sellaiselta ihmiseltä, josta en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdin kuule antaa jo. Mitä sittemmin kadun, koska hänen palaute mulle 100% päinvastaista ja kyseessä ex kaivattu enää. Sitä miksi edelleen täällä ketjussa olen, en tiedä. Totuin teihin kaikkiin ja olen yksinäinen niin siksi varmaan.
Toi sun vika lause jotenkin kolahti. Olen miettinyt, että miks ihmeessä tätä ketjua edelleenkin lueskelen, niin tuosta se varmaan johtuu. Sivunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen ihan toisin. Jos nyt on epävarma antamaan noin intensiivisiä kehuja, voi varmasti samoja asioit esittää kevyemminkin, jos on taitoa. Itse en pahastuisi vaikka saisin tuollaisen sellaiselta ihmiseltä,
En pahastuisi minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyydä enemmän, jos kerran tarviit enemmän?
En halua pyytää mitään. Sen mitä annat, pitää tulla luonnostaan ja sun(kin) omasta halusta. Homma lähtee luisuun, jos tulee tunne palvelusuhteesta, kiitollisuudenvelasta tai jostain terapiatuttavuudesta.
En puhunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!! Jengi ei jotenkaan edelleenkään tajua, että kaipaajat ja kaivatut on kaks eri asiaa. Se kaipaaja on hyvin todennäköisesti joku kaivatulle epäkiinnostav
Onko susta vaivaannuttava kuulla positiivista palautetta itsestäsi? Meillä esim töissä kannustetaan siihen, lähes vaaditaan että pitää antaa kollegoille pos palautetta
No onko nyt vähän eri asia antaa ammatillista palautetta kuin analysoida toista nenusta peppuun seikkaperäisesti? Sä et tosiaan näe näissä eroja? Mitä töihin tulee, niin meillä minä olen se, joka antaa sen pääasiallisen palautteen, enkä todellakaan pohdi siinä esim. minun ja alaisen välisiä kemioita tai alaisen naisellisuutta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyydä enemmän, jos kerran tarviit enemmän?
En halua pyytää mitään. Sen mitä annat, pitää tulla luonnostaan ja sun(kin) omasta halusta. Homma lähtee luisuun, jos tulee tunne palvelusuhteesta, kiitollisuudenvelasta tai jostain terapiatuttavuudesta.
Näinhän se juuri menee, itsetutkiskelulla ja sydäntä seuraamalla pääsee aika pitkälle, Päälle toki tulee paljon muutakin. Sanoisin että rakkaus on tärkein, silloin asiat sujuvat itsekseen ja vilpittömästi.
Hän sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset jo mene vuodattamaan samantyyppistä sisältöä omalle kaivatullesi, vaan istut täällä harmittelemassa jonkun tuntemattoman tekstin parissa?
Oon mä hänelle sanonut ja irl kirjoittanut paljon asioita, joista hänessä tykkään, että nyt ei osunut maaliin.
Ja mistä sä tiedät mitä sen tekstin kirjoittaja on jo irl sanonut tai kirjoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tetää olevansa kuvottava kun kaivattu välttelee viimeiseen saakka.
Jos hänellä vain on itsensä kanssa tai muista syistä vaikeaa.
Tai kuvittelee, että hänet on haukuttu tai ettei hänestä pidetä. sivusta
Hali sunnuntaiksi 🤗