Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse.
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka, minne tuollainen kuuluu ainakin ajankohdan/vaiheen ollessa hankala.
Tämä!!! Jengi ei jotenkaan edelleenkään tajua, että kaipaajat ja kaivatut on kaks eri asiaa. Se kaipaaja on hy
No onko nyt vähän eri asia antaa ammatillista palautetta kuin analysoida toista nenusta peppuun seikkaperäisesti? Sä et tosiaan näe näissä eroja? Mitä töihin tulee, niin meillä minä olen se, joka antaa sen pääasiallisen palautteen, enkä todellakaan pohdi siinä esim. minun ja alaisen välisiä kemioita tai alaisen naisellisuutta. ;)
Mikset voi vaan antaa ihmisten olla omaa mieltä asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tetää olevansa kuvottava kun kaivattu välttelee viimeiseen saakka.
Jos hänellä vain on itsensä kanssa tai muista syistä vaikeaa.
Tai kuvittelee, että hänet on haukuttu tai ettei hänestä pidetä. sivusta
Voi luoja. Todennäköisimmin ei nyt kuitenkaan mieti muiden mietteitä niin hyvässä kuin pahassakaan, vaan keskittyy ihan omaan elämäänsä ja nuo ns. välttelyt on vain aikataulutuksen sattumia. Ei kaikilla ihmisillä ole sen kummempia vaikeuksia koko ajan, saati huonoa itsetuntoa ja vainoharhoja haukkumisista, iso osa porskuttaa täysin tyytyväisinä eikä ajattele mitä muut heistä ajattelee. Etenkin, kun kyseessä kaivattu henkilö, niin tuskin mitenkään pohjamudissa vaan joku positiivinen ja viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse.
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka, minne tuollainen kuuluu ainakin ajankohdan/vaiheen ollessa hankala.
Tämä!!! Jengi ei jotenkaan edelleenkään tajua, että kaipaa
No onko nyt vähän eri asia antaa ammatillista palautetta kuin analysoida toista nenusta peppuun seikkaperäisesti? Sä et tosiaan näe näissä eroja? Mitä töihin tulee, niin meillä minä olen se, joka antaa sen pääasiallisen palautteen, enkä todellakaan pohdi siinä esim. minun ja alaisen välisiä kemioita tai alaisen naisellisuutta. ;)
Mikset voi vaan antaa ihmisten olla omaa mieltä asioista?
Mikset itse?
Oon vähän väsyny näihin palstoihin, mutta kun kaipaan niin kamalasti yhteyttä suhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!! J
h v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tetää olevansa kuvottava kun kaivattu välttelee viimeiseen saakka.
Jos hänellä vain on itsensä kanssa tai muista syistä vaikeaa.
Tai kuvittelee, että hänet on haukuttu tai ettei hänestä pidetä. sivusta
Voi luoja. Todennäköisimmin ei nyt kuitenkaan mieti muiden mietteitä niin hyvässä kuin pahassakaan, vaan keskittyy ihan omaan elämäänsä ja nuo ns. välttelyt on vain aikataulutuksen sattumia. Ei kaikilla ihmisillä ole sen kummempia vaikeuksia koko ajan, saati huonoa itsetuntoa ja vainoharhoja haukkumisista, iso osa porskuttaa täysin tyytyväisinä eikä ajattele mitä muut heistä ajattelee. Etenkin, kun kyseessä kaivattu henkilö, niin tuskin mitenkään pohjamudissa vaan joku positiivinen ja viehättävä.
Nyt vain suhtaudut liian vakavasti kommenttiin. Esitin yhden vaihtoehdon, en tehnyt syväanalyysia + minulle on joskus kommentoitu, että olen haukkunut kaikki tai liitetty sanomisia heihin, joihin kommenttini eivät ole liittyneet, joten ei ole täysin mahdoton skenaario tämäkään. Kyse oli kuitenkin yleisen tason kommentista, johon ei kannata suhtautua kovin vakavasti tai olla heti hyökkimässä, jos näkemys ei vastaa näkemystäsi.
Noin se menikin, muistin väärin
Sanooko 🌀🌿 kenellekään täällä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo ensimmäinen emoji on?
Psykoosit netissä ovat itse valittuja jos löytyy muitakin vaihtoehtoja tilalle parempana harrastuksena. Harrastustoimintaa huonoimmasta päästä on nimittäin nettiin kirjoittelu ja saittien lukeminen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä meni ja kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo ensimmäinen emoji on?
Se on pyörre/pyörremyrsky.
Ne eivät liity mihinkään tosielämäntilanteeseen tai ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä meni ja kuinka?
ja kun myrsky riehuu hänen yllään, se vain puiden kukat hänelle pudottakoon..
Tuo pätkä runosta, en muista kenen, mutta muistan osia
Vierailija kirjoitti:
Psykoosit netissä ovat itse valittuja jos löytyy muitakin vaihtoehtoja tilalle parempana harrastuksena. Harrastustoimintaa huonoimmasta päästä on nimittäin nettiin kirjoittelu ja saittien lukeminen.
Pysyypä ainakin edes jonkinlainen kirjoitustaito yllä. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että eihän tämä ole parasta tai kehittävintä ajanvietettä, mutta kunhan ei ota palstailua liian vakavasti, niin kuluuhan aika näinkin.
Sisko lähettelee kuvia kirjasta Parantunut hoidosta huolimatta. Ai kauhee noita juttuja.😀
Vierailija kirjoitti:
Lepoa ja lämpöä päivääsi. Haluaisin olla sinulle hän, joka tyynnyttää, kun myrsky käy ylitsesi.
Kiitos, rakas. Olisitkin. Myrskyni ovat nykyään enimmäkseen itkusta vuolaita. Nyt ei sellainen hetki ole vaan päivä on kaunis. Sellaista sinullekin!
Vaikuttaa siltä että "45-åringen" on ruotsinkielinen.
-Sivusta seurannut
Mama kirjoitti ruotsista laudaturin, minä been. Näin se pojasta polvi paranee. Mutta tavallaan ylitin itseni koska tavoite oli vaan päästä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyypä ainakin edes jonkinlainen kirjoitustaito yllä. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että eihän tämä ole parasta tai kehittävintä ajanvietettä, mutta kunhan ei ota palstailua liian vakavasti, niin kuluuhan aika näinkin.
Oma on valintasi. Paperi ja kynä ovat myös keksitty.
Lepoa ja lämpöä päivääsi. Haluaisin olla sinulle hän, joka tyynnyttää, kun myrsky käy ylitsesi.