Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Rakastan sinua ihana L 🧡
Mukavaa päivää.
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti kirjoitettu. Kerro tuo hänelle.
Hänen sydämensä sulaa.
Sivusta naiselta
Ethän sä voi sitä luvata, voi olla ettei se nainen jaa tunteita lainkaan eikä todellakaan sula milliäkään 😅
Kyllä tollaisen kuuleminen vähintään imartelee, jos ei muuta. Jos mulle ystävä sanoisi nuo sanat, olisin todella otettu vaikka romanttista rakkautta ei olekaan. Tosin tiedän ettei toi ole mulle koska kohta harkitset tarkkaan ja punnitset tms maltista kertovaa mitä itsellä ei ole. Ehkä kohde tunnistaa itsensä. Kauniit sanat ja lämmittää varmasti joka tapauksessa.
Oli kiva viestitellä illalla.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, vitoskerroksen kollegamies.
Onko vitoskerroksessa hyvät energiat?
Mikset pyydä enemmän, jos kerran tarviit enemmän?
Vain kaivattuni tietää minkä elokuvan juuri ostin. Ei muuta kun dödöä kainaloon ja jossain välissä nautiskelemaan. Haluasin kyllä katsoa kanssasi vällyjen välistä, mutta sallittakoon tämä minulle. Kestää useammankin katselun.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Uusi päivä. Uusi psykoosi.
Tykkään tästä positiivisesta ajattelutavasta.
Jos sait/näit sen viestin ja jos se kolahti niin vastaa parilla sen emojilla tähän.
Siitä tetää olevansa kuvottava kun kaivattu välttelee viimeiseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Jos sait/näit sen viestin ja jos se kolahti niin vastaa parilla sen emojilla tähän.
Ei mitään hajua, olen huono noissa emoj... ja palapeleissä.
Päiväkirjani täyttyy ihanista sanoista, olivat ne minulle tai ei. Pitäisi vielä itsekkin saada kirjoitettua yhtä kaunista.
Tämä siis kaivatulleni. <3
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua, olen huono noissa emoj... ja palapeleissä.
Ei ollut palapelin palasia viestissäni.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että toi on jollain ensimmäinen ajatus, jos ei näe toista ihmistä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyydä enemmän, jos kerran tarviit enemmän?
En halua pyytää mitään. Sen mitä annat, pitää tulla luonnostaan ja sun(kin) omasta halusta. Homma lähtee luisuun, jos tulee tunne palvelusuhteesta, kiitollisuudenvelasta tai jostain terapiatuttavuudesta.
Onnittelut lienevät paikallaan. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut lienevät paikallaan. 🥳
vasta huomenna, kiitos,
Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse.
Just nyt ois kiva lojua päällekkäin
Mitäs kuvittelit?