Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
2441/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosit netissä ovat itse valittuja jos löytyy muitakin vaihtoehtoja tilalle parempana harrastuksena. Harrastustoimintaa huonoimmasta päästä on nimittäin nettiin kirjoittelu ja saittien lukeminen.

Pysyypä ainakin edes jonkinlainen kirjoitustaito yllä. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että eihän tämä ole parasta tai kehittävintä ajanvietettä, mutta kunhan ei ota palstailua liian vakavasti, niin kuluuhan aika näinkin. 

Oma on valintasi. Paperi ja kynä ovat myös keksitty.

Jos kirjoittaisin niin kirjoittaisin kuitenkin koneella enkä kynällä paperille. Palstassa on kuitenkin sosiaalista vuorovaikutusta, jota kynäilemisessä ei ole.

Vierailija
2442/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tetää olevansa kuvottava kun kaivattu välttelee viimeiseen saakka.

Jos hänellä vain on itsensä kanssa tai muista syistä vaikeaa.

Tai kuvittelee, että hänet on haukuttu tai ettei hänestä pidetä. sivusta

Voi luoja. Todennäköisimmin ei nyt kuitenkaan mieti muiden mietteitä niin hyvässä kuin pahassakaan, vaan keskittyy ihan omaan elämäänsä ja nuo ns. välttelyt on vain aikataulutuksen sattumia. Ei kaikilla ihmisillä ole sen kummempia vaikeuksia koko ajan, saati huonoa itsetuntoa ja vainoharhoja haukkumisista, iso osa porskuttaa täysin tyytyväisinä eikä ajattele mitä muut heistä ajattelee. Etenkin, kun kyseessä kaivattu hen

Ei, kyllä tässä nyt on ihan muut suhtautuneet liian vakavasti. Kuten sanottu, aloittajan kaivattu tuskin todellakaan tarkoituksella välttelee yhtään ketään, elää elämäänsä ja sillä hyvä. Elä sinäkin!

Eiköhän ole kuitenkin niin ettei kumpikaan tiedä kenestä on kyse, joten kaikki on loppujen lopuksi arvailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö tänään?

Vierailija
2444/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosit netissä ovat itse valittuja jos löytyy muitakin vaihtoehtoja tilalle parempana harrastuksena. Harrastustoimintaa huonoimmasta päästä on nimittäin nettiin kirjoittelu ja saittien lukeminen.

Pysyypä ainakin edes jonkinlainen kirjoitustaito yllä. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että eihän tämä ole parasta tai kehittävintä ajanvietettä, mutta kunhan ei ota palstailua liian vakavasti, niin kuluuhan aika näinkin. 

Jos kirjoittaisin niin kirjoittaisin kuitenkin koneella enkä kynällä paperille. Palstassa on kuitenkin sosiaalista vuorovaikutusta, jota kynäilemisessä ei ole.

Entä oikeat ihmissuhteet? Löytyvätkö ne palstalta?

Vierailija
2445/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse. 

No mikset jo mene vuodattamaan samantyyppistä sisältöä omalle kaivatullesi, vaan istut täällä harmittelemassa jonkun tuntemattoman tekstin parissa? 

Oon mä hänelle sanonut ja irl kirjoittanut paljon asioita, joista hänessä tykkään, että nyt ei osunut maaliin. 

Ja mistä sä tiedät mitä sen tekstin kirjoittaja on jo irl sanonut tai kirjoittanut? 

En mä siihen ottanutkaan kantaa. Mutta taidat haluta vain jankata. 

Vierailija
2446/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanooko 🌀🌿 kenellekään täällä mitään?

Mikä tuo ensimmäinen emoji on?

Se on pyörre/pyörremyrsky.

Ne eivät liity mihinkään tosielämäntilanteeseen tai ihmisiin.

Täällä kaivattu on puhunut trooppisesta myrskystä.

Sivusta

Vierailija
2447/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepoa ja lämpöä päivääsi. Haluaisin olla sinulle hän, joka tyynnyttää, kun myrsky käy ylitsesi.

Miksi et ollut kun vähän niinkuin sitä yritin pyytääkin... 

Vierailija
2448/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä oikeat ihmissuht

Eivät, mutta tietenkin teen parhaani, että myös irl:ssä olen aktiivinen. Ketään en voi kuitenkan pakottaa ja tällä hetkellä sosiaaliset taidot ovat hitusen ruosteessa. Treeniä treeniä, mutta kaipa on olemassa heitäkin, jotka näkevät ruostereunuksen taa ja ovat armollisia kompuroimiselleni.

Vierailija
2449/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tunne että olen menettänyt erään uudehkon ihmissuhteen juurikin tällaisille palstoille vaikka hän vakuuttaa ettei käy somessa. 

Vierailija
2450/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo niin palstapsykoosissa, että kuvittelen, että sekä tämä kaivattu henkilö, että eräs jota epäilen sabotoinnista ovat molemmat täällä. 🤣🤦🏼 Ulkona on kiva ilma... lähdenkin sinne.

Vierailija
2451/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoittaisin niin kirjoittaisin kuitenkin koneella enkä kynällä paperille. Palstassa on kuitenkin sosiaalista vuorovaikutusta, jota kynäilemisessä ei

Eiköhän meillä kaikilla täällä käyvillä ole treenin paikka. Itse en lähtökohtaisesti haluaisi 'asua' täällä. Psykoosit siitä vaan puhkeavat. Mieluummin harrastan.

Vierailija
2452/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tunne että olen menettänyt erään uudehkon ihmissuhteen juurikin tällaisille palstoille vaikka hän vakuuttaa ettei käy somessa. 

Millä perusteella olisit menettänyt ihmissuhteen palstalle? Täällä on lukemattomia kirjoittajia ja kävijöitä. Ainoastaan silloin palstaon voinut vaikuttaa, jos teksti on liitetty väärään ihmiseen tai luultu jonkun toisen kirjoittamaa tekstiä kaivatun kirjoittamaksi - mikä sinällään ei ole mahdotonta, mutta kuitenkin yliampuvaa ja johtopäätösten vetämistä arvailuihin perustuen.

Vierailija
2453/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jo niin palstapsykoosissa, että kuvittelen, että sekä tämä kaivattu henkilö, että eräs jota epäilen sabotoinnista ovat molemmat täällä. 🤣🤦🏼 Ulkona on kiva ilma... lähdenkin sinne.

Ulkona on hyvä ilma. Kannatettava ajatus 🙏🏻

Vierailija
2454/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse. 

No mikset jo mene vuodattamaan samantyyppistä sisältöä omalle kaivatullesi, vaan istut täällä harmittelemassa jonkun tuntemattoman tekstin parissa? 

Oon mä hänelle sanonut ja irl kirjoittanut paljon asioita, joista hänessä tykkään, että nyt ei osunut maaliin. 

Ja mistä sä tiedät mitä sen tekstin kirjoittaja on jo irl sanonut tai kirjoittanut? 

En mä siihen ottanutkaan kantaa. Mutta taidat haluta vain jankata. 

Sinä se toisen anonyymin käskyttämisen aloit. Hyvää sunnuntaita sinulle ketjuankeuttaja! T. Sivuliputtaja

Vierailija
2455/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on opettanut sen, että jos joskus asioita selvitellään irl, on parempi valehdella kaikesta. 👍

Minä taas oppinut, että pitää olla kohteliaasti, jotta toinen voi säilyttää kasvonsa. Hienovaraista vaihtoehtoisten narratiivien tarjoamista josta toinen voi valita parhaiten omaansa sopivan ja egoaan pönkittävän, jotta jäisi mahdollisimman vähän selvitettävää. 

Vierailija
2456/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella olisit menettänyt ihmissuhteen palstalle? Täällä on lukemattomia kirjoittajia ja kävijöitä. Ainoastaan silloin palstaon voinut vaikuttaa, jos teksti on liitetty väärään ihmiseen tai luultu jonkun toisen kirjoittamaa tekstiä kaivatun kirjoittamaksi - mikä sinällään ei ole mahdotonta, mutta kuitenkin yliampuvaa ja johtopäätösten vetämistä arvailuihin perustuen.

En tulkintoja tee teksteistä mutta vain sellainen mututuntuma tullut että eräs tuttu kävisi täällä vaikka väittää muuta. Itse olen esiintynyt täällä nimimerkillä nimittäin minkä hän voisi ymmärtää olevan mun. No, valintoja täynnä elämä. Nyt on tunne että ahdistus hiipii mieleen kun alan avautumaan ja joudun ristiriitoihin.

Vierailija
2457/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoittaisin niin kirjoittaisin kuitenkin koneella enkä kynällä paperille. Palstassa on kuitenkin so

Eiköhän meillä kaikilla täällä käyvillä ole treenin paikka. Itse en lähtökohtaisesti haluaisi 'asua' täällä. Psykoosit siitä vaan puhkeavat. Mieluummin harrastan.

Vietän usein päiviä jolloin en edes käy palstalla. Nyt vain sattuu olemaan luppoaikaa sämpylöiden paistamisen ohessa ja muutoinkin otan tämän päivän lunkisti. Ei sillä ettenkö olisi pyrkinyt tänäänkin olemaan aktiivinen, muttajos tarjousta ei totettu vastaan, niin päivä kuluu lenkkeilyn ja kehonhuollon parissa. Kyllä täällä usein näkee keskusteluita, joissa kirjoittajat ilmeisesti joko tunnistavat toisensa tai ainakin ajattelevat tunnistavansa toisensa. Olen sillä näkökannalla, että jos minulle halutaan jotakin sanoa ja kertoa, niin tutut voivat tehdä sen irl, yrittämättä onkia vastauksia palstoilta yms. En ole niin pelottava, etteikö minulle voisi tulla halutessaan juttelemaan.  

Vierailija
2458/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tulkintoja tee teksteistä mutta vain sellainen mututuntuma tullut että eräs tuttu kävisi täällä vaikka väittää muuta. Itse olen esiintynyt täällä nimimerkillä nimittäin minkä hän voisi ymmärtää olevan mun. No, valintoja täynnä elämä. Nyt on tunne että ahdistus hii

Ei palstalle kannata kirjoittaa nimimerkillä. Toisaalta tulkinta on aina tulkitsijan vastuulla.

Vierailija
2459/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kaivatulle salatehtävä kiireen keskelle. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

Vierailija
2460/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tetää olevansa kuvottava kun kaivattu välttelee viimeiseen saakka.

Jos hänellä vain on itsensä kanssa tai muista syistä vaikeaa.

Tai kuvittelee, että hänet on haukuttu tai ettei hänestä pidetä. sivusta

Voi luoja. Todennäköisimmin ei nyt kuitenkaan mieti muiden mietteitä niin hyvässä kuin pahassakaan, vaan keskittyy ihan omaan elämäänsä ja nuo ns. välttelyt on vain aikataulutuksen sattumia. Ei kaikilla ihmisillä ole sen kummempia vaikeuksia koko ajan, saati huonoa itsetuntoa ja vainoharhoja haukkumisista, iso osa porskuttaa täysin tyytyväisinä eikä ajattele mitä muut he

Eiköhän ole kuitenkin niin ettei kumpikaan tiedä kenestä on kyse, joten kaikki on loppujen lopuksi arvailua.

Missä kukaan on yrittänyt arvailla kenestä on kyse? Pointtina, että turha kylvää mitään mielikuvia jostakin pakoilusta ja peloista ja ongelmista, jos joku nyt ei satu samoille mestoille hetkeen 😅

Ketju on lukittu.