Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Palsta on opettanut sen, että jos joskus asioita selvitellään irl, on parempi valehdella kaikesta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse.
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka, minne tuollainen kuuluu ainakin ajankohdan/vaiheen ollessa hankala.
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyydä enemmän, jos kerran tarviit enemmän?
Koen pyytäneeni. En saanut.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut lienevät paikallaan. 🥳
Mistä voimme onnitella?
Ignooraus ja ghoustaus on henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Palsta on opettanut sen, että jos joskus asioita selvitellään irl, on parempi valehdella kaikesta. 👍
Valehtelu vie vielä varmempaan tuhoon. Rehellisyys jättää jonkun mahdollisuuden käsitellä vaikeatkin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti kirjoitettu. Kerro tuo hänelle.
Hänen sydämensä sulaa.
Sivusta naiselta
Ethän sä voi sitä luvata, voi olla ettei se nainen jaa tunteita lainkaan eikä todellakaan sula milliäkään 😅
Kyllä tollaisen kuuleminen vähintään imartelee, jos ei muuta. Jos mulle ystävä sanoisi nuo sanat, olisin todella otettu vaikka romanttista rakkautta ei olekaan. Tosin tiedän ettei toi ole mulle koska kohta harkitset tarkkaan ja punnitset tms maltista kertovaa mitä itsellä ei ole. Ehkä kohde tunnistaa itsensä. Kauniit sanat ja lämmittää varmasti joka tapauksessa.
Ei siinä sanottu että ne on ystäviäkään. Voivat olla vaikka pelkät kollegat. Eikä ikinä voi tietää, miten toinen ottaa vastaan hyvin intensiivisiä kehuja, osa jopa kiusaantuu sellaisesta, jos sanoja ei ole just se oma mielitietty. Kukaan täällä ei voi luvata kenenkään kaivatun reaktiosta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos "Rakkaani"
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse.
No mikset jo mene vuodattamaan samantyyppistä sisältöä omalle kaivatullesi, vaan istut täällä harmittelemassa jonkun tuntemattoman tekstin parissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka, minne tuollainen kuuluu ainakin ajankohdan/vaiheen ollessa hankala.
Tämä!!! Jengi ei jotenkaan edelleenkään tajua, että kaipaajat ja kaivatut on kaks eri asiaa. Se kaipaaja on hyvin todennäköisesti joku kaivatulle epäkiinnostava ja tuollainen avautuminen olisi sille pelkästään vaivaannuttava. Sivusta
"45-åringen"
Varma tieto sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko krapula?
Ei. Korkillinen konjakkia unilääkkeeksi, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, vitoskerroksen kollegamies.
Onko vitoskerroksessa hyvät energiat?
Saman haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Uusi päivä. Uusi psykoosi.
No ei nyt sentään. Ellei suhtaudu palstaan liian vakavasti ja ottaa jutustelun jutusteluna niin harhat ja psykoosit pysyvät hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu vie vielä varmempaan tuhoon. Rehellisyys jättää jonkun mahdollisuuden käsitellä vaikeatkin asiat.
Tätä olen yrittänyt kovasti omasta puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla täälä oli kaunistakin kauniimpi kuvaus kaivatusta. Onnellinen hän, joka nähdään niin upeana ja loistavassa valossa. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin.
Ehkä minäkin toisinaan väsyn siihen, että minua syyllistetään itsekkääksi vaikka yleisesti ottaen autan ellei kohdella nuivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut lienevät paikallaan. 🥳
Mistä voimme onnitella?
Hienosta suorituksesta.
Näinhän se juuri menee, itsetutkiskelulla ja sydäntä seuraamalla pääsee aika pitkälle, Päälle toki tulee paljon muutakin. Sanoisin että rakkaus on tärkein, silloin asiat sujuvat itsekseen ja vilpittömästi.