Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Surullista etten ole kertonut kaikkea sitä hyvää sinulle. Olen surkea siinä, tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Päivän saldo: Mitä nyt vaihteeksi?
Päivän saldosta mainitsin joskus...
Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Näin unta meistä, kohtasimme jonkin paikan eteisessä tai tuulikaapissa, jossa oli myös, ahtaasti, narikka ja kahvio. Tunnistimme toisemme ja nyökkäsimme toisillemme. Hetken kuluttua tajusin kaipaamani tilaisuuden olleen ja menneen. Otin jonkin vihjeen lattialta talteen. Tämä sama unijakso toistui myöhemmin uuestaan, ja seuraavissa unijaksoissa kirjasin tuosta unesta muistiipanoja papereihin. Oli toinenkin sinuun liittyvä uni, vaan tuo on jo hapristunut ja vajonnut näkypiiristä.
Herättyäin olin onnessain. Mietin kävisitkö sikäläisessä Joulukauden avajaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Plan C?
Nytkö tarvitaan jo plan C? Onko tänään tapahtunnut, jotakin mikä aiheuttaa palan A:n ja B:n vesittymisen?
Voisinko pitää susta mies huolta
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi. Parasta ois kun pidettäis yhtä, ja tuettais toisiamme.
Viimeksi tavatessamme loppukesän aikaan sinulla oli ylläsi harmaasävyinen pitkähihainen hiukan polvien yläpuolelle ulottuva mekko V-kaula-aukolla, joka ulottui kauniiden rintojesi puoliväliin sydämesi kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: parasta mitä kaivattusi on sinulle sanonut? Ja paras hetki kaivattusi kanssa?
Että olen se, joka puhuu fiksuja. Se sama ilta.
Olin päivän reissussa. Sua kaipaan kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitää naisista huolta, en ole koskaan tajunnut naisten tarvetta pitää miehestä huolta.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Tekisi mieli halata sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Tunnisteellinen viesti tunnisteella, jonka vain te tiedätte?
Miksi ihmeessä ruokkisin trolleja?
Mä ainakin turhauduin, kun otit etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Tunnisteellinen viesti tunnisteella, jonka vain te tiedätte?
Miksi ihmeessä ruokkisin trolleja?
Tunnisteen pitää olla sellainen, etteivät muut edes tajua sitä tunnisteeksi. Täältä opittu. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Surullista etten ole kertonut kaikkea sitä hyvää sinulle. Olen surkea siinä, tiedän.
Suomalaisilla on tapana olla varautuneita kehuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: parasta mitä kaivattusi on sinulle sanonut? Ja paras hetki kaivattusi kanssa?
Sanoi (ruotsiksi): Du är bäst. Lisäsi vielä: Nyt sain sen sanotuksi.
Tää oli söpö. Homma ei kuitenkaan edennyt jostakin syystä? Tuohan kuulostaa kiinnostukselta. Sivuarvio
Oli kollega joka yllättäen sanoi näin työpaikalla. Lämmittää vieläkin🥰
Vierailija kirjoitti:
🐯💘🦊🐷😍🌹🔥💘😘😍
Ei tajuta.
Plan C?