Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Ei tule mieleen ketään L-naista, joka voi kaivata. 🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Voi esittää ammattimaisen kutsun tai aloitteen.
Tulisitko jälkinäyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rakas tiivistäisit tunteesi yhteen lauseeseen?
Yhdellä sanalla: empatia
Oi tämä 💎 Empatia on todella tärkeää
Niin, ja siis liittyy vahvasti nimenomaan meidän kahden väleihin. Molemmilla aika samanlaiset kokemukset ja luonteet, joten toisen fiilaaminen olis just se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun muutkin, niin minäkin.
L🧡T
Oot L mies ja kaipaat T naista?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatia pitää kulkea kahteen suuntaan. Yksipuoleisena kuihduttaa tunteet.
Tämä viisastelu sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on tylsä lanka nykyisin. Ei kaunista kaipuuta eikä suloista katkeruutta.
Kauniisti kaipaajille löytyy varmasti seuraa enemmänkin, koska kaunis kaipaus taitaa kertoa enemmänkin ihmisestä kuin vain sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tyhmät ihmiset ollaan heikompien ja sorrettujen puolella. Älykäs ihminen ajaa omaa etuaan.
Aggressiivinenkin sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyhmä pää ei osaa luovuttaa
Mitä luovuttamisesta seuraisi? Rakkaudessa kenenkään tunteita ei voi pakottaa, mutta yleisesti elämässä luovuttamalla jää ainoastaan luu käteen. Olisiko suuri onni odottamassa, jos hautautuisi kotiin tai jäisi lojumaan aloilleen? Kuka tietää..ehkä prinssi hevosellaan karauttaa soittamaan ovikelloa tai kuningas polvistuu eteen, mutta kumpikin on suht epätodennäköistä. Tänään tarjottiin Tuhkimon roolia harjan varressa. Lasikenkä jäi kuitenkin uupumaan ja haltiakummit ovat harvassa.
Nyt, kun satuvertauskuvat on ohitettu, niin kuinka todennäköisesti luovuttamisesta seuraisi jotakin hyvää? Konditionaali on sanamuoto, johon ei uskalla vastata kyllä. Enkä minä ymmärrä enää mistään mitään. Kunhan käpertyisi viltin alle syli
Kunpa et pitäytyisi niin ammattimaisena. Mutta samasta syystä pysyn minkäkin rajoissani, en minkään halua, että sinä ahdistuisit minusta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin viemässä roskapussin ja kaljalla. Kun palasin porttikongissa tuoksui tuore pipari! Kylläpä tuli jouluinen mieli vähästä. Kaivatun olisi maailman helpoin ilahduttaa minua pienillä jutuilla. Mutta riittäisivätköhän hänelle sellaiset?
Riittäisi, mutta ikävä kyllä en pidä kaljottelevista miehistä😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen onnentunteen, joka saa hymyilemään, mutta myös ikävän ja kaipuun, mitkä muistuttavat, että joku tärkeä on saavuttamaton.
Siinä oli kyllä jo viisi lausetta. Sivusta
Lauseessa on yksi piste. Sivusta myöskin.
Kaipaan sinua toisinaan, tai pikemminkin läheisyyttä välillämme. Myöhemminhän tajusin, ettet koskaan ollutkaan se, joksi sinua luulin.
Kaiken aikaa vaikutat niin tutulta ja turvalliselta myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L🧡T
Ei.
Hyvää yötä sitten, Lotta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L🧡T
Ketkä muut ja mitä?
L💚J
L <3 M
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua toisinaan, tai pikemminkin läheisyyttä välillämme. Myöhemminhän tajusin, ettet koskaan ollutkaan se, joksi sinua luulin.
Mitä luulit? Tuon takia olen torjunut muutaman kerran jonkun kiinnostavan ihmisen, koska olen ajatellut, että en varmaan vastaa kuitenkaan heidän mielikuviaan minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Uskotko kaipauksesi kaipaavan sinua täällä ?
Jossain vaiheessa oli hyvin voimakas tunne, et lukee ja kirjoittaa, ei välttämättä mulle. Viimeksi näin tuntui toissa päivänä klo 18 jälkeen. Ei olla irl yhteydessä hänen halusta.
Sen verran tiedän, et mua välillä kaipaillaan.
Satuin olemaan tuolla silloin... Tuo viimeinen lauseesi. Mistä tiedät, että hän kaipaa sua? Näetkö tätä kaivattua livenä? Tai onko teillä jotain yhteisiä tuttuja/some kontakti?
Tämä on hieman erikoinen juttu. Olisin irl halunnut jutella tästä, olen sitten antanut olla. Oon nähnyt häntä joskus ohimennen ja ei ole ollut yksin. Yhteisiä tuttuja on, joskus puhun työkaverinsa (tai entisen) kanssa. Muutama kaveri tietää, et kaipaan täällä ja on tullut laitettua kaveriviestiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen onnentunteen, joka saa hymyilemään, mutta myös ikävän ja kaipuun, mitkä muistuttavat, että joku tärkeä on saavuttamaton.
Siinä oli kyllä jo viisi lausetta. Sivusta
Lauseessa on yksi piste. Sivusta myöskin.
Kvg lauseen määritelmä ja tee hakemus takaisin peruskouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L🧡T
Ei.
Hyvää yötä sitten, Lotta!
Hyvää yötä, kuka ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin viemässä roskapussin ja kaljalla. Kun palasin porttikongissa tuoksui tuore pipari! Kylläpä tuli jouluinen mieli vähästä. Kaivatun olisi maailman helpoin ilahduttaa minua pienillä jutuilla. Mutta riittäisivätköhän hänelle sellaiset?
Riittäisi, mutta ikävä kyllä en pidä kaljottelevista miehistä😊
Siksi otinkin vain yhden - ja senkin vain kaivatun puutteessa. Jos voisin hamuta vesipisaran hänen kumpujensa laaksoista, ei olisi tarvetta lähteä yksin iltakaljalle.
Voi esittää ammattimaisen kutsun tai aloitteen.