Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Ne ihmiset, jotka eivät osaa kantaa vastuuta, eivät pärjää minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun muutkin, niin minäkin.
L🧡T
Ketkä muut ja mitä?
L💚J
L <3 M
Missä nää on ollu? Ei ainakaan tässä ketjussa
On olleet. Tänään bongasin.
Vierailija kirjoitti:
Metsän röllille tyttöset laitelkoot viestiä jos haluavat jotain olematonta.
Kautta rållin haisevien alushousujen?
Gallup: parasta mitä kaivattusi on sinulle sanonut? Ja paras hetki kaivattusi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulujuhlasta tulee taas hauska. Sitä odotellessa nautitaan kivoista jutuista ja valmisteluista.
No tulee kai, kun on paras tiimi sitä värkkäämässä.
Juuri niin. Ihmiset sen tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: parasta mitä kaivattusi on sinulle sanonut? Ja paras hetki kaivattusi kanssa?
Jaa-a. Ei ole paljoa posia sieltä päin tullut. Kerran sanoin hänelle, että hän on hyvä tyyppi. Hän vastasi, että niin sinäkin. Paras hetki? Yksi maaginen momentum tulee mieleen. Siinä näin hänen silmiensä värin.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin paras hetki oli perjantaina, kun kertoi kivasta työpäivän päätöksestä ja lohdutti minua huonon työviikon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Se, että olisin hänelle täydellinen nainen, jos sietäisi hänessä olevaa yhtä asiaa.
Se asia on hänen puolelta kyllä korjattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää on.
On. Illan tunnelmat vaihtuivat palavista silmistä kehoitukseen mennä eteenpäin ja kylmään kyytiin. Muutos tapahtui kymmenessä minuutissa. Toisinan on raskasta olla vihattu. Toisaalta minkäpä tilanteelle voin? Sen kuitenkin tiedän ettei minulla ole katalia taka-ajatuksia.
Päivän kuluessa lukijat vaihtuvat, tuskin kaikki päivystävät täällä 7-23. Älä ota itseesi joka toisen kävijän terapiamurinasta.
Vierailija kirjoitti:
Joulun aikana keskittyisimme tekemään oman joululaulun. Se olisi kivaa toimintaa.
Niin on. Musiikki on parasta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää on.
On. Illan tunnelmat vaihtuivat palavista silmistä kehoitukseen mennä eteenpäin ja kylmään kyytiin. Muutos tapahtui kymmenessä minuutissa. Toisinan on raskasta olla vihattu. Toisaalta minkäpä tilanteelle voin? Sen kuitenkin tiedän ettei minulla ole katalia taka-ajatuksia.
Päivän kuluessa lukijat vaihtuvat, tuskin kaikki päivystävät täällä 7-23. Älä ota itseesi joka toisen kävijän terapiamurinasta.
Kyse oli irl tapahtumasta ei palstailusta. Eilisen jutut ovat eilisen juttuja, joten antaa tämän nyt olla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus taisi mainita jotain positiiviseksi tulkittavaa musikaalisuudestani. Toisen kerran puhui suorin sanoin luottamuksesta ja samaan hengenvetoon kertoi jotakin luottamuksellista vain mulle. Muutama aika mieleenpainuva silmästä silmään -hetki on jäänyt mieleen. Nämä seikat ovat sellainen väkivahva tukiranka kaikelle sille monipuoliselle kemian tunteelle ja viihtymiselle ja samoille aallonpituuksille yms. välillämme.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi (ruotsiksi): Du är bäst. Lisäsi vielä: Nyt sain sen sanotuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi (ruotsiksi): Du är bäst. Lisäsi vielä: Nyt sain sen sanotuksi.
Tää oli söpö. Homma ei kuitenkaan edennyt jostakin syystä? Tuohan kuulostaa kiinnostukselta. Sivuarvio
Gallup:
Tunnisteellinen viesti tunnisteella, jonka vain te tiedätte?
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Tunnisteellinen viesti tunnisteella, jonka vain te tiedätte?
Laita vaan. "oon jo laittanut!!1", et ole.
Päivän saldo: Mitä nyt vaihteeksi?
Aloin katsomaan Kuolleet lehdet -elokuvaa. Samaistun tunnelmaan.
Missä nää on ollu? Ei ainakaan tässä ketjussa