Onko näkijää paikalla
Kommentit (29)
Kyllä. Hetki... odota, kun... ei... minä en lankea tuohon. Laimea yritys.
Astral Tv tarjoaa tietääkseni Näkijälle pääsyn puhelimitse. Siellä on miestä ja naista, senkun valitset kenet haluat linjalle vaikeuksiasi ruotimaan.
Mitä pitäs nähdä? Kuka näkee mitäkin ja missä. Mielestäni kukaan ei näe oikeasti mitään tärkeää
Pieni hetki. Katson mitä Tarot kortit sanovat. Tuon tänne niiden viestin. Siinä menee hetki.
Näen naisen, usvan ja hallin tapaisen, jossa patjoilla lattialla nukkuvat miehet ja naiset. Nainen usvassa on Kuolema, usva on kahden maailman raja ja halli, patjat ja ihmiset ovat pelastuneet. Tämän minä näin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä huoli Ap:lla on?
Hampaista ihan järjetön huoli :(
Minun kortit sanoo, että sinun pitäisi lähteä matkalle ja ehdottomasti käyttää tämä tilaisuus, jostain syystä myös varoittaa itsetuhoisesta käytöksestä
Vierailija kirjoitti:
Minun kortit sanoo, että sinun pitäisi lähteä matkalle ja ehdottomasti käyttää tämä tilaisuus, jostain syystä myös varoittaa itsetuhoisesta käytöksestä
Mä olen ollut jo pitkään hyvin ahdistunut. Matkalle olis kyllä mukava päästä jos vaan olis rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Näen naisen, usvan ja hallin tapaisen, jossa patjoilla lattialla nukkuvat miehet ja naiset. Nainen usvassa on Kuolema, usva on kahden maailman raja ja halli, patjat ja ihmiset ovat pelastuneet. Tämän minä näin sinulle.
Kiitos. Ei aukene tämän merkitys minulle mutta kiitos kuitenkin.
Kortit kertovat, että sinulla tosiaan on tarve avulle ja neuvoille, ja mikä ikinä tilanteesi aiheuttaa, olet persoonaltasi sellainen, että sinulle tekee parhaiten hyvää perinteiset konstit kuin nykymaailman uusimmat kotkotukset.
Se, mitä parhaillaan haluat, on saada olla onnellinen. Et vaadi kuuta taivaalta, olet ihminen, jolla on kyky olla onnellinen vähemmästäkin. Sinulla on perusarvot kunnossa: ymmärrät jo esimerkiksi sellaisten asioiden kuin terveys arvon ihmiselle. Mikä huolesi juuri nyt aiheuttaakin, kortit ehdottavat, että nyt olisi hyvä aika siirtyä eteenpäin eli tehdä jotain konkreettista asioiden hyväksi.
Korttien mukaan huoliisi saattaa liittyä jotain sopimuksia tai laillisia seikkoja. Onko näin? Mistä ikinä on kyse, pysy tyynenä. Jostain syystä kortit ehdottavat, että erityisesti sinun kannattaisi kysyä apua/neuvoa joltakin miespuoliselta auktoriteetilta, esim. isältä tai mieslääkäriltä tai vastaavalta hahmolta elämässäsi.
Korteissa näkyy myös, että elät parhaillaan ahdistuksen/masennuksen aikaa. Toisaalta sama kortti, joka tätä ehdottaa, on myös muutoksen kortti. Saatat olla juuri nyt valmis tekemään asioille jotain konkreettista. Se, että kysyt parhaillaan näkijöiltä apua täällä, on yksi merkki siitä. Se on hyvä signaali. Olet jo avannut mielesi muutokselle, se on positiivista!
Lopputulos: Astut luovaan ja hedelmälliseen elämänvaiheeseen. Olet oman elämäsi valtiatar, ja jos sinulla on toiveita raskautumisen, uuden työn tai jonkin luovan projektin kanssa, tämä lopputulema lupaa sinulle hyvää. Jos ahdistuksesi liittyy tällä hetkellä johonkin enemmän yksityiseen, sisäiseen maailmaan, voitat ongelmasi ja päädyt oman itsesi naiselliseksi, viisaaksi herrattareksi.
Mutta muista, että ennen kuin onnellinen loppu häämöttää, mikä ikinä tilanteesi on, tarvitset tosiaan ulkopuolista apua, ja tosiaan juuri nyt kortit ovat liputtaneet nimenomaan miespuolisen auttajan puolesta. En tiedä, miksi mutta ehkäpä itse osaat sanoa, mistä on kyse.
Vaikeuksien kautta voittoon. Olet jo matkalla sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kortit kertovat, että sinulla tosiaan on tarve avulle ja neuvoille, ja mikä ikinä tilanteesi aiheuttaa, olet persoonaltasi sellainen, että sinulle tekee parhaiten hyvää perinteiset konstit kuin nykymaailman uusimmat kotkotukset.
Se, mitä parhaillaan haluat, on saada olla onnellinen. Et vaadi kuuta taivaalta, olet ihminen, jolla on kyky olla onnellinen vähemmästäkin. Sinulla on perusarvot kunnossa: ymmärrät jo esimerkiksi sellaisten asioiden kuin terveys arvon ihmiselle. Mikä huolesi juuri nyt aiheuttaakin, kortit ehdottavat, että nyt olisi hyvä aika siirtyä eteenpäin eli tehdä jotain konkreettista asioiden hyväksi.
Korttien mukaan huoliisi saattaa liittyä jotain sopimuksia tai laillisia seikkoja. Onko näin? Mistä ikinä on kyse, pysy tyynenä. Jostain syystä kortit ehdottavat, että erityisesti sinun kannattaisi kysyä apua/neuvoa joltakin miespuoliselta auktoriteetilta, esim. isältä tai mieslääkäriltä tai vastaavalta hahmolta elämä
Kiitos sinulle.
Vedin sulle pari kortti ja molemmat ovat todella positiivisia:
Maailma-kortti kertoo, että olet saavuttamassa jotain merkittävää elämässäsi. Se viittaa täyttymykseen, tasapainoon ja harmoniaan.
Onnenpyörä-kortti taas symboloi elämän muutoksia ja syklistä luonnetta. Se kertoo, että elämässäsi saattaa olla tulossa muutoksia, jotka voivat olla odottamattomia mutta erittäin merkittäviä. Tämä kortti viestii, että käännekohta on lähellä ja että elämäsi voi kääntyä parempaan suuntaan. Se muistuttaa, että vaikka elämässä on nousuja ja laskuja, nämä vaiheet ovat osa suurempaa suunnitelmaa.
Yhdessä nämä kortit kertovat, että sinua odottavat positiiviset muutokset ja merkittävä täyttymys. Huolimatta siitä, mitä nyt koet, tulevaisuudessa on paljon hyviä asioita. Luota elämän kulkuun ja ole avoin uusille mahdollisuuksille, jotka voivat tuoda sinulle onnea ja tyytyväisyyttä.
Ei taida olla