Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Tuletko taas jätskille ja kahville?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Tekisi mieli halata sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka, mörköni mun. 🧡🤗 Niin, minunkin tekisi mieli halata sua jos nähtäisiin, vaikka olisihan se aika uhkarohkeaa. Uskon, että menettäsin ikiajoiksi sydämeni sinulle. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Kadonnit on hänkin :) tunnisteita ei enää ole, parempi varmaan nyt näin.
Et ole tottunut ihailuun, mutta olisit voinut jättää leikkimättä tunteillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Tunnisteellinen viesti tunnisteella, jonka vain te tiedätte?
Miksi ihmeessä ruokkisin trolleja?
Aivan, tästä syystä en uskalla vastata kaipaakseni luulemani sinällään hyvään kommenttiin: hupikiusatrållit saisivat sokeria.
Vierailija kirjoitti:
En ole leikkinyt kenenkään tunteilla. Todennäköisesti en edes tunnistaisi, jos minuun oltaisiin ihastuneita/rakastuneita. Tai en uskoisi vaikka arvaisinkin. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Arveletko, että olen niin ruma ettei kukaan olisi koskaan ihaillut?
Vierailija kirjoitti:
Pidän sinusta ystävänä.
Kiva, että edes ystävänä. Ystävät pysyvät aina mukana.
Olisi tosi hienoa jos joku pitäisi minua aitona ystävänä. Arvostaisin ja huolehtisin sellaisesta suhteesta. Minulla on ollut ennen ja nykyäänkin _ystäviä_, joilta on tullut puukkoa selkään.
Pidin sinusta enemmän kuin ystävänä. Mutta sen sinä tiedätkin. Kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kadonnit on hänkin :) tunnisteita ei enää ole, parempi varmaan nyt näin.
Oltava varovainen. Älä sure. Älä toivosta luovu.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Surullista etten ole kertonut kaikkea sitä hyvää sinulle. Olen surkea siinä, tiedän.
Tänään on hyvä päivä aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Tekisi mieli halata sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka, mörköni mun. 🧡🤗 Niin, minunkin tekisi mieli halata sua jos nähtäisiin, vaikka olisihan se aika uhkarohkeaa. Uskon, että menettäsin ikiajoiksi sydämeni sinulle. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Voi miten kauniisti kirjoitit. Kiitos! 🌹 Olet sydämessäni. 🤗😘
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Olisi tosi hienoa jos joku pitäisi minua aitona ystävänä. Arvostaisin ja huolehtisin sellaisesta suhteesta. Minulla on ollut ennen ja nykyäänkin _ystäviä_, joilta on tullut puukkoa selkään.
Minä en käytä heidän kaltaisistaan nimitystä "ollut ystäviä". Siinä vaiheessa heistä on tullut minulle mitättömiä paskiaisia, jollaisia he ovat ikänsä olleet. Olematon ystävyys on kadonnut täysin. On ollut vain paskiaisia, joita en soisi enää ikinä näkeväni.
Turhautuminen on seurausta tilanteesta, jossa ei löydy ratkaisua. Turhauduin, kun ahdistuit etkä kertonut miksi.
Pidän elokuvan liikkeen ja pysähtyneisyyden käytöstä; siitä, miten ne ilmentävät nykyihmisen ajatusten urautumista ja jämähtäneisyyttä, toivottomuutta, yksinäisyyttä.