Miten te varaudutte siihen jos kriisitilanteessa Vauva-palsta ei toimi?
Käyttekö pudottamassa trollauslappuja postiluukuista yms. Vai mitä teette?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Paha tilanne. Ihan OT mutta muistan, kun seurasin täältä IRL sitä pienlentokoneen putoamista johonkin Belgian edustalle mereen. Muistatteko? Täällä oli ketju jo ennen virallisia uutisia ja linkki Flightradariin.
Kouluampumiset on jääneet mieleen myös, esim. Pekka-Ericin manifesti oli heti tuoreeltaan täällä.
Minä sain tietää wtc-tornien romahduksesta keskustelupalstalta.
(Ennen vauvaa roikuin siniset-hääaiheisella sivustolla, jossa häitä käsiteltiin yhtä paljon/vähän kuin vauvalla vauvoja.)
Tulisi lopultakin luettua kirjoja.
Kriisitilanteessa tulisi varmaan pakosta oltua sosiaalisempi, ihmiskontakteja ja juttuseuraa pakosta enemmän.
Menisi päivässä aikaa, kun pitäisi miettiä miten valmistetaan ruokaa, miten vessatarpeet ja hygienia hoidetaan, miten pysytään lämpimänä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan huutelen vastaantulijoille, ja jos saan vastauksen, näytän peukkua ylös tai alas.
Itsekin ajattelin tuota mutta laitan kyllä pussin päähän, että voin huudella anonyymina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan huutelen vastaantulijoille, ja jos saan vastauksen, näytän peukkua ylös tai alas.
Itsekin ajattelin tuota mutta laitan kyllä pussin päähän, että voin huudella anonyymina.
Mä huutelen puskista, kirjaimellisesti.
Osaan yleensä suhtautua hyvin asioihin. Tämän asian kohdalla tietysti saattaisi hieman harmittaa mutta tekisin sitten vallan muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan tehdä kans näin. Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan ffp3-hengityssuojaimen naamalle, niin mut tunnistetaan pussipäisten joukosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaas kun pahaa-aavistamatta pysähtyisi pissattamaan koiraansa ja puskasta kuuluisi: "Mitä anopille lahjaksi?"
Pitäisi varmaan olla joku ennalta sovittu merkki ovissa tai pihapiireissä, mistä tunnistaisi että täällä asuu palstalainen. Tai sitten olla kuin tulipalon varalle sellainen hätäkokoontumispaikka. Että tämän paikkakunnan palstalaiset kokoontuvat Vilkkiläntien risteykseen pysäkille kirkkoa vastapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan kerrostalomme pihalle lumihankeen: jätä se sika!
Joulunaikaan ihmiset vois heitellä kinkkuja sulle! Kun niillä olisi Prismasta tullessa kuitenkin ylimääräisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta se olisi inceleille, femceleille ja persuhulluille, puolesta ja vastaan.
Sanna-hullulla on onneksi leikekokoelmansa vessan kaapissa.
Taskulampun ja vaseliinin vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tyhjentämässä Prismaa tollo!
Erinomainen hetki kaikille tasoteoreetikoille parveilla siellä tekemässä havaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan olla joku ennalta sovittu merkki ovissa tai pihapiireissä, mistä tunnistaisi että täällä asuu palstalainen. Tai sitten olla kuin tulipalon varalle sellainen hätäkokoontumispaikka. Että tämän paikkakunnan palstalaiset kokoontuvat Vilkkiläntien risteykseen pysäkille kirkkoa vastapäätä.
Eikö palstalla joskus muinoin ideoitu roosanauhan tyylistä merkkiä josta heimolaiset tunnistaa livenä?
Olen printannut kaikki sivut ja kirjoitan niihin kynällä vastauksia.
En ainakaan mene hajottamaan Sanomatalon ikkunoita. En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaas kun pahaa-aavistamatta pysähtyisi pissattamaan koiraansa ja puskasta kuuluisi: "Mitä anopille lahjaksi?"
Ai kauhee :D :D :D
Meen harrastamaan sitä telakoitumista, ihan sama mitä vaimo on mieltä. Sitten, kun siitä tulee ex-vaimo, voin kertoa uudelle naisystävälle, miten ex-vaimo aina sitä ja tätä. Vois myös käydä siellä ho lvikaar en lähettyvillä katsomassa tapahtuuko siellä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Olen tulostanut tosi monta sivua keskusteluja paperille jotta voin sitten lukea niitä ja vastailla niihin kirjoittamalla mustekynällä
Voin kuvitella että hulluimmat palsta-akat ovat tehneet oikeasti näin.
Kysyn vauvapalstalta. -Hönö