Miten te varaudutte siihen jos kriisitilanteessa Vauva-palsta ei toimi?
Käyttekö pudottamassa trollauslappuja postiluukuista yms. Vai mitä teette?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan olla joku ennalta sovittu merkki ovissa tai pihapiireissä, mistä tunnistaisi että täällä asuu palstalainen. Tai sitten olla kuin tulipalon varalle sellainen hätäkokoontumispaikka. Että tämän paikkakunnan palstalaiset kokoontuvat Vilkkiläntien risteykseen pysäkille kirkkoa vastapäätä.
Eikö palstalla joskus muinoin ideoitu roosanauhan tyylistä merkkiä josta heimolaiset tunnistaa livenä?
Hankkisin!
Kerrostalon ilmotustaululle kerron näkemykseni naapureita. Aina joku vastaa.
Olen hankkinut vaimolle valmiiksi munsalan kansallispuvun
star link ja agrekaatti. olen varautunut, myös vessapaperia on ruokakomero täynä
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan kerrostalomme pihalle lumihankeen: jätä se sika!
Et perkele mene,sitä minä en kestä.
Rakennamme av-mammapalsta verkon mikä on erillinen, ja toimii kriisitilanteista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan olla joku ennalta sovittu merkki ovissa tai pihapiireissä, mistä tunnistaisi että täällä asuu palstalainen. Tai sitten olla kuin tulipalon varalle sellainen hätäkokoontumispaikka. Että tämän paikkakunnan palstalaiset kokoontuvat Vilkkiläntien risteykseen pysäkille kirkkoa vastapäätä.
Eikö palstalla joskus muinoin ideoitu roosanauhan tyylistä merkkiä josta heimolaiset tunnistaa livenä?
Vasu holvikaaren alla vois olla nykypäivään sopiva logo? Kuka piirtäisi?
Vierailija kirjoitti:
Rakennamme av-mammapalsta verkon mikä on erillinen, ja toimii kriisitilanteista huolimatta.
Radiopuhelimet vai minkälainen?
Ajatelkaa mikä voimavara pitkä av-historia on kriisitilanteessa! Väestönsuojassa pitää saada aika kulumaan, ja meillä on mielessä ehtymätön varasto hyvää läppää :D
Osaatteko morseaakkoset? Väestönsuojassa voitaisiin naputtaa huomaamattomasti: JSSAP. Niin tietäisi keiden kanssa liittoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan huutelen vastaantulijoille, ja jos saan vastauksen, näytän peukkua ylös tai alas.
Itsekin ajattelin tuota mutta laitan kyllä pussin päähän, että voin huudella anonyymina.
Puhelin, tms kapula käteen.
Voi huudella ihan mitä tahansa, eikä ketään kiinnosta.
Herään öisin omaan huutooni. Huutelen naapureiden postiluukusta. Ehdottelen ohikulkijoille sopimattomia. Kuvittelen olevani näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Herään öisin omaan huutooni. Huutelen naapureiden postiluukusta. Ehdottelen ohikulkijoille sopimattomia. Kuvittelen olevani näkymätön.
Aa, se olitkin varmaan sinä! Meillä oli demareiden paikallisyhdistyksen pikkujoulut, joku huusi postiluukusta: jauhojengi!
Kirjoitan päiväkirjaan sillä aikaa ja kun palsta aukeaa tulen tänne valittamaan kaiken mitä on jäänyt valittamatta.
Instagram varmaan toimii. Tai kaksplus.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain tietää wtc-tornien romahduksesta keskustelupalstalta.
(Ennen vauvaa roikuin siniset-hääaiheisella sivustolla, jossa häitä käsiteltiin yhtä paljon/vähän kuin vauvalla vauvoja.)
Niin minäkin 😄
Talvella voisi kusasta aloituksen hankeen ja odottaa vastausta. Paha jos lumi sulaisi. Niin ja se että oon nainen, aika hankala kyllä toteutus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan huutelen vastaantulijoille, ja jos saan vastauksen, näytän peukkua ylös tai alas.
Minä huutelen parvekkeen kaiteen suojasta!
Varaan jääkaapin täyteen hyydekakkuja ja vanukkaita. Palstan ollessa poissa käytöstä voin sitten rääppiä ne rauhassa yön pimeydessä kun palstalaiset eivät ole tuomitsemassa.