Miten te varaudutte siihen jos kriisitilanteessa Vauva-palsta ei toimi?
Käyttekö pudottamassa trollauslappuja postiluukuista yms. Vai mitä teette?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Olen printannut kaikki sivut ja kirjoitan niihin kynällä vastauksia.
Sinäkin - joku muu myös. Mutta miten saisit vastaukset palstalaisten tietoon - siinä vasta kysymys... jotkut laittasi pussin päähän ja menis huutelemaan puskista... nuo pässinpäät!
No jopa kiperän kysymyksen esitit. Voi sentään ensin vieroitusoireet, ne olisi vaikea kestää. Sitten vähitellen tarttuisin kotitöihin, jotka on tämän palstan takia jääneet tekemättä.
Olisi todella hirvittävät seuraukset. Nuoret menisivät kerhoihin ja kahviloihin ja ostariehin kädet vapisten vieroituksesta.
Mitä teitte ennen näitä vauva-palstoja ja muita turhia palstoja?
Printannut? Siis kopioinut downloasille? Ei siinä mustekynää tarvita. Mulla ikean lyijykyniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tulostanut tosi monta sivua keskusteluja paperille jotta voin sitten lukea niitä ja vastailla niihin kirjoittamalla mustekynällä
Voin kuvitella että hulluimmat palsta-akat ovat tehneet oikeasti näin.
Tuskin nämä ovat niitä hulluimpia palsta-akkoja ei kait akkoja ollenkaan... ehkä jotain vanhojapiikoja, en tiedä. Mutta arvelen kyllä että ne jotka tulostaa ovat palstaterapeutteja koska tässä maassa on jotain mykkäkoululaisia joita tarttee terapoida. Ne kun eivät pysty puhumaan niin pystyvät sit ehkä lukemaan - miten joku pakotetaan lukemaan yhtään mitään??? - ja ehkä kirjoittamalla terapoimaan itseään tai ainakin jos ehkä lukevat jotain niin niiden harmaat aivosolut - ehkä alkon pehmentämät - alkavat edes vähän pomppia siellä yläpäässä missä taitaa olla vaan jotain sahanpuruja... Alapään asiat? Aiotteko mennä seksipalstan asioitakin jonnekin huutelemaan? Kyllä se nyt on nähty että tässä maassa ei ole jäljellä enää mitään sivistyksen rippeitäkään! Meininki ihan ala-arvoista!
Voisiko morsetuksen ottaa käyttöön, niin koko maailma saisi napattua tekstejä. Morsemerkit tulisi opittua, niin radioamatööriksi voisi ruveta.
Huutelen kerrostaloasuntoni liesituulettimeen hävyttömyyksiä naisille ja erityisesti Sanna Marinista.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko morsetuksen ottaa käyttöön, niin koko maailma saisi napattua tekstejä. Morsemerkit tulisi opittua, niin radioamatööriksi voisi ruveta.
Sotatilassa linjat tukkeutuisivat palstailijoiden viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotatilassa linjat tukkeutuisivat palstailijoiden viesteistä.
Jos oltais täällä ruohonjuuritasolla ja sotajutut olis vähän korkeemmalla tuolla pilvien yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö nuoret oppisivat sellaisen taidon ja ennenkaikkea vanhat iäkkäät palstalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tulostanut tosi monta sivua keskusteluja paperille jotta voin sitten lukea niitä ja vastailla niihin kirjoittamalla mustekynällä
Tuskin nämä ovat niitä hulluimpia palsta-akkoja ei kait akkoja ollenkaan... ehkä jotain vanhojapiikoja, en tiedä. Mutta arvelen kyllä että ne jotka tulostaa ovat palstaterapeutteja koska tässä maassa on jotain mykkäkoululaisia joita tarttee terapoida. Ne kun eivät pysty puhumaan niin pystyvät sit ehkä lukemaan - miten joku pakotetaan lukemaan yhtään mitään??? - ja ehkä kirjoittamalla terapoimaan itseään tai ainakin jos ehkä lukevat jotain niin niiden harmaat aivosolut - ehkä alkon pehmentämät - alkavat edes vähän pomppia siellä yläpäässä missä taitaa olla vaan jotain s
Alapään asiat? Aiotteko mennä seksipalstan asioitakin jonnekin huutelemaan? Kyllä se nyt on nähty että tässä maassa ei ole jäljellä enää mitään sivistyksen rippeitäkään! Meininki ihan ala-arvoista!"
No hyi. Älä ny meitä kunnollisia vauvapalstalaisia leimaa miksikään seksipalstan haureudenhaaremiksi. Niillä on jotkut omat hämyiset nurkkansa siltojen alla tai kirjaston omatoimialueen peräsohvan takana.
Mulla on selviytymiskaapissa eli henkilökohtaisessa varmuusvarastossani Opamox-purkki sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nämä ovat niitä hulluimpia palsta-akkoja ei kait akkoja ollenkaan... ehkä jotain vanhojapiikoja, en tiedä. Mutta arvelen kyllä että ne jotka tulostaa ovat palstaterapeutteja koska tässä maassa on jotain mykkäkoululaisia joita tarttee terapoida. Ne kun eivät pysty puhumaan niin pystyvät sit ehkä lukemaan - miten joku pakotetaan lukemaan yhtään mitään??? - ja ehkä kirjoittamalla terapoimaan itseään tai ainakin jos ehkä lukevat jotain niin niiden harmaat aivosolut - ehkä alkon pehmentämät - alkavat edes vähän pomppia si
No se riittää kun seuraa kenellä posket hehkuu ja pidättävät hengitystä siellä kirjastossa.
Vierailija kirjoitti:
Pienin ongelma kriisitilanteessa joku palsta.
Mä saan kuitenkin tän parikseni siellä väestönsuojassa. Mä saan aina nämä 😏
Vierailija kirjoitti:
Huutelen kerrostaloasuntoni liesituulettimeen hävyttömyyksiä naisille ja erityisesti Sanna Marinista.
Voi kauhia. Hikikomori-misogyynillä ei varmaan olisi muita vaihtoehtoja. Uskaltaisiko se joskus parveekkelle kuitenkin, heittelisi vaikka lentolehtisiä pimeällä?
Ei minulla ole parveketta. Parvekkeet ovat vihervasemmistolaisten keksintö: sieltä näkee luontoa ja saa raitista ilmaa ja maisemat on jopatauksessa pilattu tuulivoimaloilla.
Oon tallentanut muutaman sivun tamponin koru-ketjua hätätilanteita varten
Vierailija kirjoitti:
Oon tallentanut muutaman sivun tamponin koru-ketjua hätätilanteita varten
Aiotko hurmata vieraan vallan sotilaat vai mitä että...?
Kokoonnutaan kaikki läheisimpään kirjastoon ja kirjoitellaan lappuja seinille?
Miten oot onnistunut? Minkälaisella mustekynällä kun niitä on nykyään niin vaikea saada? Olis kyllä jännä nähdä kuinka jotkut palstailis täällä vastaten kirjoittaen jollain mustekynillä. Tuskin nää mitään kaunoa osaa ja kirjoittaisivat siis tikkukirjaimin????