Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko tehneet pizzaa Fazerin pakaste pizzataikinasta?

Vierailija
22.06.2024 |

Ensimmäistä kertaa tein ja tuli mielestäni hyvänmakuinen pizzapohja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, tykkäsin myös että oli hyviä. Sopivan kokoisia pohjia tuli.

Vierailija
2/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt, todella hyvä pizza tulee 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pizzataikina juuri nousemassa liinan alla

Vierailija
4/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sopivan kokoisia uunimallin airfryeriin ja oli hyvänmakuinen.

Vierailija
5/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tehtyä noista välillä. Kätevää kun voi laittaa pakasteesta pienen kippoon jääkaappiin ja antaa nousta rauhassa seuraavaan päivään.

Vierailija
6/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza Cartelin pallukat paljon parempia+kastike pussi joka on oikeasti hyvä.

Vierailija
7/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizza Cartelin pallukat paljon parempia+kastike pussi joka on oikeasti hyvä.

Missä niitä myydään?

Vierailija
8/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannattaa opetella tekemään. Joskus tuli pakaste pohja ostettua ja en uudestaan osta.

Vierailija
9/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kannattaa opetella tekemään. Joskus tuli pakaste pohja ostettua ja en uudestaan osta.

Pakastepohja? Nämä pizzapallot ovat siis takinaa josta leviteään pohja. Ne pizzapohjat on ihan pahvia.

Vierailija
10/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi oo lähes kaikilla pizzerioilla käytössä?

Oon opetellut tekemään oman taikinan, koska noi on "kalliita" (no ei oikeasti ole) eikä mahdu meillä pakastimeen. Mut ovat kyllä hyviä tarkoituksessaan.

Vierailija
11/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tehnyt enkä tykännyt yhtään. Tosi hankalaa levittää se taikina eikä lopputuloskaan ollut häävi. Yleensä teen aina pohjan itse, koska helppoa ja edullista + valmiit pohjat vie pakkasessa niin paljon tilaa, mutta kerran testasin niitä Apetit-pizzapohjia, niitä valmiita lättyjä, ja tulipa hyvää pizzaa. Jos valmiita pohjia tarvitsee niin niihin turvaudun jatkossa. 

Vierailija
12/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa tehnyt enkä tykännyt yhtään. Tosi hankalaa levittää se taikina eikä lopputuloskaan ollut häävi. Yleensä teen aina pohjan itse, koska helppoa ja edullista + valmiit pohjat vie pakkasessa niin paljon tilaa, mutta kerran testasin niitä Apetit-pizzapohjia, niitä valmiita lättyjä, ja tulipa hyvää pizzaa. Jos valmiita pohjia tarvitsee niin niihin turvaudun jatkossa. 

Valmiit pizzapohjat ovat alinta kuraa. Noita Fazerin palloja käyttää moni pizzeria, esim Tampereen vanhin Pizzeria Napoli.

https://yle.fi/a/74-20050286

Vierailija
13/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan vastaavat on myös hyviä!

Vierailija
14/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmiit pizzapohjat ovat alinta kuraa. Noita Fazerin palloja käyttää moni pizzeria, esim Tampereen vanhin Pizzeria Napoli.

Ja sieltähän se kuran huutaja tulikin.

Vierailija
15/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on oikeasti ihan kuraa.

Vierailija
16/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cartellia myy Lideli. Kylmähyllyltä löytää myös uunipellin kokoisen XXL-pizzataikinan, rullalla valmiina leivinpaperikin.

Vierailija
17/17 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on oikeasti ihan kuraa.

Ei taida kuraa olla aineluettelossa vaan ihan vehnäjauhoja ja vettä. Itse kokeilin näitä uusia Apetit isoja valmispohjia kun joku osasi kertoa, että pari vuotta sitten uusittiin resepti. Olin yllättynyt. Parempia olivat kuin ne aiemmat pohjat. Eihän nämä gourmee-pizzamiehille riitä mutta meille muille ihan hyviä.